Hmmm

ORIGINAL: sollise

hehehe... Ja, så det er homser der altså??? Kult!
Rart ikke dere 3 møtes der da på tirsdag!!! Gleder meg til jeg skal oppover altså[:)]

Det skal nok bli en opplevelse av de sjeldne...



Det tror jeg på!!!! [:D][:D]
 
Ja nå får du komme deg i seng Lisa, for det har Sollise bestemt! Vi hadde planer om å møte på rasteplassen Sollise, men siden vi er redde for kjønnsykdommer og sånn så tør vi ikke det!
 
*hehehe*... ja, lisa.. kom deg i seng. Det er sent nok som det er!!!
Tenke seg til, så gikk jeg nesten, jeg gjentar nesten, glipp av hyrdestunden i natt...
ALT pga pebbles med jordbærsmak[:D] Vil nødig utsette deg for det samme, lisa[;)]
 
Pebbles med jordbærsmak??!!?? Nå tror jeg at jeg har gått glipp av noe... Her blir det nok ingen hyrdestund i natt- jeg er fortsatt preget av festen i går [:'(]
 
Ja jeg er et kondom med jordbærsmak! Nå skal jeg gå og legge meg inntil mannen min, så skal han få smake på jordbæra mi![:D][:D] God natt jenter!!
 
Jeg kalte pebbles kondom i går... Jeg fikk meg ikke av detta forumet for hu var her og da klarte jeg ikke dy
meg med å kommentere alt som er vet du... Så dermed venta gubben i senga, til han nesten sovna... Men jeg fikk vekt ham,
hehe[;)]
 
ORIGINAL: pebbles

Ja jeg er et kondom med jordbærsmak! Nå skal jeg gå og legge meg inntil mannen min, så skal han få smake på jordbæra mi![:D][:D] God natt jenter!!


Akkurat!! Da får dere kose dere- god natt [:D]
 
Ja,jeg glemte johelt å ønske deg gonatt, pebbles----)
Er ikke vant medat du kvelder så tidlig vettu...
Men er jo greit at samboeren får smake på jorbæra di, for
jorbærsesongen er vel straks over.... Ps: er kærn din polakk???
De er jo glade i å plukke jordbær mener jeg...tji hi[;)]

Natta, kondomen min...
 
Sånn å forstå! De pleier ikke å være så vonde å be, nei.....[:D][:D]
 
Sant det lisa... Var en gang jeg TRODDE jeg vekte samboeren... og hadde en hyrdestund så vakker og så fin...
Men morgenen etter huska han omtrent ingenting, for han hadde sovet[&:][&:][&:]
 
Jøss!!!! Jeg våkna i natt av at samboeren min fomla rundt på på veggen på min side av senga og leita etter døra. Han hadde helt panikk stakkar for han måtte jo spy(vi hadde fest i går..)- dere kan tro vi har skratta litt av det i dag!!!! I stedet for å gå rett fram til døra gikk han helt rundt senga og inn i hjørnet på min side [:D][:D][:D]
 
hehehe, godt han ikke spøy på siden din da lisa... Litt kjiper´n liksom hvis atte det hadde skjedd liksom[8D]
 
ORIGINAL: sollise

hehehe, godt han ikke spøy på siden din da lisa... Litt kjiper´n liksom hvis atte det hadde skjedd liksom[8D]


Neida- han fant døra da jeg fikk roa han ned [;)]
 
god natt, pebbles og drøm søt[:)]
 
Back
Topp