Hobbytråden

Ja! Hvis det er fargen "natur" :p svigermor er en racer på strikking, så får endel ull derfra. Luer, bodyer, bukser og sokker. Bruker oppskrifter fra garnstudio :) synes du gjør en veldig god jobb! :)

Ja, julekjole kunne vært et prosjekt!! :)

Så kjekt med ei strikkeglad svigermor:)
Min kjøper enormt til ungene, men strikke kan hun ikke:P

Er i natur ja;)

Takk jeg kommer meg:)

Ja,det hadde det:D Hadde gjort seg i rødt den der.
Nyskjerrig spurt...hvor lang tid bruker du på en slik?:)

Da er vottene ferdige - men ble kanskje litt store i forhold til bootiesene? :P

Vedlegg

• 1439743798411.jpg
    1439743798411.jpg
    52,2 KB · Visninger: 31
Så kjekt med ei strikkeglad svigermor:)
Min kjøper enormt til ungene, men strikke kan hun ikke:p

Er i natur ja;)

Takk jeg kommer meg:)

Ja,det hadde det:D Hadde gjort seg i rødt den der.
Nyskjerrig spurt...hvor lang tid bruker du på en slik?:)
Ja, det er supert! Virkelig gull verdt med en strikker som spør om å få mer å strikke, hehe :) men kjekt med besteforeldre som kjøper og da ;)

Jeg bruker..hmm..et par kvelder :) kommer litt an på, det går ganske kjapt. 5 timer kanskje :)

Er ferdig med en cardigan, mangler å feste tråder og sy på knapper. Driver med en 2. cardigan. Men den blir litt større, litt tykkere garn tror jeg. Kjekt å ha tenker jeg, alt er i ull. Tenkte å prøve meg på å improvisere noen hånddukker til toåringen ved anledning :p nok av prosjekter til kveldene.

Takker og bukker ^-^

(Men hvis han er lik mammaen sin har han dem på 30sek og lærer seg fort å rive av :p)
Hehe, ja det er dét da ;) hmm.. Kanskje det finnes noen lure løsninger for hvordan vottene kan sitte på :p
Når vi snakker om votter, så tenkte jeg å lage noen i bomull som kan være med på barsel. Førstemann klora mye i ansiktet. Har noen kjøpte, men er så koselig med hjemmelaga :D

Hehe, ja det er dét da ;) hmm.. Kanskje det finnes noen lure løsninger for hvordan vottene kan sitte på :p
Når vi snakker om votter, så tenkte jeg å lage noen i bomull som kan være med på barsel. Førstemann klora mye i ansiktet. Har noen kjøpte, men er så koselig med hjemmelaga :D
Har sett flere her inne som har laget ja :) er så søtt når de er så små ^-^

Ja, det er supert! Virkelig gull verdt med en strikker som spør om å få mer å strikke, hehe :) men kjekt med besteforeldre som kjøper og da ;)

Jeg bruker..hmm..et par kvelder :) kommer litt an på, det går ganske kjapt. 5 timer kanskje :)

Åhh:) hihi. Kjekt med litt kjappe ting:)

Idag skal jeg kjøpe knapper :) så blir to jakker og en kjole ferdige. Er en skogsgrønn/multifarget jakke og en i fargen "ballerina" (beige med rosaskjær) med mørkebrun kant som visstnok heter "brent kaffe". Det var et herlig garn å hekle med, la seg fint og mykt og deilig! Det skogsgrønne garnet var litt stivere. Men blir artig å se på knapper :)

Idag skal jeg kjøpe knapper :) så blir to jakker og en kjole ferdige. Er en skogsgrønn/multifarget jakke og en i fargen "ballerina" (beige med rosaskjær) med mørkebrun kant som visstnok heter "brent kaffe". Det var et herlig garn å hekle med, la seg fint og mykt og deilig! Det skogsgrønne garnet var litt stivere. Men blir artig å se på knapper :)
Gleder meg til bilder :) :)

Tusen takk!!! :) vet ikke helt hva jeg skal lage nå. Tenker på en uro :) masse små heklede figurer, kunne vært morsomt :)

Fikk dette settet av min tante og mor:)) gleder meg til mi blir stor nok til å kunne bruke det:))

Vedlegg

• 1440349283993.jpg
    1440349283993.jpg
    83,5 KB · Visninger: 42
Back
Topp