Her er bare glede!

Det er så stas å vite at jeg er gravid og at det skal komme en liten baby om mange måneder ❤️
 
Jeg gleder meg over at jeg ikke har blødd en dråpe i dette svangerskapet! Er min 3 graviditet, de to første endte i MA og jeg gikk med småblødninger. Men nå ingenting! Føles nesten for godt til å være sant. Er så utrolig glad for det. Håper det fortsetter sånn :Heartred
 
Last edited:
Jeg gleder meg over at jeg ikke har blødd en dråpe i dette svangerskapet! Er min 3 graviditet, de to første endte i MA og gikk med småblødninger. Men nå ingenting! Føles nesten for godt til å være sant. Er så utrolig glad for det. Håper det fortsetter sånn :Heartred

Så fantastisk ❤️ Det må føles trygt med de erfaringene du har! Håper det holder seg sånn ❤️
 
Endelig ferie, håper tiden går fortere nå!
Gleder meg også over at forholdet til samboer er blitt så bra igjen, at han er alt jeg trenger og det viser han dag inn og dag ut:Heartred jeg er heldig!
 
Gleder meg over sommerferie, sol, deilige badetemperaturer og den lille hemmeligheten jeg bærer på :)
 
Gleder meg over å ha vært på bowling med barna mine for første gang i dag. Å se den gleden på ungene var virkelig vært det. I morgen skal vi på badeland. Også gleder jeg meg over å være gravid igjen etter 6 mnd med prøving etter MA. Håper spiren sitter denne gang.
 
Jeg gleder meg over at jeg ikke har blødd en dråpe i dette svangerskapet! Er min 3 graviditet, de to første endte i MA og jeg gikk med småblødninger. Men nå ingenting! Føles nesten for godt til å være sant. Er så utrolig glad for det. Håper det fortsetter sånn :Heartred

Samme her. Også min tredje graviditet. I morgen er jeg 7+3, de to forrige graviditene endte i sa 7+3 og 7+4, med flere dagers blødning i forkanten. Ingen blødning så langt denne gangen :happy:
 
Samme her. Også min tredje graviditet. I morgen er jeg 7+3, de to forrige graviditene endte i sa 7+3 og 7+4, med flere dagers blødning i forkanten. Ingen blødning så langt denne gangen :happy:

Så godt tegn da, virker som en liten spire som har tenkt til å holde helt til målstreken! Heier ekstra på dere som har mistet ❤️
 
Gleder mæ over at æ e førbi det punkte æ mista sist gang:smug: e no 7+1 og mista 6+4
Og at det e snart ferie og flytting:woot:
 
Samme her. Også min tredje graviditet. I morgen er jeg 7+3, de to forrige graviditene endte i sa 7+3 og 7+4, med flere dagers blødning i forkanten. Ingen blødning så langt denne gangen :happy:
Måtte alle gode ting være 3 for oss begge og at denne sitter hele veien til mål :Heartred
 
Tidligere TUL grunnet ferie avvikling på sykehuset :) så bare 3 dager til så får jeg se om det virkelig er noe inni her :rolleyes::smiley-bounce012
 
I dag skal jeg på preggis helg hos ei venninne:D ho er høygravid og har sine plager, jeg er i begynnende fase og har mine plager:hilarious: men vi skal forsøke å shoppe litt, spise god mat, drikke kalde mocktails og slappe aaaav
 
Det gleder meg å skrive fra hytta på Hafjell :) Skal til Lilleputthammer snart med frøkna. Oh som jeg gleder meg til å se henne glad :woot:❤️
 
Stolt over at jeg klarte å kaste snusen fra øyeblikket jeg fikk positiv test :woot: var kjempetungt første to dagene :wtf::D
 
Så lykkelig over å ha sett et bankende hjerte to ganger allerede :Heartpink endelig satt spira etter 8 sa/kjemiske og en ma:wav
 
Koser meg sånn med å se på lillemor som steller med alle kosedyrene sine, mater dem, legger dem for å sove og koser på dem mens hun synger. Tror hun blir en super storesøster :Heartred
 
Back
Topp