Hobbytråden

Ja, hihi. Ser ikke akkurat ut som mange feil på det du gjør iallefall. Ser jo så fint ut atte!

Går ikke akkurat fort i svingende her heller:p
Jeg ser vell feilene siden jeg vet hvor de er ;)
 
a788e9bafd88713c7fbc3fce8f0f3fe4


Nå er det kun resten av buksen igjen pluss montering av jakke og så er jeg ferdig med hentesettet ☺
Den er kjempestilig! ;)

Mamma har laget en dress til den lille, der og ser hun feil som ingen andre ser ^-^
 
Den er kjempestilig! ;)

Mamma har laget en dress til den lille, der og ser hun feil som ingen andre ser ^-^

Tusen takk ☺ ja, er vell noe med at vi har gjort feilene ser de, men ingen andre gjør
 
Knapper! Den er knallsøt som kjole også, men det ser ut som "størrelse ligge" of da blir den fort opp.
Jepp er kommet til den konklusjonen jeg å , blir nok å gå for knapper og heller strikke en vanlig kjole :)
 
b6880d1c42634a952499df3ab1836da3
prøvde meg på en kjappstrikkadrakt jeg også. Har gjort så mye feil, men ikke alle viser heldigvis. :p tok litt tid før jeg forstod perlestrikk til og med. Elendig bilde, men den er i fargen pistasj.
 
b6880d1c42634a952499df3ab1836da3
prøvde meg på en kjappstrikkadrakt jeg også. Har gjort så mye feil, men ikke alle viser heldigvis. :p tok litt tid før jeg forstod perlestrikk til og med. Elendig bilde, men den er i fargen pistasj.
Synes den ser kjempe fin ut jeg:)
 
b6880d1c42634a952499df3ab1836da3
prøvde meg på en kjappstrikkadrakt jeg også. Har gjort så mye feil, men ikke alle viser heldigvis. :p tok litt tid før jeg forstod perlestrikk til og med. Elendig bilde, men den er i fargen pistasj.
Så fin! :) :)
 
Back
Topp