Ja det er santNei, men det kommer en tid til alt etterhvert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er santNei, men det kommer en tid til alt etterhvert![]()
Du skal antageligvis strikke x-antall masker, to sammen, x-antall masker osv? Er bare å fortsette på samme måte som når du bruker rundpinnenJeg er helt ny på dette, for trøtt til å søke opp, vil avslutte i kveld, håper en strikkeglad sjel er våken og kan svarehva gjør jeg nå?
![]()
Jeg tok over på pinner isteder for rundpinnen den var på. Rundpinnen ble for stor... holder på å felle masker, skal lukkes. Jeg har aldri strikket slik på pinner før, og jeg klarer ikke få hjernen til å tenke logikkser ikke for meg hvordan det der skal strikkes
Takk!!!!Du skal antageligvis strikke x-antall masker, to sammen, x-antall masker osv? Er bare å fortsette på samme måte som når du bruker rundpinnenett lite tips er å passe litt på første maske etter at du har bytta pinne, det kan gjerne bli en løs maske der som du bytter pinne. Jeg strammer alltid litt ekstra
![]()
Hvis du skjønte?![]()
Bare hyggeligTakk!!!!
YessBare hyggelighåper det hjalp!
Jeg er selvlært fra garnstudio og noen bøker jeg fikk gjennom hobbyklubben. Strikking har aldri vært noe for megHåper en av disse strikkedamene har et svar - har aldri turt meg ut på de det selv![]()