Hmmm

får håpe at han ikke blir homo fordi, jenter elsker da rosa, så det går vel bra[:)]
 
Hi hi, håper det![:D]
 
GRATULERER; PEBBLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
sååå koselig,gratulerer kjempe masse.[:D]hipp hipp hurra for deg å spiren din.[;)]
 
TUSEN TAKK!! Har testa igen i dag, og det var enda mer positiv! Så nå er det ingen tvil! Har sagt det til mamma, hun ble kjempeglad! Nå går hun og venter på at pappa skal komme hjem så hun får fortalt han det! Hun er mer gira enn meg, sikkert fordi jeg fikk ut masse igår da jeg prata med dere damene her inne![:D]
 
HURRA HURRA HURRA
Dette var gøy pebbles!!!!!!!
Så innmari morsomt at det var akkurat deg denne gangen!!! Selv om du ikke helt vil juble enda så jubles det her hos oss!!!!

Smule er hoppende glad her [:D][:D]og vifter med halen som han aldri har gjort før...!!!!

Dette er bare helt supert! Lykke til massa massa.

Men hver snill å stikk innom her innimellom da,[8|] alltid gøy å få et mld eller svar fra deg.[:)]

Vi kommer til å savne deg i dette forumet vet du[;)]

Holdefastklem fra Lille Snodig og Smule voff voff[:D]
 
HI HI, neida, jeg skal ikke forlate dere! Føler meg som en prøver enda, er liksom der jeg hører hjemme synes jeg! Lykke til dere også, snart er det deres tur![:D]
 
Hei pebbles:-) Ville bare si at jeg tror sterkt at du er gravid, for det samme skjedde med meg:-) en sterk strek og en svak, men du ser, nå er jeg over seks mnd på vei:-)

Så jeg gratulerer jeg;-)
 
Tusen takk! Ja nå er jeg ikke i tvil lenger jeg heller, testen jeg tok i dag var mye sterkere enn i går! Dette er morro!!
 
Så flott!![:D]
 
Hurra, så kjekt!Gratulerer med
 
Tusen takk! Føler nesten at du har en finger med i spillet her! [;)]
 
gratulerer så mye snuppa:))) heldig du er[:D] gleder meg til kro treff på tirsdag:) hatt en fin helg?
 
Vellkommen tilbake [:D] Har du hatt det fint i Oslo?
 
takker:)) ja hadde det koselig jeg vettu:))) men godt å være hjemme igjen til dere, hehe... litt sliten men ellers i fin form, kjenne det lugge litt i ene eggstokken min:D du da? bra med deg?
 
Takk for det EserehT! Det er helt utrolig at jeg er gravid!! Gleder meg masse til tirsdag jeg også. Nå som vi alle tre er logget på, det er sånn å forstå at vi møtes på E6 (kafeèn, ikke veien lisa!) på tirsdag kl. 18? I`ll bee there!
 
ORIGINAL: pebbles

Takk for det EserehT! Det er helt utrolig at jeg er gravid!! Gleder meg masse til tirsdag jeg også. Nå som vi alle tre er logget på, det er sånn å forstå at vi møtes på E6 (kafeèn, ikke veien lisa!) på tirsdag kl. 18? I`ll bee there!


Det er sånn jeg har oppfatta det også, ja [:D] Hvis det sitter ei midt på veien når du kommer kjørende,Pebbles- da er det jeg som har tulla med hodet mitt så da får du ta meg med inn [:D] Gleder meg til å treffe dere [:D]
 
jepp den er grei:) hormonbomba i farta... er der kl seks jeg vettu, om du ser ei sånn som sitt på et bord alene mens alle har kommet kan det være meg hehe
 
Nei da skal jeg ta rennfart og kjøre over deg!! Neida, selvfølgelig skal jeg ta deg med inn! Gleder meg jeg også, er litt spent og da! Tenk om dere ler når dere ser meg! At jeg er mye rarere enn dere forventa!
 
Blander meg inn hernå... Men jeg kommer på den kroa når jeg skal på hytta tror jeg.,
Må snart se dere i "live"[;)]
 
Back
Topp