Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?
Dersom jeg har telt riktig, så kan jeg vel si gratulerer med 12 uker
Åh! Tusen takk! Har nå passert 12 uker med god margin, så det er jo en liten bragd Ny ultralyd på riksen til uka, så det blir fryktelig spennende. Håper du koser deg med den lille
Da er jeg straks kommet til uke 13,og i dag var vi på fostermedisinsk avdeling på rikshospitalet for å ta ultralyd (duotest del 2). Alt så veldig bra ut, og det var ekstra fint at vi kom til samme lege vi hadde når vi fikk dårlig nytt forrige svangerskap. Har egentlig en god følelse på at dette skal gå bra nå, men tør jo liksom ikke helt å føle det skikkelig - vil kanskje ikke gi meg lov til det?
Babyen beveget seg masse og gjorde mange kule ting (hvis man kan si det om et 13 uker gammelt foster? ), og både jeg og samboer ble veldig rørt av undersøkelsen. En fin tur til Oslo med andre ord
Skal tilbake om seks uker, men har booket privat i mellomtiden (klarer ikke vente så lenge).
Vis vedlegget 304119
Gratulerer med vel gjennomført ultralyd, må gjøre veldig godt Dette med å ikke tørre å føle kjenner jeg og på, og tror nok man beskytter seg selv når man har vært gjennom noe slikt. Men tenker man også må forsøker å kjenne litt på gleden
Fine, lille vennenDa er jeg straks kommet til uke 13,og i dag var vi på fostermedisinsk avdeling på rikshospitalet for å ta ultralyd (duotest del 2). Alt så veldig bra ut, og det var ekstra fint at vi kom til samme lege vi hadde når vi fikk dårlig nytt forrige svangerskap. Har egentlig en god følelse på at dette skal gå bra nå, men tør jo liksom ikke helt å føle det skikkelig - vil kanskje ikke gi meg lov til det?
Babyen beveget seg masse og gjorde mange kule ting (hvis man kan si det om et 13 uker gammelt foster? ), og både jeg og samboer ble veldig rørt av undersøkelsen. En fin tur til Oslo med andre ord
Skal tilbake om seks uker, men har booket privat i mellomtiden (klarer ikke vente så lenge).
Vis vedlegget 304119
Hoppestokk hopper innom for å komme med en liten oppdatering.
Vært på ultralyd i dag, og jeg fikk beskjed om at det er en liten gutt i magen Siden det var jente vi fikk når det gikk galt sist, gjør det meg faktisk litt betrygget (selvom det ikke skal ha noe å si), og jeg gleder meg så over at den lille gutten vår vokser som han skal! Ble satt til 15+6 som er er par dager lenger enn estimert, men tar gjerne det!
Gynekologen sa at vi ikke burde male rommet blått helt enda, men kan vel ikke være noe tvil her
Vis vedlegget 305463
Lille, gode venn Håper sånn at vi får møte deg frisk og fin i januar/februar
Så stas!Hoppestokk hopper innom for å komme med en liten oppdatering.
Vært på ultralyd i dag, og jeg fikk beskjed om at det er en liten gutt i magen Siden det var jente vi fikk når det gikk galt sist, gjør det meg faktisk litt betrygget (selvom det ikke skal ha noe å si), og jeg gleder meg så over at den lille gutten vår vokser som han skal! Ble satt til 15+6 som er er par dager lenger enn estimert, men tar gjerne det!
Gynekologen sa at vi ikke burde male rommet blått helt enda, men kan vel ikke være noe tvil her
Vis vedlegget 305463
Lille, gode venn Håper sånn at vi får møte deg frisk og fin i januar/februar
Der var det ikkke noe tvil nei Så stas med gutt!!
Jeg skjønner deg SÅ godt. Mitt første svangerskap var kun tungt fysisk. Ikke sånn som dette. Jeg er bare 7+3, så lenge igjen. Glad på dine vegne at alt er bra så langt!
Men denne gangen skal det gå bra for oss begge
Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til på fredag!