Hobbytråden

ImageUploadedByBV Forum1454461731.387431.jpg
Nyeste hobbyen her er fargelegging :p overraskende gøy :D
 
Ok, nå surrer jeg.. Prosjekter:
Tøfler, sau, bjørn m. skjørt, bursdagsgave, hode til koseklut.

Jeg begynner bare på nye ting og gjør ikke ferdig de gamle.. skjerpings! ;)
20160203_130808_resized.jpg
20160203_130821-1_resized.jpg
20160203_130831_resized.jpg
20160203_130839-1_resized.jpg
20160203_130848-1_resized.jpg
 
Ok, nå surrer jeg.. Prosjekter:
Tøfler, sau, bjørn m. skjørt, bursdagsgave, hode til koseklut.

Jeg begynner bare på nye ting og gjør ikke ferdig de gamle.. skjerpings! ;)
Vis vedlegget 160050
Vis vedlegget 160051
Vis vedlegget 160052
Vis vedlegget 160053
Vis vedlegget 160054
Haha, kjenner til det der, må kjøpe mer garn for teppet mitt og eg har 2 prosjekter som er bestemt, men begynte å se på nye strikke boken min (fikk den i går) for å se om ikke eg fant noe gøy, holdt på å begynne med noe, men bestemte meg for å fargelegge istedenfor :p
 
Haha, kjenner til det der, må kjøpe mer garn for teppet mitt og eg har 2 prosjekter som er bestemt, men begynte å se på nye strikke boken min (fikk den i går) for å se om ikke eg fant noe gøy, holdt på å begynne med noe, men bestemte meg for å fargelegge istedenfor :p
Hehe, godt å se at flere har mange baller i lufta :p ! Jeg tegnet litt istad, med eldste, og nå har jeg begynt på tøfler. Selvom jeg egentlig har masse annet som skulle vært ferdig. Jaja, da har vi noe å drive med i allefall ;)

2016-02-03 20.52.23.jpg
 
Last edited:
Åh så fin :D sånn vil jeg også ha, haha. Du er innmari flink :) her går det litt senere med hobby om dagen, klengete baby igjen.
Takk :) var grusomt å hekle den :p så nesten ikke maskene hehe. Men søt er den.

Kjenner til klengete baby. Hun her har de siste ukene sovet maks 30 min i strekk dagtid og vil ikke være alene :/
 
Sinnsykt dyktig:D
Lag deg en blogg og ta bestillinger;)
Takk :D Kunne kanskje gjort det. Jeg har allerede en blogg, om sying, men det er ikke sånn at jeg tar bestillinger der, men ikke så dumt nei :)! Jeg elsker jo hekling og sying så hadde bare blitt glad jo mer jeg måtte gjøre på den fronten :p !!

Har prosjekt med julegaver nå, starter tidlig så det ikke blir stress, men hadde vært moro å lage til fremmede og.
 
Takk :D Kunne kanskje gjort det. Jeg har allerede en blogg, om sying, men det er ikke sånn at jeg tar bestillinger der, men ikke så dumt nei :)! Jeg elsker jo hekling og sying så hadde bare blitt glad jo mer jeg måtte gjøre på den fronten :p !!

Har prosjekt med julegaver nå, starter tidlig så det ikke blir stress, men hadde vært moro å lage til fremmede og.

Ja, hvorfor ikke:D Når du liker det så godt og er dyktig:D

Det høres lurt ut:) Har faktisk kjøpt 2 julegaver alt:p
 
Back
Topp