I morgen er det tildig ultralyd igjen, og jeg er da 9+5. Sist var 6+0, og jeg er bekymret for at det ikke er liv lengre. Skal uansett bli godt med et svar på om babyen fortsatt lever og utvikler seg. Måtte timene gå fort til i morgen formiddag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen er det tildig ultralyd igjen, og jeg er da 9+5. Sist var 6+0, og jeg er bekymret for at det ikke er liv lengre. Skal uansett bli godt med et svar på om babyen fortsatt lever og utvikler seg. Måtte timene gå fort til i morgen formiddag!
Har lest dagboken dinFor en historie! Veldig trist å lese om alt du har gått gjennom, men vil gratulere deg så mye med lite nurk i magen nå håper alt er bra på TUL i morgen
Lykke til!I morgen er det tildig ultralyd igjen, og jeg er da 9+5. Sist var 6+0, og jeg er bekymret for at det ikke er liv lengre. Skal uansett bli godt med et svar på om babyen fortsatt lever og utvikler seg. Måtte timene gå fort til i morgen formiddag!
Ja det får en si! Jeg krysser alt jeg har for dereTakk så mye Det har vært litt av et år, kan man vel si. Håper vi får det veldig etterlengtede søskenet denne gangen
Åh så braCa ti uker. Armer, bein, hjerte og hjerne på plass Vis vedlegget 302667
Så fin. Ser allerede ansiktstrekkCa ti uker. Armer, bein, hjerte og hjerne på plass Vis vedlegget 302667
NomminCa ti uker. Armer, bein, hjerte og hjerne på plass Vis vedlegget 302667
Så herligCa ti uker. Armer, bein, hjerte og hjerne på plass Vis vedlegget 302667
Har lest gjennom dagboken din nå. Spennende å følge deg. Mistet selv en liten skatt i uke 16 den 6. mai, men nå prøver vi oss igjen.
Gratulerer med spiren og krysser alt jeg har for at dette går bra!
Tusen takk som som spør Det går greit nå, men det vil alltid være med meg på et vis Hvordan går det med deg?Takk for hilsen og at du har lest Kjenner igjen nicket ditt fra himmelbarn gruppa. Trist at du også mistet Hvordan går det med deg og prøving? Har dere begynt å prøve igjen? Håper også at dette skal gå bra. Begynner å få litt trua nå, heldigvis