Hmmm

ORIGINAL: Gravid?

Oppps gjelder det saft også?? Hva kan jeg drikke utenom saft da?? Svar snarest for nå må jeg skikkelig på DO[:D]

Det gjelder all slags væske, men vann er værst. Men et glass saft gjør ingen ting. Det er hvis man drikker mye vann rett før test at det kan virke inn. Gå og test du nå (hvis du ikke allerede har gjort det)![:D]

ORIGINAL: hes

Gud så lyst jeg hadde på røyk når jeg fikk positivt svar...Var i hundre jo!!

Men det gikk heldigvis fort over...[;)]

Lenge siden du slutta å røyke? Jeg slutta med røyk og p-piller 1 mai, og det går greit. Men i spes situasjoner (som nå) blir jeg sinnsykt røyksjuk! Da er det om å gjøre å tenke på hvorfor jeg slutta, og det var jo fordi jeg ville bli gravid![:)]

uff ja nå er det gjort så nå er det bare den laaaaange ventetiden.. Hittil har den vist negativt,men jeg lar den ligge en stund. Kan vel "se etter TR" snart ellers må jeg til en lege og få undersøkt hvorfor hun ikke er kommet ennå. Jaja det er bare og håpe damer![8|]

Nå reiser jeg og kjøper fler tester! Logger meg sikkert på i kveld, må jo sjekke ståa før jeg legger meg!

Har røykt litt i sommer (har vært røykfri 2,5 år før det) - sluttet igjen for vel en mnd siden..

ORIGINAL: pebbles

ORIGINAL: hes

Gud så lyst jeg hadde på røyk når jeg fikk positivt svar...Var i hundre jo!!

Men det gikk heldigvis fort over...[;)]

Lenge siden du slutta å røyke? Jeg slutta med røyk og p-piller 1 mai, og det går greit. Men i spes situasjoner (som nå) blir jeg sinnsykt røyksjuk! Da er det om å gjøre å tenke på hvorfor jeg slutta, og det var jo fordi jeg ville bli gravid![:)]

Vi har drevet på akkurat like lenge vi, da Pebbles!!! Jeg slutta også med pilla 1.mai, røyken slutta jeg med 7.mai [:D]

[size=6]HEI PÅ DEG OG GRATULERER.[:D][:D] DU ER GRAVID. EG HAR GÅTT Å TATT TESTER KVER DAG DENNE VEKA.....KREMT..LITT FLAUT OG SI...MEN.. FØRST VISTE INGENTING, SÅ VISTE EN SÅ SVAK STREK AT EG NESTEN MÅTTE HOLDE DEN I STERKT LYS OG VINKEL FOR AT MANNEN SKULLE SE DET SAMME SOM EG SÅG. IDAG VAR DEN "NORMAL"

ÅÅÅÅÅ - jeg er gravid! De to testene jeg tok før i dag var veldig svake (fra Billigtest). Kjøpte to på apoteket nå og greide ikke å vente, måtte ta en i sta. Og nå er det ikke tvil, den var positiv!!!!!!!!!!!!!!! Så tusen takk alle sammen, for gode lykkeønskninger! En ekstra takk til Godhjerta som tok tanta mi, og til Kathrine som gana bort tanta mi! For den som lurte, IKM er idag. Og ja - jeg har brukt hostesaft kun denne mnd så den hjelper nok! Løp og kjøp hostesaft og drikk til dere spyr! Begynte med hostesaften dagen etter jeg var ferdig med mensen, bare for å være sikker! Har jo så kort syklus jeg da! JEG ER FAKTISK GRAVID!!!!!!!!! Helt utrolig!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Ja men da må du jo være gravid nå du også Lisa, siden vi har starta likt!

[:D][:D][:D]
gratulerer kjempemasse pebbles!!!
nå er du ferdig med det værste, nemlig å vente... hehe....
lykke til fremover, og kos deg masse!!!

Tusen takk! Ja jeg må faktisk bytte ticker, men vet ikke om jeg tør! Da er det så endelig på en måte! Nå er maten ferdig, så jeg må spise litt. Prøver å logge meg på i kveld!

Fin juleticker Trine! Nå gleder jeg meg ekstra til jul, da kan vi ønske oss babyting!

OHHHH MTYYYYY GAAAAAAAAAAAAAAD pebbles [:D][:D][:D]

GRATULERE SÅ U-T-R-U-L-I-G MYE! Du ane bare ikke kor glad jeg er på dine vegne [;)]
Er i hundre her nu, logga meg på her i sted...å der stod det! Fulgte denne tråden fra ende til annen, å herreguuuud da!!! Skjelven her nu.....Åhhhh så BRA! JUBLE på dine vegne...du ane bare ikke snuppe luppa! I natt blir du å sove godt, styke dæ litt på magen å slippe mer bekymring. Det e så godt, du ane bare ikke! 4 pp e lenge nåkk [:D] Nu skal æ jaggu mæ gane bort mi ega tanta her...*prøve hardt*

E sjiiit lei mine pp perioder, mister snart håpet! Men å lese alt det her i dag fikk motet mitt rett på topp igjen! Ahh...igjen! Så happy happy happy [:D][:D][:D]

Lykke til gravide pebbles .oO(god klang på den)

Go klem fra Kathrine

[:D]GRATULERER SÅ MYE, [:D]
Nå er det kansje noen som får "et sysjenbån på Gjøvik"?
-det har jeg...
Velkommen i "bekymrede blivende mammaers forening"
Har ikke sett det navnet noe sted,men det er det vi burde kalles(i alle fall jeg-fasinerende god fantasi man kan få av å være gravid.)

Tusen takk alle sammen! Kathrine, jeg kan ikke å gane, men jeg skal sende alle tanker jeg kan for at tanta skal holde seg borte!

Hva syntes dere om min nye ticker? [:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅ!! KJEMPE KJEMPE GØY! GRATULERER SÅÅÅ MYE[:D][:D][:D]
Ble veldig glad på dine vegner nå jeg[:D][:D]

Back
Topp