Hudpleietråden

Nå vet jeg ikke om den er trygg nok, kanskje noen kan si noe om det.. men jeg elsker bb kremen til Missha med spf 42. Den har mineral sunscreen men også litt chemical, men kanskje så lite at det ikke utgjør noen fare?
Den er i alle fall veldig fin på, bruker den daglig.
Hvis det er noen med mer kunnskap om graviditets trygge produkter som kan mene noe om denne så blir jeg veldig glad <3

Nå har jeg addet antioksidanter i hudpleien på dagtid. Under forrige svangerskap fikk jeg svak melasma på kinnbein, så prøver å forebygge så godt som mulig:happy:

Nå har jeg sjekket mine favorittfoundations, Anastasia luminous foundation og Estee Lauder double wear.. begge er pregnancy safe, juhuu:)

Har testet en del solkremer nå og denne er min favoritt. Klarer ikke å finne ut om den er pregnancy safe. Var nr.2 på topplisten i Sør-Korea i 2024, og de er over snittet opptatt av solkremer..
Hva sier Frequenze? <3 Har en uåpnet en i skapet…

Nå vet jeg ikke om den er trygg nok, kanskje noen kan si noe om det.. men jeg elsker bb kremen til Missha med spf 42. Den har mineral sunscreen men også litt chemical, men kanskje så lite at det ikke utgjør noen fare?
Den er i alle fall veldig fin på, bruker den daglig.
Hvis det er noen med mer kunnskap om graviditets trygge produkter som kan mene noe om denne så blir jeg veldig glad <3
Takk for tips, ser den inneholder mineralolje som jeg ikke tåler. Får lete litt mer. Tenker at en økologisk BB-krem bør være trygg, spørsmålet er heller om det finnes :laughing001

Takk for tips, ser den inneholder mineralolje som jeg ikke tåler. Får lete litt mer. Tenker at en økologisk BB-krem bør være trygg, spørsmålet er heller om det finnes :laughing001
Ja, en ting er jo om den finnes, en annen ting er om den ser/føles bra ut…. Jeg har testet utrolig mange bb/cc kremer og foundations, og d er jo fåtallet som ser/føles bra ut, og er i riktig shade… :)

Ja, en ting er jo om den finnes, en annen ting er om den ser/føles bra ut…. Jeg har testet utrolig mange bb/cc kremer og foundations, og d er jo fåtallet som ser/føles bra ut, og er i riktig shade… :)
Akkurat.. Mange er så veldig gule i fargen.

Har testet en del solkremer nå og denne er min favoritt. Klarer ikke å finne ut om den er pregnancy safe. Var nr.2 på topplisten i Sør-Korea i 2024, og de er over snittet opptatt av solkremer..
Hva sier Frequenze? <3 Har en uåpnet en i skapet…
Den inneholder flere kjemiske solfiltre og silikonpolymerer, så ikke noe jeg ville brukt i store mengder

Ok, men den fra Round Lab skulle være safe…? Bestilte den i dag :)
Inneholder også flere kjemiske filtre, silikonpolymer og mye annet unødvendig (værre enn Klairs). Om du vil finne en helt trygg en må du se etter en med kun fysisk filter (sinkoksid / zinc oxide) :)

Back
Topp