Hoppestokk i høyet

Besøket hos el gyneceologico

I dag har jeg vært hos gyno'n -endelig! Heldigvis var det verken cyster eller svulster i livmora -alt så, tro det eller ei, fredelig og normalt ut.

Problemet mitt er at jeg har et ønske om å fremstå som en chill og avslappa type. Så når gyno'n sjekka livmortappen og sa at den var myk og fortalte at eggene lå klare, bare nikket jeg og smilte, mens hele hjernen min omtrent ristet av spasmer fordi jeg ville spørre om hva det faktisk betyr!! Har jeg hatt eggløsning? Er den på vei? For jeg aner jo ikke hva en myk tapp betyr eller at eggene ligger og venter. Men i frykt for å være en stressa masehønepsycho -føler meg jo allerede som en stressa, klin kokos hypokonder for i det hele tatt å be om henvisning dit, hold jeg pent kjeft og vrikket på meg trusene igjen, akkurat like lite elegant som situasjonen er.

Ergo: Eggene ligger klare, men Gud veit når de skal slippes -i morgen, neste torsdag eller sankthansaften 2024? Bare å fortsette å teste med andre ord!

Har som sagt ikke noe tro på denne PP-en uansett, og jeg tror at jeg fint kan holde meg unna tester i mange dager til. Er nå ca. 5/6 dpo basert på el-tester og temp. Så får vi se om TR kommer, eller om eggløsningen (som kanskje ikke har vært?) kommer henne i forkjøpet -let the race begin, bitches!!

Bra i dag:
+Kjøpt rosa møbler
+Tatt celleprøve
+Ikke kreftsyk i livmor eller eggledere
+Vært alenemamma for gutta og gitt dem en super dag og kveld (kan nesten konkurrere med Tusenfryd og Legoland)

Dårlig i dag:
-Måtte vise dåsa til en fremmed fyr (igjen)
-I frykt for å tape ansikt, torde jeg ikke spørre den fremmede fyren om ting jeg går og grubler på (HAR JEG HATT EGGLØSNING ELLER IKKE??!?!?!?!?!?!?!?)
 
Okei, dagbok! Sååå dette skjedde akkurat... Jeg hadde aldri trodd denne syklusen skulle føre til to steker! Herregud! Jeg er helt i S J O K K !! Tidligtest, vel å merke, og jeg er enten 8 eller 9 dpo. Tror jeg besvimer! Testa bare fordi jeg er irritert for å være sjåfør mens venninnene drikker i kveld. Logisk? Haha! Nei, gurimalla! Dette er S Y K T :wideyed: :stinkyfeet::shy:
IMG_20210528_165923.jpg
 
Like spennende hver gang - om ikke mer? ❤️

Ja, ikke sant :)
Er skikkelig misunnelig :hilarious: har så lyst på en 3. og sistemann, men mannen vil ikke :arghh::p Tenker jeg skal forsøke å overtale han om et år eller to, hvis ikke så er jeg selvfølgelig utrolig takknemlig for de jeg har, selv om jeg ikke føler meg ferdig med å få barn :p
 
Ja, ikke sant :)
Er skikkelig misunnelig :hilarious: har så lyst på en 3. og sistemann, men mannen vil ikke :arghh::p Tenker jeg skal forsøke å overtale han om et år eller to, hvis ikke så er jeg selvfølgelig utrolig takknemlig for de jeg har, selv om jeg ikke føler meg ferdig med å få barn :p

Signerer alt dette - jeg vil også ha 3 men foreløpig veldig nei fra mannen :arghh: Men planer om forsøk på overtalelse om 2 år :p

gratulerer hoppestokk :D ❤️
 
Signerer alt dette - jeg vil også ha 3 men foreløpig veldig nei fra mannen :arghh:

gratulerer hoppestokk :D ❤️
Ja, ikke sant :)
Er skikkelig misunnelig :hilarious: har så lyst på en 3. og sistemann, men mannen vil ikke :arghh::p Tenker jeg skal forsøke å overtale han om et år eller to, hvis ikke så er jeg selvfølgelig utrolig takknemlig for de jeg har, selv om jeg ikke føler meg ferdig med å få barn :p

Åh! Så trist! Det skjønner jeg innmari godt, veldig leit når man ikke føler seg ferdig selv. Så takknemlig for at min ville ha en tredje! Huff! Håper dere får overtalt mennene med tiden ❤️ Les dere opp på retorikk og overtalelsesstrategier ;)
 
Gratulerer ❤
 
Jeg lurer ofte på hvem som skjuler seg bak alle nickene her inne! Hvordan ser dere ut? Hvordan bor dere? Hva driver dere med i hverdagen? Hvordan ser mannen deres ut? (Ikke at jeg tror at alle her har én felles mann, altså...)

