Så hyggelig

Vet ikke ift. bakuchiol serumet sånn egentlig. Dette fordi jeg begynte med VT reedle shot omtrent samtidig, og synes det har hatt god effekt på huden. Bruker Bakuchiol serumet kun i kveldsrutinen, etter reedle shot. Bruker reedle shot nesten hver kveld nå, veksler mellom 100 og 300. Har nå bestilt et nytt bakuchiol serum som var på tilbud, I’m unau bakuchiol pause serum. Vet ikke hvor stor tro jeg har på bakuchiol, men det er ikke noen reelle alternativer til retinoider under graviditet/amming egentlig.. må nok bare glede seg til å kunne bruke det igjen

Har fått noen kviser, typ hormonelle, på kjeveparti/hake/hals, så har økt på med eksfoliering og produkter med syrer og andre ingredienser som retter seg mot hud i ubalanse. Bruker mest produkter som har hydrerende ingredienser i tillegg til syrer, mye fine produkter på markedet. Eneste rene syre produktet jeg bruker av og til er Glycolic acid, men det skal man være forsiktig med i ansiktet. Bruker den mest på kroppen. Kjøpte et nytt ansiktsvann fra Cosrx i går som jeg likte umiddelbart, Cosrx calming liquid mild. Passer på å få hydrert masse i kveldsrutinen med nattkrem iblandet 4 dråper 100% organic cold pressed rosehip seed oil fra The Ordinary. Huden er glatt og fuktet om morgenen, ser forbedring. Har også hørt at andre oljer er fine, castor oil f.eks men det har jeg ikke testet… Har kombinert/tørr hud, som pga.hormoner har blitt mer kombinert enn tørr for øyeblikket, så har økt fokus på å unngå tilstoppede porer og urenheter.
Flere som kjenner på endringer i huden i graviditeten?