Når jeg har vært å tisset om natten så får jeg litt mensmurringer, skjer hver gang. Men får ikke noe om dagen når jeg er på toalettet![]()
Akkurat sånn har jeg det også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg har vært å tisset om natten så får jeg litt mensmurringer, skjer hver gang. Men får ikke noe om dagen når jeg er på toalettet![]()
MerkeligAkkurat sånn har jeg det også..
Høres ut som bekkenløsning / bekkenrelaterte smerter.Har hatt mye nedpress, kynnere, mensmurringer og stikkinger i det siste.
I dag ble det plutselig veldig vondt i skambeinet, noen som vet om dette er tegn på modning? Evt om hodet fester seg eller er det kanskje bekkenløsning (ikke hatt særlig problem med bekkenløsning ila graviditeten så langt)?
Har hatt mye nedpress, kynnere, mensmurringer og stikkinger i det siste.
I dag ble det plutselig veldig vondt i skambeinet, noen som vet om dette er tegn på modning? Evt om hodet fester seg eller er det kanskje bekkenløsning (ikke hatt særlig problem med bekkenløsning ila graviditeten så langt)?
SpennendeJeg har rier idag! Veldig usammenhengende og kommer i rykk og napp men veldig vondt når de først kommer..
Det kommer veldig mye utflod/slim/ lyserosa tykt vann (aner egentlig ikke hva det er) ut så går ofte på do for å tørke/vaske vekk..
krysser fingrene for at baby kommer snart!! 2 dager på overtid nå...
Spennende![]()
Skjønner deg godtJoda, jeg hopper ikke av glede ennå for det er over 30 min siden siste rie... jeg vil bare bli ferdig!![emoji30]
håper det setter ordentlig igang snart! 
Jeg har rier idag! Veldig usammenhengende og kommer i rykk og napp men veldig vondt når de først kommer..
Det kommer veldig mye utflod/slim/ lyserosa tykt vann (aner egentlig ikke hva det er) ut så går ofte på do for å tørke/vaske vekk..
Lykke tilJeg har rier idag! Veldig usammenhengende og kommer i rykk og napp men veldig vondt når de først kommer..
Så spennendeEr på vei til føden nå[emoji3]
Lykke tilJeg har rier idag! Veldig usammenhengende og kommer i rykk og napp men veldig vondt når de først kommer..

Lykke til!!Er på vei til føden nå[emoji3]
Ingen lengre føler jeg![]()