Hva er deres modningstegn?

Jeg spurte ikke, hun som jobber sa at hun gjerne ville strippe så det kunne bli baby på meg :p Men spørr om di ikke spørr deg først :happy:
Okay :) jeg er 38+5, så tror ikke det er i rutinene dems:p men i stedetfor evt blodtrykksmedisin som bare øker og øker, kan de hjelpe meg litt på vei :p
 
Okay :) jeg er 38+5, så tror ikke det er i rutinene dems:p men i stedetfor evt blodtrykksmedisin som bare øker og øker, kan de hjelpe meg litt på vei :p
Ja, det er jo sant så bare spørr om di ikke gjør det :happy:
 
Heier på at det skjer snart nå Frk.Blom88! [emoji4][emoji109]

Her er det bare kynnere og nedpress, som ikke blir noe mer enn nettopp det...
 
Mye blodblandet slim og noen tak i magen. Flydd på do, men dette har jeg gjort i noen uker nå så ser ikke på det som tegn akkuratt :wacky:

Satse på det kommer litt mer da :)

Han prøvde strippe meg, men fikk ikke inn fingeren. Men det var mykt og han dyttet på der.. blør greit nå kan man si:p men er vel naturlig sikkert!
Satt i gang noen helsikkes menssmerter i hvertfall! Herregud!
 
Satse på det kommer litt mer da :)

Han prøvde strippe meg, men fikk ikke inn fingeren. Men det var mykt og han dyttet på der.. blør greit nå kan man si:p men er vel naturlig sikkert!
Satt i gang noen helsikkes menssmerter i hvertfall! Herregud!
Hehe, tror det et positivt at det blør, var det jordmoren sa( etter stripping), så får håpe det hjelper :D Tvi tvi
 
Hehe, tror det et positivt at det blør, var det jordmoren sa( etter stripping), så får håpe det hjelper :D Tvi tvi

Var ikke noe godt, så rart det ikke skal blø også :p
Lov å håpe! Blodtrykket mitt går bare opp over, så han overlegen bare ristet på hodet:p
Tvi tvi til begge :)
 
Fortsatt litt blodblandet slim, og mensmurringer i magen. Kommer ofte samtidig som han beveger seg ..
 
Trodde det ble fødsel i natt, men neida :arghh: Skal på overtidskontroll nr 2 idag... Siste gang fødte jeg natt til denne dagen/ siste overtidskontrollen, men denne gutten her er mer sta og vil ikke flytte ut frivillig , så han blir nok `kastet` ut på igangsettingen :meh:
 
Ingenting som har skjedd her heller :p sluttet å blø, selvom jeg tror det var slimproppen som kom rett før jeg la meg i går. Kan ha vært noe oppsamlet greier også, men så ut som slimproppen.
Må vel bare smøre meg med tålmodighet og håpe jeg ikke blir innlagt i morgen pga bt! Satser på romjulen nå!
 
Huff :/ ja håper jeg også!
Siste timen har jeg hatt veldig press og vondt nederst i magen! Hva kan man gjøre for å sjekke om det er noe? Ta Paracet?
Ta Paracet, en dysj og hvis det ikke roer seg da, så er det nok noe på gang.
 
Back
Topp