Hoppestokk tar en konflikt:
Dere kjenner meg ikke, men jeg er nok så konfliktsky det går an å bli. Jeg er lærer, som dere kanskje vet, og det desidert verste jeg vet er å gi elevene karakter. Da sitter jeg og gruer meg til å få svar, særlig av dem som får litt dårligere enn forventet. Kan jeg unngå en konflikt, strekker jeg meg gjerne et par ekstra mil... Det var før i dag, for i dag oppsøkte jeg nemlig en konflikt av egen, fri vilje! Og vet du hva, det føltes litt digg!
Kort fortalt:
Jeg var en tur i sjappa for å sende noe greier i posten, satt i bilen på parkeringsplassen og nøt litt egentid uten barn og kjas og skrållet gjennom siste nytt på forumet. Det kom en bil og parkerte ved siden av meg, så PANG!!!!! Bildøra til kvinnen i førersetet smalt inn i min bils passasjerdør med et BRAK! Psycho-bitch-sjåfør så at jeg satt i bilen, men hun og venninna bare strente avgårde til butikken, og jeg bare "W H A T T H E F U C K??????" Jeg freste ut av bilen for å inspisere døra og så heldigvis at ripene gikk av med litt spytt (nam-nam). Jeg satt meg i bilen og skrev et så sint brev som mulig "Når du MOSER bildøra di i døra til bilen ved siden av, er det normal folkeskikk å be om unnskyldning!!!! FYYYY!!!!!!" (sint smiley). I denne lappen festet jeg en tapebit -hadde bare dekortape med roser i bilen, synd jeg ikke hadde noen med flammer og "BRENN I H@LVETE, og føk ut for å henge den i ruta på førersiden til psycho-bitch. Dessverre kom hun og venninna ut av butikken akkurat i det jeg var på vei for å feste denne lappen, og de bare "hva gjøøøør du?" Jeg teipet lappen så sint jeg kunne til vinduet og svarte "når du smeller døra di inn i en annen bil, da sier man søren meg UNNSKYLD!!!!!!!!!!!!!!" Psycho-bitch bare "Jammen, det var vinden som blåste den, jo". Og jeg bare "Tenk om det hadde blitt riper, da!! Du sier UNNSKYLD!!!!!". Så kjørte jeg min vei og tenkte på alt det sykt mye kulere jeg kunne ha sagt. Haha!
Tror nok den vinden har vært og blåst bort en stor del av hjernekapasiteten til psycho-bitch fra før... Kanskje best å holde seg innendørs hjemme med sterkere vind enn 1 ms.
Men, SERR! Er ikke det helt sykt frekt?
Ellers, CD11, prøver aksjerlegging i kveld eller i morgen, samt CD 13 eller 14
<3