Hmmm

¨hehe skal måke deg oppatt jeg lisa hehe, hehe jeg har tenkt den tanken jeg og, tenk om dere ler av meg... neida det går sikkert bra:)))
 
Gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer!!

Har vært på hyttetur i helgen...gikk glipp av masse mens jeg var borte fra nett ser jeg!!

Så hyggelig at du er gravid!!

Kos deg framover med graviditeten!!
 
ja det må du gjøre sollise:)) koselig å se deg live og:) alle sammen treffes da, vet du om det er lenge til? kanskje alle har kul på magen da:)
 
Jeg pleier alltid å le av folk når jeg møter dem for første gang! Neida, vi har sikkert ingen grunn til å være nervøse. Du Sollise, tror du at vi kommer til å sitte på den kroa bestandig? Sånn at du bare kan stikke innom når det passer deg!! Ha ha ha.. Si fra neste gang du skal på hytta, så skal jeg møte deg på homserasteplassen og gi deg en opplevelse du sent vil glemme...
 
Tusen takk! Ja her går det unna, så man må innom en tur hver dag for å holde seg oppdatert!
 
men nå skal jeg finne senga mi med samboern jeg[;)] kjenne det riv i eggstokken min så da må man kjøre på:[:D] snakkes jenter
natta...
 
hahahahahahaha, her ligger jeg på sofaen med pcen i fanget, og ler så jeg kjekner tur....[:D][:D][:D] Puddingen kommer snart opp
igjen!!! Fader pebbles, du er ikke klok[:D] Du er OVERKLOK[:D][:D][:D]

Ja, kan ikke dere sitte på kroa da til jeg kommer en gang i midten av oktober?
Så mye synes jeg da at jeg kan forlange!!! Hvor er denne kroa da?
Og hvor er denne homseplassen?
 
Natta EserehT! Gå og lag en liten spire!
 
ORIGINAL: EserehT

ja det må du gjøre sollise:)) koselig å se deg live og:) alle sammen treffes da, vet du om det er lenge til? kanskje alle har kul på magen da:)


Signerer på den [:D]
 
Ja jeg er et geni Sollise! Kan godt sitte på kroa jeg, for jeg har jo ingeting annet å gjøre i livet mitt! Den kroa ligger like etter mjøsbrua, hvis du er kjent på denne siden av Mjøsa. Rasteplassen ligger ved Mjøsbrua. Kjent elskovsrede for skaphomser. Jeg er der ofte, traff mannen min der![:D][:D]
 
ORIGINAL: pebbles

Jeg pleier alltid å le av folk når jeg møter dem for første gang! Neida, vi har sikkert ingen grunn til å være nervøse. Du Sollise, tror du at vi kommer til å sitte på den kroa bestandig? Sånn at du bare kan stikke innom når det passer deg!! Ha ha ha.. Si fra neste gang du skal på hytta, så skal jeg møte deg på homserasteplassen og gi deg en opplevelse du sent vil glemme...


Nå lo jeg så høyt at jeg vekka samboeren [:D] Han sier forresten at han ikke sover-han blunker bare veeeldig sakte [:D]
 
haha**** Ja, veit hvor den brua er. har mange turer oppover der...[:)]
Jasså, så dere traff hverandre i løsbart, solbriller og lær???[8D] haha'''
 
ORIGINAL: EserehT

men nå skal jeg finne senga mi med samboern jeg[;)] kjenne det riv i eggstokken min så da må man kjøre på:[:D] snakkes jenter
natta...



Lykke til [:D]
 
hahaha, samboeren din har den beste unnskyldningen jeg har hørt lisa[8D]

Jeg er ikke trøtt jeg... Begynner å innbille meg at jeg har vampyr gener...for jeg er mer enn gjerne oppe om natta....[8|]

Nattinatt til deg...
 
*rister på hodet* For en gjeng [:D][:D][:D]

Pebbles; hvis jeg ler når jeg ser deg er det fordi jeg kommer på ett av innlegga på denne tråden [:D]
 
Han er som mannen min da, han nekter alltid for at han sover på sofaen. Han bare leser litt på innsiden av øyelokkene, også får han astmaanfall (han har ikke engang astma!)
 
ORIGINAL: sollise

haha**** Ja, veit hvor den brua er. har mange turer oppover der...[:)]
Jasså, så dere traff hverandre i løsbart, solbriller og lær???[8D] haha'''

He he he. Hadde han lest dette hadde han blitt sint! Han er livredd for å stoppe på den rasteplassen, tenk om noen tror han er homse!! Homofobi kalles det..
 
Ja da er det greit Lisa. Men hvis dere ler av meg så ler jeg bare med jeg![:D][:D]
 
ORIGINAL: sollise

hahaha, samboeren din har den beste unnskyldningen jeg har hørt lisa[8D]

Jeg er ikke trøtt jeg... Begynner å innbille meg at jeg har vampyr gener...for jeg er mer enn gjerne oppe om natta....[8|]

Nattinatt til deg...


Må jeg legge meg nå?
 
hehehe... Ja, så det er homser der altså??? Kult!
Rart ikke dere 3 møtes der da på tirsdag!!! Gleder meg til jeg skal oppover altså[:)]

Det skal nok bli en opplevelse av de sjeldne...
 
Back
Topp