OkayJeg spurte ikke, hun som jobber sa at hun gjerne ville strippe så det kunne bli baby på megMen spørr om di ikke spørr deg først
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkayJeg spurte ikke, hun som jobber sa at hun gjerne ville strippe så det kunne bli baby på megMen spørr om di ikke spørr deg først
![]()
Ja, det er jo sant så bare spørr om di ikke gjør detOkayjeg er 38+5, så tror ikke det er i rutinene dems
men i stedetfor evt blodtrykksmedisin som bare øker og øker, kan de hjelpe meg litt på vei
![]()

Ja, det er jo sant så bare spørr om di ikke gjør det![]()
Tenker du på etter strippingen?Jamerker du noe forskjell eller?
Mye blodblandet slim og noen tak i magen. Flydd på do, men dette har jeg gjort i noen uker nå så ser ikke på det som tegn akkuratt

Mye blodblandet slim og noen tak i magen. Flydd på do, men dette har jeg gjort i noen uker nå så ser ikke på det som tegn akkuratt![]()
Hehe, tror det et positivt at det blør, var det jordmoren sa( etter stripping), så får håpe det hjelperSatse på det kommer litt mer da
Han prøvde strippe meg, men fikk ikke inn fingeren. Men det var mykt og han dyttet på der.. blør greit nå kan man simen er vel naturlig sikkert!
Satt i gang noen helsikkes menssmerter i hvertfall! Herregud!
Takk, hos deg ogHeier på at det skjer snart nå Frk.Blom88! [emoji4][emoji109]
Her er det bare kynnere og nedpress, som ikke blir noe mer enn nettopp det...
Hehe, tror det et positivt at det blør, var det jordmoren sa( etter stripping), så får håpe det hjelperTvi tvi
Var ikke noe godt, så rart det ikke skal blø også
Lov å håpe! Blodtrykket mitt går bare opp over, så han overlegen bare ristet påhodet
Tvi tvi til begge![]()

Fortsatt litt blodblandet slim, og mensmurringer i magen. Kommer ofte samtidig som han beveger seg ..
Skal på overtidskontroll nr 2 idag... Siste gang fødte jeg natt til denne dagen/ siste overtidskontrollen, men denne gutten her er mer sta og vil ikke flytte ut frivillig , så han blir nok `kastet` ut på igangsettingen 
TakkLykke til begge to[emoji3][emoji3]
Ta Paracet, en dysj og hvis det ikke roer seg da, så er det nok noe på gang.Huff :/ ja håper jeg også!
Siste timen har jeg hatt veldig press og vondt nederst i magen! Hva kan man gjøre for å sjekke om det er noe? Ta Paracet?