Hmmm

pebbles

Gift med forumet
Nå er jeg litt usikker her! Tror jeg testa positivt i dag, det var en sterk og en svaaaak strek. Har ikke fått mensen, og bare for å gjøre forvirringen total tok jeg en EL test i sta. Den ble sterkt positiv med en gang! Det er et godt tegn er det ikke? Kan vel ikke ha to eggløsninger på en mnd vel? Hadde jo postiv EL-test for 14 dager siden, den var ikke fullt så positiv som den jeg tok idag. Hva tror dere jenter?
 
så spennende pebbles......håper virkelig den er positiv (høres jo sånn ut....)
så korselig.
krysser fingrene for at det er en liten spire der[:D][:D]
 
Jeg sier GRATULERER jeg, pebbles[:)][:)][:)]

Du MÅ være gravid du!!! Det gjør ikke noe om teststreken ikke er
like synlig, for det er den ofte ikke helt i begynnelsen... Dessuten pleier gravide å ha positiv el
test[;)]

Grattis,grattis,grattis[:D][:D][:D]
 
hehe, høres ut som dere klarte det denne gangen, pebbles[;)] du får teste 1 gang til , for å være sikker lykke til[;)]
 
Jeg sier takk for det Millemax! Og når du sier det Sollise så må det jo være riktig! Skal teste igjen i morra Maysen, håper det blir litt tydligere da!
 
Jeg drev og lurte så mye jeg å til å begynne
med da jeg ble gravid... Og da sa alle at testen er
like positiv til tross for at den er litt mindre synlig....
Du må da være hoppende glad pebbles???
Hvor lenge har dere prøvd forresten? Sku tanta kommet i dag?

Håper du henger på med oss prøvere selv om spiren er satt!
For det er jeg overbevist om nå[;)]


Ps: Da hjalp nok lykke linken min for deg[:D][:D][:D]
 
Lykke til Pebbles...*krysse fingre* for at du er GRAVID! Ja du for gi oss et konkret svar i morgen da. Klem klem[:)]
 
Løp på apoteket og kjøp en test nå... Er så spent her...[;)]
 
Tusen takk Gravid? Lover å si fra så fort jeg vet! Jeg tør ikke være hoppende glad enda Sollise, tenk om det viser seg at jeg har blitt lurt da!?! Da blir jeg dødsskuffa nemlig! Venter med å juble til jeg har den positive testen i hånda! Men må innrømme at jeg lo høyt da jeg så den positive EL-testen! Dette var vår fjerde pp, så man kan vel ikke si at vi har prøvd lenge (selv om det føles sånn!)
 
Høres veldig ut som at du er gravid [:D][:D][:D]
 
Ja det er lett og bli skuffet etterpå pebbles. Det har jeg blitt såååå mange ganger.[&o]

Igjen lykke til![:)]
 
Vet da søren jeg! På Pernille sto dette:

Kan man bruke eggløsningstester til å påvise graviditet?
Generelt sett - ja, det går an. Eggløsningstester vil slå positivt ut når en kvinne er gravid, og ikke bare når hun har eggløsning.

Med en positiv graviditetstest er det ingen tvil, mens en eggløsningstest kun kan gi håp og aldri noe sikkert svar.

Nei, er nok best å ta en ny test i morgen før jeg vet helt sikkert!
 
Lykke til, pebbles[:)]
 
Tusen takk![:D]
 
LYKKE, LYKKE TIL!!!
 
Lykke til [:D]
 
Tusen takk damer! Får nesten lyst til å ta en test nå jeg! Men det er vel ingen vits, når den i dag morres var så svak?
 
tja.. da er vi to som vil det... dette er spennende og nervepirrende... Men uff jeg hopper i det og kommer snart igjen..[:)]
 
ORIGINAL: pebbles

Tusen takk damer! Får nesten lyst til å ta en test nå jeg! Men det er vel ingen vits, når den i dag morres var så svak?



Gjør det!!!!
 
Ja, gjør det[:D]
 
Back
Topp