Lykke tilBallongen falt ut!
Nå er vannet tatt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er vannet tatt![]()
Lykke til!Ballongen falt ut!
Nå er vannet tatt![]()
Nå er vannet tatt![]()

Spennende å følge alle [emoji4] eneste jeg har kjent er mensen murring og litt nedpress.
Ballongen falt ut!
Nå er vannet tatt![]()
men pga ICP så blir jeg satt igang uke 37(om jeg kommer meg så langt

Ballongen falt ut!
Nå er vannet tatt![]()
Ballongen falt ut!
Nå er vannet tatt![]()
Oh, spennende! Håper strippingen hjelper! 4-5 cm er jo kjempe braVært hos jordmor, 4-5 cm åpning og ble strippet ( kjenner ikke noe spess), men så lenge jeg ikke har rier eller vannavgang så hjelper ikke detMen bestilt overtidskontroll til neste torsdag, så får bare håpe at jeg slipper å møte opp til den ..
skal ta kontakt med sykehuset på torsdag for å bestille overtidskontroll, men håper vi begge slipper den! *optimistisk*Ja, slimproppen gikk for to uker siden, kommet av og til litt slim i trusen etter detEtt spm (TMI alarm!!)... Har slimproppen deres gått? Hvordan var det i så fall? Hadde akkurat veldig rar utflod...eller hva det nå var...

Ja, men trenger rier eller at vannet går
Oh, spennende! Håper strippingen hjelper! 4-5 cm er jo kjempe brajeg lurer så fryktelig på hvordan det egentlig står til her, men jm sjekka ikke slikt her
skal ta kontakt med sykehuset på torsdag for å bestille overtidskontroll, men håper vi begge slipper den! *optimistisk*

Slimproppen gikk for 2 uker siden, en stor gjennomsiktig klump med litt blod inni, men kan jo være at det kommer mer av den da... Er uannsett ekkelt Ja, slimproppen gikk for to uker siden, kommet av og til litt slim i trusen etter det![]()
Min slimpropp var en stor gjennomsiktig klump med litt blod inni, ganske ekkelt![]()