Hmmm

Oki. Vent litt da...

Jeg går ingen steder!!! [:D]

Sier gratulerer jeg oxo! Høres nok ut som du har en liten spire i magen din da! [:D]
Min grav test var oxo svak i ene vinduet først..

Å herregud!!! Det er to streker altså! Den ene er riktignok svak, men som Anni87 sier så kan den noen ganger være svak i begynnelsen! Jeg skjelver jeg, hadde det ikke vært for at jeg slutta å røyke for noen mnd siden skulle jeg tatt meg en røyk nå! Men våger ikke helt å slippe jubelen løs, ikke før jeg får en sterkere test!

ORIGINAL: sollise

Jeg sier GRATULERER jeg, pebbles[:)][:)][:)]

Du MÅ være gravid du!!! Det gjør ikke noe om teststreken ikke er
like synlig, for det er den ofte ikke helt i begynnelsen... Dessuten pleier gravide å ha positiv el
test[;)]

Grattis,grattis,grattis[:D][:D][:D]

Signerer her!![:D] Jeg har positive el tester nå når jeg er gravid...

Så gøy da!! Endelig [:)]

GRATTIS, GOJENTA[:D]

Greier liksom ikke helt å tro på det jeg da! Må vente til jeg får en test med to sterke streker! Da skal jeg juble så alle i Europa hører det (minst!)!

[:D] Gratulerer [:D]

Takk (I think)! Men som sagt, ikke helt sikker enda jeg! Skal reise og handle nå, da må jeg ta med noen gravi-tester også, brukte opp den siste nå. Tror jeg skal spandere på meg en digital, den er ganske idiotsikker (GRAVID/IKKE GRAVID)!

Hvilken pp var dere i nå pepples?

Takk mie83. Dette var vår fjerde pp hes, så man kan vel ikke si at vi har prøvd så lenge (selv om det føles slik!)

Tenk om jeg får TR nå da, og testene bare kødda med meg[&o]! Da vet jeg ikke om jeg tør å fortelle dere det! Da later jeg som om jeg er gravid, og om 9 mnd later jeg som om jeg føder et barn! [:D]Sorry altså men.. greier ikke å tro det jeg!

Det var ikke så hakkende gale da..[;)]

Men det føles som en evighet likevel...[;)]

Gratulerer PEBBLES.. jeg var ikke så tisse trengt som jeg trodde,men vente vente.. spenning.. Jaja noen er heldigere enn andre.[:o] OK snart på tide og ta den testen!!

Nei det er mange som sliter lenge! Men jeg har så lite tålmodighet, syntes det er en evighet siden jeg tok siste pilla (og siste røyken), og så er det bare 4 mnd siden!

Jeg tror ikke skikkelig på det enda, selv om jeg skulle hatt mensen for en uke siden - har alle tegnene som sist - og har hatt 2 positive tester...[:D]

Ta en ny en imorgen da...Hcg`et dobler seg hver dag nå i starten..

ORIGINAL: Gravid?

Gratulerer PEBBLES.. jeg var ikke så tisse trengt som jeg trodde,men vente vente.. spenning.. Jaja noen er heldigere enn andre.[:o] OK snart på tide og ta den testen!!

Takk (tror jeg). Det er ikke alltid like lett å tisse når man skal det! Du må hvertfall ikke drikke vann for å bli nødig, da blir urinen din utvannet! Lykke til når du får det til da!

ORIGINAL: hes

Jeg tror ikke skikkelig på det enda, selv om jeg skulle hatt mensen for en uke siden - har alle tegnene som sist - og har hatt 2 positive tester...[:D]

Ta en ny en imorgen da...Hcg`et dobler seg hver dag nå i starten..

Takk for det hes, ble litt tryggere nå! Ja jeg skal teste i morra, håper det er tydligere da!

Oppps gjelder det saft også?? Hva kan jeg drikke utenom saft da?? Svar snarest for nå må jeg skikkelig på DO[:D]

Gud så lyst jeg hadde på røyk når jeg fikk positivt svar...Var i hundre jo!!

Men det gikk heldigvis fort over...[;)]

Back
Topp