Hoppestokk i høyet

Det er dessverre litt forskjell på før og nå, men det går heldigvis opp og ned. Hjelper med hyppige sjekker - får du ekstra oppfølging? Det må bare gå bra denne gangen! Heier på oss ❤️
Jeg får ekstra oppfølging ja. Men er dessverre henvist til en privat gynekolog med avtale som jeg ikke vil tilbake til. Hadde en veldig dårlig opplevelse der på fredag. Hvis jeg ville kunne jeg kommet tilbake dit annen hver uke fremover, men hun gjorde meg bare utrygg, så det skjer ikke. Skal på NIPT i Sverige i uke 10, og har fått time på Riksen på fostermedisinsk uke 12. Så får vi se hva de legger opp til, men får jeg ikke noe før oul tar jeg privat mellom uke 12’og 18. Etter det vet jeg ikke..

Føler du deg ivaretatt med den oppfølgingen du har fått til nå?
 
Det er noe eget med disse milepælene når man har vært gjennom noe så tøft. Så sender deg mange klemmer til ultralyden❤️
 
Jeg får ekstra oppfølging ja. Men er dessverre henvist til en privat gynekolog med avtale som jeg ikke vil tilbake til. Hadde en veldig dårlig opplevelse der på fredag. Hvis jeg ville kunne jeg kommet tilbake dit annen hver uke fremover, men hun gjorde meg bare utrygg, så det skjer ikke. Skal på NIPT i Sverige i uke 10, og har fått time på Riksen på fostermedisinsk uke 12. Så får vi se hva de legger opp til, men får jeg ikke noe før oul tar jeg privat mellom uke 12’og 18. Etter det vet jeg ikke..

Føler du deg ivaretatt med den oppfølgingen du har fått til nå?

Huff da, det høres ikke bra ut! Hva skjedde? ❤️ Fikk ikke tilbud om noe mellom uke 13 og 19 (i morgen) på rikshospitalet, men hen spurte heller ikke da. Tok privat med henvisning her hjemme i uke 15, alt for lenge mellom syns jeg :inpain: Ikke veldig fornøyd med oppfølging med tanke på at jeg har måttet spørre og mase selv, men har heldigvis blitt hørt de fleste gangene :)
 
Det er noe eget med disse milepælene når man har vært gjennom noe så tøft. Så sender deg mange klemmer til ultralyden❤️

Ja, det er virkelig helt grusomt med "merkedagene", i negativ forstand. Tenker masse på deg og er daglig innom "himmelbarn" - siden for å se om det har kommet oppdatering fra deg. Er du over 24 uker nå? ❤️
 
Ja, det er virkelig helt grusomt med "merkedagene", i negativ forstand. Tenker masse på deg og er daglig innom "himmelbarn" - siden for å se om det har kommet oppdatering fra deg. Er du over 24 uker nå? ❤️

Ja er 24+3 i dag, enda i strengt sengeleie på sykehus, men oddsen blir bedre for hver dag, så er så takknemlig for hver eneste dag❤️
 
Da var oul overstått, og jeg overlevde undersøkelsen! Lillemann i magen ser også helt fin ut, så det ble en riktig så fin opplevelse. Brukte nesten én time med ultralyd, så det ble grundig sjekket. Er så glad nå ❤️
 
Da var oul overstått, og jeg overlevde undersøkelsen! Lillemann i magen ser også helt fin ut, så det ble en riktig så fin opplevelse. Brukte nesten én time med ultralyd, så det ble grundig sjekket. Er så glad nå ❤️
Såå fint å høre! Gratulerer med vellykket OUL. håper du kan slappe av mer nå ❤️
 
Såå fint å høre! Gratulerer med vellykket OUL. håper du kan slappe av mer nå ❤️

Det hjalp 100% ❤️Nå tror jeg for første gang at vi faktisk snart skal få en liten baby til i hus. Så stas! Har du hatt oul?
 
Det hjalp 100% ❤️Nå tror jeg for første gang at vi faktisk snart skal få en liten baby til i hus. Så stas! Har du hatt oul?

Veldig glad på dine vegne ❤️❤️ ja vi har vært på OUL og alt så bra ut, er veldig glad for det! Er skummelt, for er ikke for gitt at alt ser bra ut. Det vet jo du alt om..
 
Veldig glad på dine vegne ❤️❤️ ja vi har vært på OUL og alt så bra ut, er veldig glad for det! Er skummelt, for er ikke for gitt at alt ser bra ut. Det vet jo du alt om..

Jippi! Så deilig! Da blir det nok en liten februarbaby på oss begge - eller når fikk du termin?
 
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Hvordan går det med deg? ❤️

Takk som spør ❤️ Det humper og går, og jeg gleder meg nå over å nærme meg tredje trimester med stormskritt! Én uke igjen nå (hvis det er fra 27+0?). Også under 100 dager til termin om to dager, så stadig nye milepæler her nå ❤️ Sykt at første 2/3 straks er omme!

Hva med deg og lille baby?
 
Ei lita oppdatering herfra:

Sitter i sofaen med en sprell levende og skjønn babygutt på bryster, og kommer ikke helt over at han faktisk har kommet ut i verden til oss ❤️ Lillebror ville heldigvis ut 13 dager før termin, og jeg er evig glad for at jeg slapp unødvendig lang ventetid. Han er ti dager i dag, og er tidenes mest fredelige og harmoniske gutt (enn så lenge). Jeg er så takknemlig for at det er akkurat han som gjemte seg der inne i magen i alle disse lange ukene.

Legger ved et dikt jeg skrev i midten av svangerskapet som gir veldig mening akkurat nå ❤️


Inni meg
Sparker du
Min regnbuesønn
Du som egentlig
Aldri skulle blitt

Eller var det henne
Hun som aldri fikk leve
Som aldri skulle blitt

Og du var meninga hele tiden


Savner magen og graviditeten allerede, og håper og tror at jeg en gang skal få oppleve å bære frem et barn igjen.

Takk til alle som har støttet og oppmuntret gjennom dette veldig spesielle året ❤️
 
Gratulerer så mye med babyen :D ❤️

Og det diktet da  :crybaby2. :Heartbigred nydelig!!
 
Så herlig å se en slik oppdatering fra deg. Gratulerer så mye med den lille gutten din ❤️
Håper han fortsetter å være like harmonisk i tiden framover og at dere får nyte en problemfri og koselig barsel- og småbarnstid ❤️
 
Back
Topp