Hobbytråden

Ja, hvorfor ikke:D Når du liker det så godt og er dyktig:D

Det høres lurt ut:) Har faktisk kjøpt 2 julegaver alt:p
Smart det :D Spre det litt utover. Jeg tenker at i år skal jeg faktisk prøve å slappe av i desember ;) Tenk, da er våre små 1 år :eek:
 
Smart det :D Spre det litt utover. Jeg tenker at i år skal jeg faktisk prøve å slappe av i desember ;) Tenk, da er våre små 1 år :eek:
Ja, og begge disse var jo kjøpt på 70% i jan;)

Sykt å tenke på:) Tiden går for fort!!
 
Takk :) var grusomt å hekle den :p så nesten ikke maskene hehe. Men søt er den.

Kjenner til klengete baby. Hun her har de siste ukene sovet maks 30 min i strekk dagtid og vil ikke være alene :/

Kan jeg tenke meg! Greit når det ikke viser godt om en gjør feil da :)

Det er så innmari slitsomt og intenst, men prøver å nyte det litt også. Selv om jeg savner å få litt "fri" på dagtid. Det er vel kanskje et utviklingstrinn de er i nå.
 
Takk :D Kunne kanskje gjort det. Jeg har allerede en blogg, om sying, men det er ikke sånn at jeg tar bestillinger der, men ikke så dumt nei :)! Jeg elsker jo hekling og sying så hadde bare blitt glad jo mer jeg måtte gjøre på den fronten :p !!

Har prosjekt med julegaver nå, starter tidlig så det ikke blir stress, men hadde vært moro å lage til fremmede og.
Eg hadde lett bestilt koseklut ;)
 
Kan jeg tenke meg! Greit når det ikke viser godt om en gjør feil da :)

Det er så innmari slitsomt og intenst, men prøver å nyte det litt også. Selv om jeg savner å få litt "fri" på dagtid. Det er vel kanskje et utviklingstrinn de er i nå.
Ja, vises ikke her :) Men er veldig lette å lage disse da, så skal litt til før en gjør feil (men dette garnet gjorde at jeg gjorde masse feil! :p ).

Ja, spørs om det ikke er litt sånn utvikling på gang. Jeg trodde nesten det var tenner, men kan ikke se noe inni der :p
 
Moro å høre :) ! Lager en til eldste nå, hehe.. Rosa og hvit. hun ville ha en. Men når den er ferdig vil hun vel ikke ha den likevel :hilarious:
Typisk det :p
 
2016-02-18 23.05.29.jpg Sokker er alltid kjekt!

Jeg lagde dette latterlig enkle etuiet til heklenålene i går :)
 
Våken natt og eg sitter å strikker, gjorde ferdig dette skjerfet:
ImageUploadedByBV Forum1455843599.501023.jpg
Da var det å begynne på omslagsbukser fra paelas :p
 
Vis vedlegget 162512 Sokker er alltid kjekt!

Jeg lagde dette latterlig enkle etuiet til heklenålene i går :)
Ja her i huset får vi aldri nok ullsokker i alle fall.

Ble fin den da:D

Vil hekle jeg også...!!

Våken natt og eg sitter å strikker, gjorde ferdig dette skjerfet:
Vis vedlegget 162522
Da var det å begynne på omslagsbukser fra paelas :p

Fint det ble:)
Ohh paelas har mye fint. hva slags omslagsbukse er det:)?

Syns disse er så cute
upload_2016-2-19_9-24-35.png
Og de der klærne med popcorn dotter:D
 
Ja her i huset får vi aldri nok ullsokker i alle fall.

Ble fin den da:D

Vil hekle jeg også...!!



Fint det ble:)
Ohh paelas har mye fint. hva slags omslagsbukse er det:)?

Syns disse er så cute
Vis vedlegget 162534
Og de der klærne med popcorn dotter:D
Takk :D måtte ha skjerf nå da hun ble forkjølt, blitt bra igjen nå da, men varm hals må en ha :)
Ja eg er helt forelska i paelas, de buksene ligger på to do listen :p de popcorn klærne er kjempe søte
ImageUploadedByBV Forum1455870736.685745.jpg
Disse står for tur nå :D
 
ImageUploadedByBV Forum1455920083.135463.jpg
Kan noen forklare meg korleis 3x22 + 44 er = 100!?
 
Må være skrivefeil, er rart at de to minste str er samme masketall, mens neste er 120 - tipper det egentlig skal være 110 - da stemmer det :) har bare strikka den minste str selv, dessverre er det flere småfeil i oppskriftene
Fant det og ut etterhvert selv :) takk for tips om feil i oppskriften da :)
 
ImageUploadedByBV Forum1457040652.143693.jpg
Lagde noen leker til bursdagsgave, her er en av dem :p
 
Kjekt med hjemmelagde leker da :D
 
2016-03-07 13.24.14.jpg Dette driver jeg med for tiden. Kun i bakerste løkke. Et salig slit hehe. Må sitte og pirke. Venter på siste leveranse med garn til stjerneteppet...!! Det er MANGE nøster som hr gått med altså.
 
Back
Topp