Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Round lab er et av mine favoritt merker..![]()
Pregnancy Safe Skincare With Dr. Rogers - Little Bean App
Discover the safest Korean skincare for pregnancy with Little Bean! Navigating K-Beauty during your journey to motherhood, ensuring safety and radiance.littlebeanapp.com
Takk for tips, ser den inneholder mineralolje som jeg ikke tåler. Får lete litt mer. Tenker at en økologisk BB-krem bør være trygg, spørsmålet er heller om det finnesNå vet jeg ikke om den er trygg nok, kanskje noen kan si noe om det.. men jeg elsker bb kremen til Missha med spf 42. Den har mineral sunscreen men også litt chemical, men kanskje så lite at det ikke utgjør noen fare?
Den er i alle fall veldig fin på, bruker den daglig.
Hvis det er noen med mer kunnskap om graviditets trygge produkter som kan mene noe om denne så blir jeg veldig glad <3
![]()
Missha M Perfect Cover BB Cream SPF42 Pa+++ No.25 Warm Beige 50ml | Norges største skjønnhetsbutikk på nett
M Perfect Cover BB Cream SPF42 PA+++ er en multifunksjonell BB-krem som kombinerer hudpleie og sminke. Den gir en jevn og naturlig dekning, samtidig som den bidrar til å lysne hudtonen og redusere synlige rynker.www.blivakker.no

Ja, en ting er jo om den finnes, en annen ting er om den ser/føles bra ut…. Jeg har testet utrolig mange bb/cc kremer og foundations, og d er jo fåtallet som ser/føles bra ut, og er i riktig shade…Takk for tips, ser den inneholder mineralolje som jeg ikke tåler. Får lete litt mer. Tenker at en økologisk BB-krem bør være trygg, spørsmålet er heller om det finnes![]()
Akkurat.. Mange er så veldig gule i fargen.Ja, en ting er jo om den finnes, en annen ting er om den ser/føles bra ut…. Jeg har testet utrolig mange bb/cc kremer og foundations, og d er jo fåtallet som ser/føles bra ut, og er i riktig shade…![]()
Mange gode og helt trygge solkremer her:Tenker alltid på dette, men jeg trodde Änglamark var safe.Heldigvis bare brukt det én gang enda. Si fra om du finner en trygg og god en da!
skinlove.no

Takk! Med tanke på mengde solkrem man skal påføre hver gang koster jo disse en formueMan
Mange gode og helt trygge solkremer her:
Skinlove.no
Norsk nettbutikk med bredt utvalg av økologisk og naturlig hudpleie og sminke.skinlove.no
![]()

Den inneholder flere kjemiske solfiltre og silikonpolymerer, så ikke noe jeg ville brukt i store mengderHar testet en del solkremer nå og denne er min favoritt. Klarer ikke å finne ut om den er pregnancy safe. Var nr.2 på topplisten i Sør-Korea i 2024, og de er over snittet opptatt av solkremer..
Hva sier Frequenze? <3 Har en uåpnet en i skapet…
![]()
Klairs All-day Airy Sunscreen 50ml | Norges største skjønnhetsbutikk på nett
All-Day Airy Sunscreen er en fuktighetsgivende fuktighetskrem med SPF 50+ PA++++ som beskytter huden din mot UV-stråler uten å etterlate en hvit finish.www.blivakker.no
Ok, men den fra Round Lab skulle være safe…? Bestilte den i dagDen inneholder flere kjemiske solfiltre og silikonpolymerer, så ikke noe jeg ville brukt i store mengder
Inneholder også flere kjemiske filtre, silikonpolymer og mye annet unødvendig (værre enn Klairs). Om du vil finne en helt trygg en må du se etter en med kun fysisk filter (sinkoksid / zinc oxide)Ok, men den fra Round Lab skulle være safe…? Bestilte den i dag![]()
Oh myInneholder også flere kjemiske filtre, silikonpolymer og mye annet unødvendig (værre enn Klairs). Om du vil finne en helt trygg en må du se etter en med kun fysisk filter (sinkoksid / zinc oxide)![]()
Jeg liker veldig godt flex fra Colorescience. Den er fysisk filter og mineralbasert. Beskytter også mot Hev-lys (blått lys fra elektronikk).Noen som har funnet en trygg BB-krem?