Hvis jeg, for noen år siden, skulle beskrevet den typiske forum-kvinnen, hadde jeg vært sikkert på at HUN kan man i alle fall LETT kjenne igjen på gata: Skikkelige rare damer, med rart hår og rare klær, og som ikke har noen omgangskrets utenfor forumet (bortsett fra kanskje en katt eller ti). Men på den andre siden tror jeg ingen ville gjettet på at jeg er en person som er her inne hver dag, og som finner mye glede i å prate og dele mine innerste tanker og bekymringer med fremmede damer, og jeg tenker derfor at dere helt sikkert er akkurat sånn som meg: Helt normale, oppegående (tror jeg selv, i alle fall) damer som ikke lyser "forum" på mils avstand.

Skulle ønske vi alle kunne tatt en skikkelig fest en gang :hilarious:

Jeg lurer på om jeg kjenner noen av dere fra det ekte liv? Kanskje min beste venninne er en av dere? Hva vet jeg? Jeg har aldri fortalt noen at jeg henger her inne på daglig basis - vet deres venner og familie at dere bruker mye tid her på babyverden?

Med andre ord; babyverden er et herlig sted å være, og vi er en fantastisk gjeng med sånn passe gærne damer ❤️
 
Jeg lurer ofte på hvem som skjuler seg bak alle nickene her inne! Hvordan ser dere ut? Hvordan bor dere? Hva driver dere med i hverdagen? Hvordan ser mannen deres ut? (Ikke at jeg tror at alle her har én felles mann, altså...)

Hvis jeg, for noen år siden, skulle beskrevet den typiske forum-kvinnen, hadde jeg vært sikkert på at HUN kan man i alle fall LETT kjenne igjen på gata: Skikkelige rare damer, med rart hår og rare klær, og som ikke har noen omgangskrets utenfor forumet (bortsett fra kanskje en katt eller ti). Men på den andre siden tror jeg ingen ville gjettet på at jeg er en person som er her inne hver dag, og som finner mye glede i å prate og dele mine innerste tanker og bekymringer med fremmede damer, og jeg tenker derfor at dere helt sikkert er akkurat sånn som meg: Helt normale, oppegående (tror jeg selv, i alle fall) damer som ikke lyser "forum" på mils avstand.

Skulle ønske vi alle kunne tatt en skikkelig fest en gang :hilarious:

Jeg lurer på om jeg kjenner noen av dere fra det ekte liv? Kanskje min beste venninne er en av dere? Hva vet jeg? Jeg har aldri fortalt noen at jeg henger her inne på daglig basis - vet deres venner og familie at dere bruker mye tid her på babyverden?

Med andre ord; babyverden er et herlig sted å være, og vi er en fantastisk gjeng med sånn passe gærne damer ❤️

Artige tanker! :hilarious: lurt på det selv flere ganger om det er noen kjente her inne :p
Vi har i termingruppa laga oss en snappgruppe, og jeg kan skrive under på at jeg ikke hadde pekt ut noen av de, eller meg selv forsåvidt, som en forum-kvinne! Skikkelig fine folk :D
Og her inne på forumet fikk vite om min positive test føre mannen til og med:hilarious: haha
Ingen av mine venner eller familie vet at jeg henger på forumet, og jeg liker det skikkelig godt!:shy: litt mindre tid her inne med mini, men synes drt er koselig å titte innom:D
 
Artige tanker! :hilarious: lurt på det selv flere ganger om det er noen kjente her inne :p
Vi har i termingruppa laga oss en snappgruppe, og jeg kan skrive under på at jeg ikke hadde pekt ut noen av de, eller meg selv forsåvidt, som en forum-kvinne! Skikkelig fine folk :D
Og her inne på forumet fikk vite om min positive test føre mannen til og med:hilarious: haha
Ingen av mine venner eller familie vet at jeg henger på forumet, og jeg liker det skikkelig godt!:shy: litt mindre tid her inne med mini, men synes drt er koselig å titte innom:D
Å! Gøy med snapgruppe - og kanskje litt skummelt? Da avslører man jo virkelig hvem man er :) Men så blir dere ekstra godt kjent da også! Håper vi også får en sånn gruppe ❤️ Jeg er helt avhengig av å være her når jeg prøver og når jeg er gravid, men fordufter helt etter barna blir født :sorry: Ja, det er utrolig hvor mye man deler her inne, alt fra konsistensen på utfloden til hvilke dager man har sex! Haha! Ting jeg aldri ville diskutert med venninnene mine :hilarious:
 
