Hoppestokk i høyet

Hvordan går det med deg?

Dersom jeg har telt riktig, så kan jeg vel si gratulerer med 12 uker ❤️
 
Hvordan går det med deg?

Dersom jeg har telt riktig, så kan jeg vel si gratulerer med 12 uker ❤️

Åh! Tusen takk! Har nå passert 12 uker med god margin, så det er jo en liten bragd ❤️ Ny ultralyd på riksen til uka, så det blir fryktelig spennende. Håper du koser deg med den lille ❤️
 
Åh! Tusen takk! Har nå passert 12 uker med god margin, så det er jo en liten bragd ❤️ Ny ultralyd på riksen til uka, så det blir fryktelig spennende. Håper du koser deg med den lille ❤️

Så deilig :)
Håper alt går bra på kontroll på riksen ❤️
Vi koser oss vi, men kjenner at det er litt mer å gjøre som 2-barnsmor :p
 
Da er jeg straks kommet til uke 13,og i dag var vi på fostermedisinsk avdeling på rikshospitalet for å ta ultralyd (duotest del 2). Alt så veldig bra ut, og det var ekstra fint at vi kom til samme lege vi hadde når vi fikk dårlig nytt forrige svangerskap. Har egentlig en god følelse på at dette skal gå bra nå, men tør jo liksom ikke helt å føle det skikkelig - vil kanskje ikke gi meg lov til det?

Babyen beveget seg masse og gjorde mange kule ting (hvis man kan si det om et 13 uker gammelt foster? :hilarious:), og både jeg og samboer ble veldig rørt av undersøkelsen. En fin tur til Oslo med andre ord ❤️

Skal tilbake om seks uker, men har booket privat i mellomtiden (klarer ikke vente så lenge).

IMG_20190724_223852.jpg
 
Da er jeg straks kommet til uke 13,og i dag var vi på fostermedisinsk avdeling på rikshospitalet for å ta ultralyd (duotest del 2). Alt så veldig bra ut, og det var ekstra fint at vi kom til samme lege vi hadde når vi fikk dårlig nytt forrige svangerskap. Har egentlig en god følelse på at dette skal gå bra nå, men tør jo liksom ikke helt å føle det skikkelig - vil kanskje ikke gi meg lov til det?

Babyen beveget seg masse og gjorde mange kule ting (hvis man kan si det om et 13 uker gammelt foster? :hilarious:), og både jeg og samboer ble veldig rørt av undersøkelsen. En fin tur til Oslo med andre ord ❤️

Skal tilbake om seks uker, men har booket privat i mellomtiden (klarer ikke vente så lenge).

Vis vedlegget 304119

Gratulerer med vel gjennomført ultralyd, må gjøre veldig godt ❤️ Dette med å ikke tørre å føle kjenner jeg og på, og tror nok man beskytter seg selv når man har vært gjennom noe slikt. Men tenker man også må forsøker å kjenne litt på gleden:)
 
Gratulerer med vel gjennomført ultralyd, må gjøre veldig godt ❤️ Dette med å ikke tørre å føle kjenner jeg og på, og tror nok man beskytter seg selv når man har vært gjennom noe slikt. Men tenker man også må forsøker å kjenne litt på gleden:)

Ja, det er nok akkurat sånn det er, og det er jo ikke så rart heller. Uansett deilig å ha en god følelse og føle at det går veien ❤️
 
Da er jeg straks kommet til uke 13,og i dag var vi på fostermedisinsk avdeling på rikshospitalet for å ta ultralyd (duotest del 2). Alt så veldig bra ut, og det var ekstra fint at vi kom til samme lege vi hadde når vi fikk dårlig nytt forrige svangerskap. Har egentlig en god følelse på at dette skal gå bra nå, men tør jo liksom ikke helt å føle det skikkelig - vil kanskje ikke gi meg lov til det?

Babyen beveget seg masse og gjorde mange kule ting (hvis man kan si det om et 13 uker gammelt foster? :hilarious:), og både jeg og samboer ble veldig rørt av undersøkelsen. En fin tur til Oslo med andre ord ❤️

Skal tilbake om seks uker, men har booket privat i mellomtiden (klarer ikke vente så lenge).

