Her tok det vel 3+ måneder, hadde IKM i midten av april. Hadde samtale med overlege på sykehuset i mars hvor vi lagde et ca opplegg, og da sa han ultralyd i uke 8, og så ta det deretter. Så fikk det i uke 8, og da ble jeg på samme tid, veldig glad når jeg så at det var et lite hjerte som slo, samtidig ble det en liten oppvekker for oii dette blir skummelt. Men neste ultralyd om 10 dager, da jeg 10+6, så nesten tre uker mellom den ultralyden. Og så skal jeg opereres når jeg er 13 uker (bånd på livmorhalsen), og da tar de en kjapp ultralyd bare for å se at alt ser greit ut før operasjonen. Men skal også til Sverige halvannen uke etter ultralyden om 10 dager for å ta en NIPT test (ingen risikofaktorer, bare nervøs og redd for alvorlig sykdom). Så er en del oppfølging og det er jeg fornøyd med. Legen sa også at etter operasjonen skal jeg på kontroll en del, men jeg kunne også få ultralyd med jordmor om jeg trengte en ekstra dersom ting blir tøft. Så jeg føler meg veldig sett og hørt av alle ledd, og det gjør godt<3
Tok akkurat tre måneder her også fra fødsel til positiv test, så da er vi jo ganske samkjørte Blir veldig spennende med neste ul da, sikker mulig å se enda mer da! Så bra at du føleler deg ivaretatt i alle fall! Håper jeg vil oppleve det slik også Og sikkert ålreit med test i Sverige, selvom det føler med seg spenning