For en prisJeg liker veldig godt flex fra Colorescience. Den er fysisk filter og mineralbasert. Beskytter også mot Hev-lys (blått lys fra elektronikk).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en prisJeg liker veldig godt flex fra Colorescience. Den er fysisk filter og mineralbasert. Beskytter også mot Hev-lys (blått lys fra elektronikk).
Nope, inneholder flere kjemiske filtre, silikonpolymer, andre polymerer og mye annet unødvendig![]()
Beplain Sunmuse Moisture Sunscreen 50ml | Norges største skjønnhetsbutikk på nett
Sunmuse Moisture Sunscreen er en fuktighetsgivende solkrem med solfaktor 50 som beskytter huden mot både UVA- og UVB stråler.www.blivakker.no
Er denne safe?
Her!!Inneholder også flere kjemiske filtre, silikonpolymer og mye annet unødvendig (værre enn Klairs). Om du vil finne en helt trygg en må du se etter en med kun fysisk filter (sinkoksid / zinc oxide)![]()
Ikke fått så bra reviews da.Her!!
I'M FROM Rice Sunscreen - SkinSecret.no
Jeg er I´M FROM Rice Sunscreen, en mineral solkrem som inneholder hele 41% Goami ris-ekstrakt fra Yeoju i Sør-Korea. Risekstrakten i meg kan hjelpe til å redusere forekomsten av urenheter på huden, slik at huden oppleves som mykere og med en jevnere hudtone. Jeg inneholder Non-nano Zinc Oxide...skinsecret.no
Den er veldig drøy i bruk. Du har den gjerne i 4-5 mnd.For en pris![]()
For noen år siden var solkremene med fysisk filter et herk, men nå har de utvikla mye bedre kontroll på partikkelstørrelsene sånn at man ikke ser så hvit ut lenger. Husker qt en cosmica kids solkrem jeg brukte på eldste på 8 år når han var baby var et herk. Men badger og de andre jeg har prøvd de siste 2 årene er fantastiske. Selvfølgelig ikke like lett som en tynn ansiktskrem (men sammenligbar med en fet ansiktskrem), men sånn er livet. Opplever ikke at de må smøres noe bedre inn i huden. Sinkoksid brukes også mye i foundation for å gi lys farge. Fysisk filter funker jo rett og slett pga. et besyttende lag av mineraler utenpå huden.Men årsaken til at solkremer med kun fysisk filter ikke er så populære er muligens fordi de ikke legger seg like fint på huden? Det står at solkrem med fysisk filter må smøres godt inn i huden for å unngå whitecast. Står at den skal ha en silkeaktig tekstur.. så kanskje verdt å teste..?(I’m from rice sunscreen)
Stusser over at det ikke står styrke på spf i den da… Har du lenke til dine favoritter, Frequenze?

Kjenner ikke til den appen. Denne har både kjemisk og fysisk filter.Kjenner jeg blir helt svett av alt man skal huske på. Jeg bruker Onskin appen, er det godt nok? Velger produkter som er godkjent der. Klarer ikke å sette meg inn i ørten ingredienser. Og etter mye prøving og feiling har jeg endelig funnet en solkrem til ansiktet som funker for meg. Har prøvd mange koreanske som skulle være så bra, men øynene mine tåler det ikke. Derfor jeg heller ikke kan sminke meg noe særlig lenger. Alt treffer øynene
Er avhengig av soolantra og apolar på huden i perioder, men de prøver jeg å unngå når jeg er gravid. Men ender jo da ofte med blødende sår i ansiktet.
Nå er denne alt jeg smører i ansiktet utenom en lett fuktighetskrem. Digger at den gir meg en lett sminket følelse når jeg ikke bruker noe som helst sminke på huden. Og jeg MÅ ha solfaktor 50+
Vis vedlegget 461174
Mitt problem er at av 40 solkremer så har jeg tålt 1... så har gitt litt opp. Denne ble anbefalt av hudlegen min og når den var grønn i appen så har jeg stolt på den. Og så leser jeg hvor mye dere kan og så blir jeg usikkerKjenner ikke til den appen. Denne har både kjemisk og fysisk filter.
Formålet var ikke å skremme/gjøre valg av produkter vanskelig, men å informere. Vil man være føre var så anbefaler jeg å velge solkrem med kun fysisk filter. Har delt link m/ liste over mange alternativer lenger opp. Så får hver av oss velge selv selvfølgelig![]()

Face Formula (tidligere Elixir) sin SOS paste er fantastisk til punktbehandling! Inneholder 10% SvovelTenker vi bare avslutter solkrem-praten og fokuserer på hudpleierutiner kanskje..? Selv har jeg gått litt hardt på med syrerSelvfølgelig måtte jeg det. Litt rød i ansiktet og klør litt på hals og bryst. Huden er vel mer sensitiv nå. Fått noen kviser på kjeve/halspartiet, brukte litt mye glycolic acid for å prøve å stoppe det. Har bestilt Embryolisse sin 3-in-1 secret paste, som bla.a kan brukes til å punkt- behandle problem områder. Håper det vil gjøre susen. Er veldig glad i Embryolisse sin lait concentre sensitiv, herlig multiprodukt uten parfyme. Mye bra fransk hudpleie, f.eks La Roche Posay. Lenke til 3-in-1 secret paste:
![]()
Embryolisse 3-in-1 Secret Paste 100 ml
Den ultimate multi-tasking pleien mot pigmentflekker: 3-i-1 Secret Paste. 3-i-1 Secret Paste kan brukes på tre forskjellige måter: - Lokalt på kvisene for å tørke dem ut over natten.- Som en rensende maske. Bruk den 2-3 ganger i uken for å rense huden.- Som daglig rens.www.kicks.no
Siden jeg nå har måttet legge retinal på hylla for en periode, har jeg sett på alternativer. Fikk dette i posten i dag! <3
![]()
Purito SEOUL Bakuchiol Timeless Bloom Revitalizing Serum - SkinSecret.no
Jeg er Purito SEOUL Bakuchiol Timeless Bloom Revitalizing Serum, et anti-age serum for glattere og sunnere hud. Nøkkelingrediensene i meg er bakuchiol, et naturlig og vegansk alternativ til retinol, og peptider. Sammen vil disse aktive ingrediensene sørge for å redusere rynker, fine linjer og...skinsecret.no
Spent på å teste
Noen som har brukt bakuchiol, eller allerede bruker det?
Så hyggeligHei (Jeg sniker fra desember)
Så mange gode tips det var i denne tråden!
Jeg fikk bakuchiol serumet i posten i går, hvordan syns du det har vært nå som du kanskje har brukt det en liten stund?