I dag fikk jeg positiv digital test, og det er alltid gøy. Men jeg hadde et lite tempdropp i dag, og det liker jeg selvfølgelig ikke. Redd for at det er over nå snart, så det var derfor jeg tok den digitale egentlig. Så jeg faktisk fikk se den positiv før det er for sent. Mye vondt i magen i dag også, på en litt annen måte en tidligere denne uka, men håper for meg selv fremdeles. 10/11 dpo og ikm er i morgen eller tirsdag.
IMG_20210530_061526.jpg
Screenshot_20210530_085755.jpg
 
I dag fikk jeg positiv digital test, og det er alltid gøy. Men jeg hadde et lite tempdropp i dag, og det liker jeg selvfølgelig ikke. Redd for at det er over nå snart, så det var derfor jeg tok den digitale egentlig. Så jeg faktisk fikk se den positiv før det er for sent. Mye vondt i magen i dag også, på en litt annen måte en tidligere denne uka, men håper for meg selv fremdeles. 10/11 dpo og ikm er i morgen eller tirsdag. Vis vedlegget 357740 Vis vedlegget 357741
Sender masse positiv energi og sterkere test i morgen :Heartred
 
I dag fikk jeg positiv digital test, og det er alltid gøy. Men jeg hadde et lite tempdropp i dag, og det liker jeg selvfølgelig ikke. Redd for at det er over nå snart, så det var derfor jeg tok den digitale egentlig. Så jeg faktisk fikk se den positiv før det er for sent. Mye vondt i magen i dag også, på en litt annen måte en tidligere denne uka, men håper for meg selv fremdeles. 10/11 dpo og ikm er i morgen eller tirsdag. Vis vedlegget 357740 Vis vedlegget 357741

Skjønner godt at det er stressende så jeg måtte innom arkivet og sjekke om det stemte at jeg hadde tempdropp med sønnen min - og det hadde jeg ;)
Han sitter i stua og ser Mummitrollet nå så det gikk veldig fint!!
 

Vedlegg

  • AF481C79-0B9D-481F-8754-0F3F69F8675D.jpeg
    AF481C79-0B9D-481F-8754-0F3F69F8675D.jpeg
    117,3 KB · Visninger: 38
Skjønner godt at det er stressende så jeg måtte innom arkivet og sjekke om det stemte at jeg hadde tempdropp med sønnen min - og det hadde jeg ;)
Han sitter i stua og ser Mummitrollet nå så det gikk veldig fint!!
Tusen takk for at du tok deg tid til å bla gjennom arkivet for å støtte meg! Det hjelper! Det var jo bare 0,15 grad ned, så behøver jo ikke bety noe (enda). Krysser fingrene for morgendagen ❤️
 
Å! Gøy med snapgruppe - og kanskje litt skummelt? Da avslører man jo virkelig hvem man er :) Men så blir dere ekstra godt kjent da også! Håper vi også får en sånn gruppe ❤️ Jeg er helt avhengig av å være her når jeg prøver og når jeg er gravid, men fordufter helt etter barna blir født :sorry: Ja, det er utrolig hvor mye man deler her inne, alt fra konsistensen på utfloden til hvilke dager man har sex! Haha! Ting jeg aldri ville diskutert med venninnene mine :hilarious:

Vi var blitt en gjeng igjen inne på skjult forum som ble enige om det overraskende lite skummelt og veldig gøy og koselig!
Vi snakker om aaaalt, nesten som her inne på forum:hilarious: kjempe koselig å bli bedre kjent når vi har skravla sammrn i et år her inne :happy:
Ja, her inne har en så mange i samme båt aom kan bekrefte/avkrefte alt av tanker en sitter inne med :shy:
 
Det ser heldigivs ut til at hcg øker i kroppen i alle fall. Det gjør meg optimistisk og glad ❤️ Dette er vanlige tester og øverste er fra i går, midterste i dag tidlig og nederste nå! 3+5 i dag og første milepæl blir 4 uker og passert IKM :)
IMG_20210530_203539.jpg
 
Back
Topp