Vis vedlegget 304119
Fine, lille vennen:love7
 
Så fint at alt var bra :) det er så kult når de gjør alt slags rare ting inni der og man ikke kjenner noe :p
 
Hoppestokk hopper innom for å komme med en liten oppdatering.

Vært på ultralyd i dag, og jeg fikk beskjed om at det er en liten gutt i magen ❤️ Siden det var jente vi fikk når det gikk galt sist, gjør det meg faktisk litt betrygget (selvom det ikke skal ha noe å si), og jeg gleder meg så over at den lille gutten vår vokser som han skal! Ble satt til 15+6 som er er par dager lenger enn estimert, men tar gjerne det!

Gynekologen sa at vi ikke burde male rommet blått helt enda, men kan vel ikke være noe tvil her :hilarious:

IMG_20190812_163018.jpg


Lille, gode venn :Heartblue Håper sånn at vi får møte deg frisk og fin i januar/februar :Heartblue
 
Hoppestokk hopper innom for å komme med en liten oppdatering.

Vært på ultralyd i dag, og jeg fikk beskjed om at det er en liten gutt i magen ❤️ Siden det var jente vi fikk når det gikk galt sist, gjør det meg faktisk litt betrygget (selvom det ikke skal ha noe å si), og jeg gleder meg så over at den lille gutten vår vokser som han skal! Ble satt til 15+6 som er er par dager lenger enn estimert, men tar gjerne det!

Gynekologen sa at vi ikke burde male rommet blått helt enda, men kan vel ikke være noe tvil her :hilarious:

Vis vedlegget 305463

Lille, gode venn :Heartblue Håper sånn at vi får møte deg frisk og fin i januar/februar :Heartblue

Så koselig ❤ Gratulerer med liten gutt i magen!
Ville tro at det var noe tvil her nei:hilarious:
 
Hoppestokk hopper innom for å komme med en liten oppdatering.

Vært på ultralyd i dag, og jeg fikk beskjed om at det er en liten gutt i magen ❤️ Siden det var jente vi fikk når det gikk galt sist, gjør det meg faktisk litt betrygget (selvom det ikke skal ha noe å si), og jeg gleder meg så over at den lille gutten vår vokser som han skal! Ble satt til 15+6 som er er par dager lenger enn estimert, men tar gjerne det!

Gynekologen sa at vi ikke burde male rommet blått helt enda, men kan vel ikke være noe tvil her :hilarious:

Vis vedlegget 305463

Lille, gode venn :Heartblue Håper sånn at vi får møte deg frisk og fin i januar/februar :Heartblue
Så stas!
 
Der var det ikkke noe tvil nei :hilarious: Så stas med gutt!! :D
 
Nå er jeg godt inne i oul-uka, og på fredag bærer det inn til rikshospitalet for kontroll igjen. Kommer ikke unna at det føles mest som å vente på dommedag, og i motsetning til forrige graviditet hvor jeg gikk og talte ned dagene til å se babyen, går jeg nå og helst vil dø litt. Gruer meg så sinnsykt for undersøkelsen og er livredd for å få samme beskjed igjen denne gangen. Skulle gjerne frosset tiden, men vil jo helst møte ungen en dag (om flere måneder helst) også...

Skulle ønske jeg kunne være naiv og glad som sist!

Er forresten 19 uker i dag!
 
Jeg skjønner deg SÅ godt. Mitt første svangerskap var kun tungt fysisk. Ikke sånn som dette. Jeg er bare 7+3, så lenge igjen. Glad på dine vegne at alt er bra så langt!

Men denne gangen skal det gå bra for oss begge ❤️
 
Sender deg en stor klem ❤️ og ønsker deg masse lykke til på fredag!
 
Jeg skjønner deg SÅ godt. Mitt første svangerskap var kun tungt fysisk. Ikke sånn som dette. Jeg er bare 7+3, så lenge igjen. Glad på dine vegne at alt er bra så langt!

Men denne gangen skal det gå bra for oss begge ❤️

Det er dessverre litt forskjell på før og nå, men det går heldigvis opp og ned. Hjelper med hyppige sjekker - får du ekstra oppfølging? Det må bare gå bra denne gangen! Heier på oss ❤️
 
Back
Topp