Hva er deres modningstegn?

Jeg tror en maseri er de riene som er sterkere enn kynnere men likevel ikke gjør noe for åpningen
Men hvordan kan man vite om de gjør noe for åpningen da? [emoji85][emoji85] Håper mine rier som kommer med ca 10 min mellom er skikkelige rier [emoji1][emoji1]

Men hvordan kan man vite om de gjør noe for åpningen da? [emoji85][emoji85] Håper mine rier som kommer med ca 10 min mellom er skikkelige rier [emoji1][emoji1]
Det tror jeg. Maserier kommer vel bare helt vilkårlig tror jeg. Vet egentlig ikke altså, men er sånn jeg har forstått det når jordmor har forklart

Så spennende med så jevne mellomrom, håper de drar seg på! Lykke til :)

fb9f09c071219d3453672334421c8798.png

Spennende å følge alle [emoji4] eneste jeg har kjent er mensen murring og litt nedpress.

Det vanlige som jeg har kjent i det siste, nedpress, stikkinger i tissen, mensmurringer..
Når jeg la meg i går hadde jeg skikkelig mensmurringer som holdt på en stund, MEN stoppet opp igjen som det alltid gjør....:(

Back
Topp