Huleboer!'s dagbok

Hurra for 11 + 5 da :D Men uff så ubehagelig å ikke klare å knipe igjen. Jeg må også begynne å knipe. Tenker på det hele tiden, men det går rett og slett i glemmeboken. Så er jeg usikker på om jeg gjør de riktig.. Hm.

Kjedelig med så lite folk på visning.. Jeg tenkte på deg i går, og håpte det skulle komme maaaange potensielle kjøpere!! Når er neste visning da?

Håper oppkasten gir seg nå når du kommer over 12 uker, høres ikke noe gøy ut! Jeg skal på UL i dag foresten. Wooop woop. Gleder meg. Og veldig spent!
I dag er jeg 11+6:)
Ååååhhh, så gøy med ul igjen! Masse lykke til og hold meg oppdstert. Jeg skal på ul neste tirsdag. Altså om en uke. Herlig:D
Forrige gang var jeg kvalm frem til uke 21...
Det er ikke satt opp fler visninger. De to som satt seg på liste i går tok ikke telefonen da megler ringte dem i sta. Virker som alle har gått i feriemodus i hele området. Lite oppmøte på alle sndre visninger også. Vurderer å ta den bort fra finn og legge den ut igjen etter ferien med visning første helgen i august. Litt skummelt det også siden vi overtar det nye 1. August. To lån er ikke gøy. Får høre hva banken sier. Megleren min ville gjort det fordi hun har så stor tro på at den kan gå way over takst. Vi får tenke litt på det tror jeg...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

I dag er jeg 11+6:)
Ååååhhh, så gøy med ul igjen! Masse lykke til og hold meg oppdstert. Jeg skal på ul neste tirsdag. Altså om en uke. Herlig:D
Forrige gang var jeg kvalm frem til uke 21...
Det er ikke satt opp fler visninger. De to som satt seg på liste i går tok ikke telefonen da megler ringte dem i sta. Virker som alle har gått i feriemodus i hele området. Lite oppmøte på alle sndre visninger også. Vurderer å ta den bort fra finn og legge den ut igjen etter ferien med visning første helgen i august. Litt skummelt det også siden vi overtar det nye 1. August. To lån er ikke gøy. Får høre hva banken sier. Megleren min ville gjort det fordi hun har så stor tro på at den kan gå way over takst. Vi får tenke litt på det tror jeg...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Ja selfølgelig skal jeg oppdatere deg vennen! Og det må du også på tirsdag (selv om jeg er i usa) ! Uff håper kvalmen gir seg før denne gangen, så du slipper å være kvalm i sommer!! Jeg synes også det hørtes lurt ut å sette opp visninger igjen i august. Jeg tror nok folk er godt i feriemodus, og da er det kjedelig å selge nå til en lavere pris, hvis megler sier at dere kanskje får over takst om dere venter :D Lykke til uansett!

12+1
I dag er det strålende fint vær. Vi har tatt oss en tur en en nydelig perle i dag. Villa Malla
ImageUploadedByBV Forum1403090196.353252.jpg
Vannet er ikke så varm, men vi koser oss masse likevel :D ImageUploadedByBV Forum1403090248.262610.jpg
Med palmer og servering så føler vi nesten at vi er i syden. ImageUploadedByBV Forum1403090359.551971.jpg

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Ser kjempe fint ut der! Jeg er ikke sjaku i det hele tatt :p kos dere!!

Ser kjempe fint ut der! Jeg er ikke sjalu i det hele tatt :p kos dere!!
Tro meg, vi koser oss! Det er virkelig fantastisk her, og vi brukte ikke mer enn 30 minutter hjemmefra! Æææææ!!!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Tro meg, vi koser oss! Det er virkelig fantastisk her, og vi brukte ikke mer enn 30 minutter hjemmefra! Æææææ!!!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Så deilig :D

12+2
Kastet opp både i går kveld og nå i kveld.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Et slikt vårbarn klorer seg fast skal du se! Pass veldig godt på deg selv, tren, le og ha det bra. Ikke være bekymret, det liker ikke spirer. ❤

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Et slikt vårbarn klorer seg fast skal du se! Pass veldig godt på deg selv, tren, le og ha det bra. Ikke være bekymret, det liker ikke spirer. ❤

