Hva er deres modningstegn?

Var min faste jordmor som ikke skjønte hvorfor de på sykehuset ikke har sjekket modning på meg når jeg er der annenhver dag på kontroll uansett :p
Ja vært tungt en stund. Men de siste 2 har vært helt krise.. ette blodtrykket skjøt til værs:p
Så lenge du får blodtrykksmedisin så må de vel vurdere hvor lenge du kan gå slik ?
 
Skal ta Klyx i kveld, som forberedelse på ks i morgen tidlig. Spent på om det vil trigge kynnere...
 
Ja de vurderer fra gang til gang. Og i går doblet de dosen. om det ikke har gått ned på fredag, vet jeg ikke hva de gjør!
De vurderer vel ditt synspunkt og så? Det er ikke noe ålreit å gå med det!!
 
Ikke spurt så mye om hvordan jeg har det nei :/ håper de gjør det på fredag.. er på bristepunktet! Gråter fordi jeg er sliten osv!
Da hadde jeg sagt ifra, om de spør eller ei. De skal jo ta hensyn til den gravide også, såvel som klinikken.
 
Intense menssmerter. Begynte å få vondt i magen. Gikk på do og måtte nr to. Stakk over alt bare jeg satt meg på do. Men kommer ikke noe annet enn gulgrønt tykt slim etter dobesøket. Og nå kjenner jeg verkingen godt i baken/korsryggen og litt rundt nedre del av mage.. ble litt uggen/sjelven av smertene når jeg satt på do, men det har gått over.
 
Murringer og `luftsmerter` og stikkinger i underlivet, men så forsvinner de igjen..
 
Sant! Jeg var ikke menneske igjen pga blodtrykk og preklampsi før 5 dager etter fødsel...

Nei ikke sant! Og da er det jo så mye nytt og lite søvn også!Tror jeg reagerer litt på trandate også egentlig. Ble mye mer sliten dagen etter jeg økte dosa, kan være det stabiliserer seg da men.
 
Nei ikke sant! Og da er det jo så mye nytt og lite søvn også!Tror jeg reagerer litt på trandate også egentlig. Ble mye mer sliten dagen etter jeg økte dosa, kan være det stabiliserer seg da men.
Jeg reagerte iallefall litt på når de økte dosene... nei, man trenger all energi man kan få. Jeg sleit jo med å gå ifra kjøkkenet til stuen pga lite energi og sliten kropp.. :( håper de hører på deg :smug:
 
Jeg reagerte iallefall litt på når de økte dosene... nei, man trenger all energi man kan få. Jeg sleit jo med å gå ifra kjøkkenet til stuen pga lite energi og sliten kropp.. :( håper de hører på deg :smug:

Huff :/ ja håper jeg også!
Siste timen har jeg hatt veldig press og vondt nederst i magen! Hva kan man gjøre for å sjekke om det er noe? Ta Paracet?
 
Ble strippet på overtidskontrollen i går, og istad kom det masse blodblandet slim:yuck: Hadde svake rier under sparketesten, og kjenner litt nå men så går det over igjen :sour:
 
Ble strippet på overtidskontrollen i går, og istad kom det masse blodblandet slim:yuck: Hadde svake rier under sparketesten, og kjenner litt nå men så går det over igjen :sour:

Ooooi nå skjer det saker og ting! Heia heia! :D nå må det ta seg opp!
 
Ble strippet på overtidskontrollen i går, og istad kom det masse blodblandet slim:yuck: Hadde svake rier under sparketesten, og kjenner litt nå men så går det over igjen :sour:
Spennende!! Håper det blir baby på deg nå [emoji1348]

Skal spørre om de kan sjekke meg/strippe på kontrollen på sykehuset senere i dag også!
 
Spennende!! Håper det blir baby på deg nå [emoji1348]

Skal spørre om de kan sjekke meg/strippe på kontrollen på sykehuset senere i dag også!
Jeg spurte ikke, hun som jobber sa at hun gjerne ville strippe så det kunne bli baby på meg :p Men spørr om di ikke spørr deg først :happy:
 
Back
Topp