Her er bare glede!

Føler meg så heldig som skal få oppleve dette en siste gang (å gå gravid) :Heartpink

Fortalte mini (som ikke er så mini, 11 år) at hun skulle bli storesøster i dag, hun gråt av lykke ❤️ Da begynte kommende far også å gråte og jeg tenkte hvor heldig er ikke jeg ❤️

Fortalte mini (som ikke er så mini, 11 år) at hun skulle bli storesøster i dag, hun gråt av lykke ❤️ Da begynte kommende far også å gråte og jeg tenkte hvor heldig er ikke jeg ❤️

Så fint øyeblikk ❤️

Jeg er glad for at ungen er dritt lei mamman sin i dag, og heller vil ta en rolig morgen i sengen med litt tv. Så kan jeg sitte oppe i fred og ro med en iskaffe, mens mannen er på tur med hunden :hilarious: Alenetid på morgenen er virkelig gull verdt! :angelic:

At mannen min og svigermor som er på besøk utenbys fra lar meg hvile så mye jeg vil :hug013

Helt fantastisk, underholder treåringen, lager mat og er helt supre :gen053

Sykt takknemlig for det Norske helsevesenet og intravenøs væske. Vi er så heldige som får gratis hjelp i svangerskapet :love7

Så glad for at jeg ikke har blødd en dråpe fra positiv test!❤️ Er 6+2 nå og i alle de andre svangerskapene har jeg blødd/hatt rosa utflod før den tid. Har også på følelsen at dette blir et vellykket svangerskap ❤️

Har hørt om flere som steker vanlig salami i stekepanna før de spiser. Greia er vel at det må varmebehandles :)

Har hørt om flere som steker vanlig salami i stekepanna før de spiser. Greia er vel at det må varmebehandles :)
Ja, man kan varmebehandle spekematen, men da forandres jo hele konsistensen:p helt greit oppå pizza eller ostesmørbrød/toast, men på vanlig brødskive -- nei, takk sier mine smaksløker:hilarious:

Fortalte sjefen om graviditeten i dag. Jobber som nattevakt og klarer ikke å gå natt akkurat nå :bag:

Hun tok det kjempe bra :smiley-angelic002

Nå må jeg bare komme meg gjennom på tlf hos legen, ingen spøk når de har korte tlf tider :rulez

Back
Topp