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
tusen takk :D det skal jeg huske på og masse lykke til videre <3

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

12+4
Da var endelig denne dagen over! Våknet opp kvalm, det er virkelig ikke ofte. Jeg blir stort sett bare kvalmere og kvalmere utover dagen og spesielt på kvelden hvis jeg i tillegg er veldig sliten. Spyr ikke ofte og om det skjer er det på kvelden. I forrige svangerskap var jeg kvalm 20 timer i døgnet fra uke 6, men kastet ikke opp før i uke 12. Den gangen skjedde det også bare på kvelden, men bare ca 3 ganger i uka. Dette holdt på til uke 21...
I dag kastet jeg opp både før frokost og mellom lunsj og middag. Til kvelden var det bare kraftige brekninger som gjorde mer vondt enn ørten spyinger tilsammen!
Har også hatt vondt i magen i dag, vet ikke hva slags vondt. Bare vondt. sånn at jeg bare vil ligge.
Hulerboermannen har vært en helt i dag, ryddet, støvsugd, vasket gulv og tatt seg av baby'n uten å få beskjed om det:D
Jeg klarte å stabbe meg på beina og lagde en deilig biffmiddag. Skal ikke undervurdere biff altså:)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Last edited:
13+0
I dag var det tid for tidlig ul. Alt så kjempe bra ut og hun sier at vi venter ei jente :D
Tenk'a, to små jenter med nøyaktig 1,5 år mellom:D Håper de får like godt vennskap som søstrene til hulerboermannen som har samme aldersforskjell. Jeg var sikker på at jeg skulle bli satt tilbake 4 dager i forhold til når jeg faktisk hadde el, men hun gjorde ikke det. Alle målene hun tok viste 13+0 til 13+2. Hun er veldig dyktig. Var hos hun da jeg var 14 uker på vei med første og både kjønn og termin stemte. Den gangen hadde jeg menstermin 7/7, ul i uke 14 ga termin 6/7, oul ga termin 8/7 og jenta kom 5/7.
ImageUploadedByBV Forum1403640453.612953.jpg
På det nederste bildet så ser man tydelig at det er jente, hvis det hadde vært gutt ville den "hvite tingen"mellom bena gått andre vei og hun gjentok hele tiden at: "ja, dette er virkelig ei jente, du får ringe meg om jeg tar feil! Jeg er ganske så sikker på det altså! Det er jo en sprekk her, så det er ei jente!"
ImageUploadedByBV Forum1403640538.081771.jpg

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

13+0
I dag var det tid for tidlig ul. Alt så kjempe bra ut og hun sier at vi venter ei jente :D
Tenk'a, to små jenter med nøyaktig 1,5 år mellom:D Håper de får like godt vennskap som søstrene til hulerboermannen som har samme aldersforskjell. Jeg var sikker på at jeg skulle bli satt tilbake 4 dager i forhold til når jeg faktisk hadde el, men hun gjorde ikke det. Alle målene hun tok viste 13+0 til 13+2. Hun er veldig dyktig. Var hos hun da jeg var 14 uker på vei med første og både kjønn og termin stemte. Den gangen hadde jeg menstermin 7/7, ul i uke 14 ga termin 6/7, oul ga termin 8/7 og jenta kom 5/7.
Vis vedlegget 66327
På det nederste bildet så ser man tydelig at det er jente, hvis det hadde vært gutt ville den "hvite tingen"mellom bena gått andre vei og hun gjentok hele tiden at: "ja, dette er virkelig ei jente, du får ringe meg om jeg tar feil! Jeg er ganske så sikker på det altså! Det er jo en sprekk her, så det er ei jente!"
Vis vedlegget 66328

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Fine lille jenta deres, huleboerbabyn :D så bra at alt bare var bra med lisjfrøkna :)

Fine jenta ♥♥ :D Fantastisk!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

13+0
Vis vedlegget 66327
Vis vedlegget 66328

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Fantastisk liten jente <3

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Så flotte bilder du fikk! Gratulerer med en liten jente :)

Fra mobil.

Hvilken side lå morkaka på foresten ? :) Husker du. Morsomt å se om det stemmer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp