~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Så bra at han tar henne slik at du får hvile det er nok noe av det beste han kan gjøre for deg nåHahaha, det er helt santmen han er god med meg også da. Tok Frøkna ut på en god sykkeltur så jeg fikk slappet av etter en natt uten mye søvn, så lot han meg sove lengre da frøkna hadde luren sin (jeg sover alltid på dagen når hun sover)
Han jobber lange dager når han jobber så blir færre dager. F. Eks jobbet han fredag, lørdag og søndag nå helgen og så fri en uke. Så skal han egentlig på jobb på mandag - torsdag og så fri en uke igjen. Slik går turnusen. Så vi er veldig heldige med detdet er kjipt å måtte bruke fridager/permisjon på forhånd ja
![]()

Ah, skjønner da blir det fort litt lettere å slippe å bruke fridager osv.. de har ikke forlangt noe enda, men klart to uker med annenhver dag bort er jo ikke bra... Så får jeg ikke kjøre inn selv heller så er liksom like langt. Reiser alene eller med ham, orker ikke ha med noen andre så.. Det ordner seg nok, er bare jeg som er litt pessimist

men kanskje litt dumt når jeg skal til jm og strippes imorgen? Får ta meg en rask dusj og håper at alt renner ut før det
samboer sier at jeg begynner å bli litt pessimistisk selv, for jeg tror at nå er det strake veien til igangsetting. Jeg har mistet troen på at noe skjer på egenhånd, og har jo hatt så god tid på ting, kanskje jeg innerst inne har visst at jeg kom til å gå over
)

Er så typisk at det stopper opp hele tiden.