Hva er deres modningstegn?

Obs dirty details :grumpy:
Fra i går kveld har jeg hatt masse blankt slim, akkurat som eggehvite. Ikke noe blod eller noe. De siste dagene har jeg hatt en del trykk eller "hold" nederst i magen også og har mye vondt i korsryggen. :wideyed:

Få på gang på noe :D Lykke til!
Er der vondere andre gangen man gjør det ?
Jeg vil tro at det ikke er vondere, for man kan vel ikke være mindre moden enn første gang? :p håper det kan få gang på noe! Hvordan går det med deg? Mye murringer enda? :happy:

Jeg vil tro at det ikke er vondere, for man kan vel ikke være mindre moden enn første gang? :p håper det kan få gang på noe! Hvordan går det med deg? Mye murringer enda? :happy:
Ja,det er jo ganske logisk da. Jeg skal høre imorgen, skulle jo legge en plan videre med legen da. Får håpe det setter gang på noe,herlighet du og babyen er jo klar! Hvor stor åpning hadde du ? Det murrer og river godt, så fikk tlf ifra fastlegen med beskjed om å ligge mest mulig og ikke gå tur med hunden engang, pga han hadde fått papirene ifra sykehuset og var bekymret for blodtrykket. Han mente også at det burde være nok med kontroll imorgen for å så få gang, evt legges inn ifht blodtrykket. Så betryggende å høre,så skal si ifra om det imorgen, så nå er de beste buksene mine vasket slik at de er klar i bagen min, greit å ha litt å bytte mellom dersom jeg blir værende noen dager. Hva med deg ?rolig eller ?

Ja,det er jo ganske logisk da. Jeg skal høre imorgen, skulle jo legge en plan videre med legen da. Får håpe det setter gang på noe,herlighet du og babyen er jo klar! Hvor stor åpning hadde du ? Det murrer og river godt, så fikk tlf ifra fastlegen med beskjed om å ligge mest mulig og ikke gå tur med hunden engang, pga han hadde fått papirene ifra sykehuset og var bekymret for blodtrykket. Han mente også at det burde være nok med kontroll imorgen for å så få gang, evt legges inn ifht blodtrykket. Så betryggende å høre,så skal si ifra om det imorgen, så nå er de beste buksene mine vasket slik at de er klar i bagen min, greit å ha litt å bytte mellom dersom jeg blir værende noen dager. Hva med deg ?rolig eller ?
Hadde 2cm åpning og det var ganske mykt og tøyelig. Men livmorhalsen var enda tykk, så blir jo spennende å se om det har skjedd NOE de siste dagene hvertfall :) godt at fastlegen tar litt tak nå, så regner jeg med du håper på å bli satt igang fremfor behandling av bt? :p jeg er veldig rolig, litt for rolig egentlig, har visst mistet troen på at lillegutt noengang skal komme ut :hilarious: men tenkte jeg skulle få pakket bagen ferdig idag da, så blir den med i bilen imorgen når vi skal til kontroll. Sånn i tilfelle. Men jeg vet at jeg ikke blir satt i gang i morgen, alt av prøver og undersøkelser har vært veldig fine, så de ser nok ingen grunn til å sette det i gang før evnt over helga :facepalm:

Min gjør det etter uke 38, helst 39 ( noen plasser når du har passert termin), og må være moden for at hun kan gjøre det og da må hun sjekke modenheten først:happy:

Okay! Men sjekker de noe ift åpning osv i uke 37 eller?

Hadde 2cm åpning og det var ganske mykt og tøyelig. Men livmorhalsen var enda tykk, så blir jo spennende å se om det har skjedd NOE de siste dagene hvertfall :) godt at fastlegen tar litt tak nå, så regner jeg med du håper på å bli satt igang fremfor behandling av bt? :p jeg er veldig rolig, litt for rolig egentlig, har visst mistet troen på at lillegutt noengang skal komme ut :hilarious: men tenkte jeg skulle få pakket bagen ferdig idag da, så blir den med i bilen imorgen når vi skal til kontroll. Sånn i tilfelle. Men jeg vet at jeg ikke blir satt i gang i morgen, alt av prøver og undersøkelser har vært veldig fine, så de ser nok ingen grunn til å sette det i gang før evnt over helga :facepalm:

Håper jo at de murringer/tak du har hatt (høyet...;)) har gjort sitt for mer modning da!:angelic: noen dager til eller fra, - betyr jo egentlig ikke noe ifht den lange ventetiden vi har,men på en måte betyr det alt også! Sikkert lurt å ha klart alt,sånn i tilfelle :happy:

Ja,pratet med jordmoren min nå, hun var så stressa og bekymra så hun ringte meg.
Håper de vil ha meg til observasjon ifra imorgen av, og evt at jeg blir sjekket og strippet mer,slik at det starter mer i helgen ;)

Da jm strippet meg idag så var det ingen forandring fra sist, så det var maserier jeg hadde den natten. Som da ikke har gjort noe nytte for seg :sorry: idag tok hun ganske kraftig i, så får vi se hva som skjer nå :)

Da jm strippet meg idag så var det ingen forandring fra sist, så det var maserier jeg hadde den natten. Som da ikke har gjort noe nytte for seg :sorry: idag tok hun ganske kraftig i, så får vi se hva som skjer nå :)

Håper det gjør susen :happy:

Da får jeg se hva hun gjør! Spørs da:p blir vel timen den 22. Hun gjør det da sikkert :)
Hun gjør det nok mer sannsynlig den 22, men jeg kan jo bare svare ut ifra min opplevelse :happy: jeg hadde iallefall spurt nå, uansett :angelic:

Noen som har kjent et knepp rundt symfysen? Jeg strakk meg i dag, så knakk det på en måte langt nede i bekkenet. Var ikke godt. Tenkte hodet løsnet fra «festet»-posisjon jeg :p men kanskje det er bekkenet?
Har hvertfall hatt et veldig trykk der nede i hele dag etterpå. Rar følelse.
Kan det være noe modning?

Sterkere rier og vondt i rygg. Begynt å blø også. Mer nedpress. Bare 1 cytotek igjen før de evt tar vannet dersom modningen er fin. Veldig bra modning til nå iallefall. Men fortsatt bare 1 cm. Muulig 2 cm.

Hva mener dere med maserier? [emoji85][emoji85] Uregelmessige liksom...?

Noen som har kjent et knepp rundt symfysen? Jeg strakk meg i dag, så knakk det på en måte langt nede i bekkenet. Var ikke godt. Tenkte hodet løsnet fra «festet»-posisjon jeg [emoji14] men kanskje det er bekkenet?
Har hvertfall hatt et veldig trykk der nede i hele dag etterpå. Rar følelse.
Kan det være noe modning?
Knepping fra bekkenet har jeg også kjent fra tid til annen. Tror ikke det er noe farlig.

Back
Topp