Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 dpo har jeg aldri sett noen få utslag her noen gang, da er det fordi EL har vist seg å være tidligere så tenker du fortsatt kan være gravid altså
Spennende å følge med!
Syns jeg ser en strek her jeg daNå er Hoppestokk veldig stressa! Jeg har nå booket legetime om ca halvannen uke, for slik jeg har det nå, kan jo umulig være bra. Er nå rundt 11-12 dpo og bare negative tester, så har slått fra meg graviditet, men hva annet kan det være da?
Den siste uka har jeg vært uggen og småkvalm med jamt mellomrom hver dag. Konstant oppblåst og murringer i magen, kviser, tørst... Hvis ikke det er graviditet, er det jo symptomer på feks eggstokkreft, og det er jeg derfor helt sikker på at det er nå (psychogbitch is back ) Skulle gjerne vært hos legen neste uke, men selvsagt ikke noe ledig. Siden vi hadde sameie minst fire dager før el, er det uansett liten sjans, så alle disse symptomene stresser meg veldig.
Denne påsken har ikke vært så kul. Tenker mye på dette her Fint å hvertfall kunne skrive litt tanker her. Snakker ikke med noen andre om det
Siste test fra i dag tidlig, redigert og herja med helt skamløst
Vis vedlegget 353116
Syns jeg ser en strek her jeg da
Håper for deg Ville heller ikke stresset så mye om kreft i eggstokkene. Jeg har samme symptom som deg hver mnd Selvfølgelig greit med en sjekk når man opplever kroppen er i ulage, men tipper på en helt uskyldig forklaring Er dessverre litt mer dritt å være kvinne enn mannJa, syns det samme etter jeg redigerte, men tok en ny i ettermiddag, og der var det ingenting, så garantert bare noe fuss! Tar én i morgen tidlig og. Er det ikke noe der, så får jeg vare vente på tr!
Håper for deg Ville heller ikke stresset så mye om kreft i eggstokkene. Jeg har samme symptom som deg hver mnd Selvfølgelig greit med en sjekk når man opplever kroppen er i ulage, men tipper på en helt uskyldig forklaring Er dessverre litt mer dritt å være kvinne enn mann