Hobbytråden

Så nydelig sett :) !! Heldig du er :) Hvilken størrelse er det?
 
Fikk dette settet av min tante og mor:)) gleder meg til mi blir stor nok til å kunne bruke det:))

Så fint sett! :) Hjemmestrikka er gjerne litt stort til og begynne med, og kan vokse med babyen. Kan være du kan bruke det ganske mye tidligere enn du tror (: fikk et sett av en nabokone som jeg trodde var 6-9 mnd, men det var visst ment fra nyfødt :'D
 
Så fint sett! :) Hjemmestrikka er gjerne litt stort til og begynne med, og kan vokse med babyen. Kan være du kan bruke det ganske mye tidligere enn du tror (: fikk et sett av en nabokone som jeg trodde var 6-9 mnd, men det var visst ment fra nyfødt :'D
Godt å høre :) for vil gjerne bruke settet lenge:)
 
Så fint sett! :) Hjemmestrikka er gjerne litt stort til og begynne med, og kan vokse med babyen. Kan være du kan bruke det ganske mye tidligere enn du tror :) fikk et sett av en nabokone som jeg trodde var 6-9 mnd, men det var visst ment fra nyfødt :'D
Det har jeg opplevd mange ganger og :) !!
 
Små booties og 1 par votter ferdige :) fikset litt på en oppskrift på de brune (de skulle egentlig se ut som de rosa i formen). Det er størrelse nyfødt, så må kanskje lage et par i en større størrelse og. image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Festet noen pynteknapper på så de skulle være litt mer spennende.
 
Har laget et "Lille rilleteppe", gratisoppskrift fra Pickles. Meget lett, men så kan jeg bare (såvidt) strikke firkanter og, da :p men kjekk oppskrift.

Det er ull, tror den blir deilig i vogna eller i vuggen :) image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Ikke så lett å ta bilde av hele, for jeg er ikke så høy :facepalm:
 
fac3f045ebc7977cae1b59c322c6fa8a
trenger litt hjelp :-) kjole eller kortbukse med trykk knapper i ?
 
Back
Topp