Hobbytråden

Jeg prøver meg på å hekle kjole. Får se hvordan det blir :) blir i merinoull og garnet kostet bare 22kr/nøstet! Det er billig kjole, bruker vel 1 garnnøste eller noe :p ! Ullkjoler ellers er jo kjempedyre.
Men veldig gøy å prøve seg på noe annet enn teppene jeg har drevet med i lang tid.

Jeg prøver meg på å hekle kjole. Får se hvordan det blir :) blir i merinoull og garnet kostet bare 22kr/nøstet! Det er billig kjole, bruker vel 1 garnnøste eller noe :p ! Ullkjoler ellers er jo kjempedyre.
Men veldig gøy å prøve seg på noe annet enn teppene jeg har drevet med i lang tid.

Skal bli spennende å se når kjolen er ferdig:D

image.jpg
image.jpg

Fant en knapp i sysakene mine, så kunne lage ferdig denne kjolen. Knappen er for å gjøre halsen større ved påkledning. Heklet i merinoull! Første kjolen jeg har heklet :) fargen er i virkeligheten beige (med litt rosaskjær) :)

Takk:)
Yes, det stemmer:)
Ok :) har "bestilt" en sånn fra en av besteforeldrene som ønsket å strikke. Så da får babyene like luer :D hehe
Mange flotte oppskrifter der! Men jeg kan dessverre ikke strikke. Skulle ønske jeg kunne :p

Ok :) har "bestilt" en sånn fra en av besteforeldrene som ønsket å strikke. Så da får babyene like luer :D hehe
Mange flotte oppskrifter der! Men jeg kan dessverre ikke strikke. Skulle ønske jeg kunne :p

hehe herlig da..:D I den fargen og eller:P?

Veldig mye fint:)

Jeg har nettop lært meg litt:P Går sakte ,men sikkert bedre;)

Men hekle er jo så fint da. Den kjolen var jo bare nydelig. Jeg kunne gjerne heklet. Tenkt den der i rød til jul, ååhh...skjønt:D

hehe herlig da..:D I den fargen og eller:p?

Veldig mye fint:)

Jeg har nettop lært meg litt:p Går sakte ,men sikkert bedre;)

Men hekle er jo så fint da. Den kjolen var jo bare nydelig. Jeg kunne gjerne heklet. Tenkt den der i rød til jul, ååhh...skjønt:D
Ja! Hvis det er fargen "natur" :p svigermor er en racer på strikking, så får endel ull derfra. Luer, bodyer, bukser og sokker. Bruker oppskrifter fra garnstudio :) synes du gjør en veldig god jobb! :)

Ja, julekjole kunne vært et prosjekt!! :)

Back
Topp