Her er bare glede!

Jeg må bare si hvor utrolig lettet og glad jeg er for at mannen ble glad over graviditeten! Det hører med at han ikke egentlig ville ha et barn til enda, av forskjellige grunner, men mye pga han ville bli ferdig med utdanningen (han er ferdig neste sommer) og få seg jobb først. Nå da jeg fikk positiv test gratulerte han og var glad, litt bekymret pga det med jobb, men mente vi alltids klarer å løse det. Og han nektet å skulle tenke på at det kanskje kunne gå galt, da ville han bare bli lei seg, og da jeg for sikkerhets skyld spurte om hva han tenkte om å eventuelt skulle avbryte (jeg tror ikke jeg hadde klart det, men ville ha hans tanker) var ikke det aktuelt. Jeg har vært veldig engstelig for reaksjonen hans, så ville så gjerne dele lettelsen og gleden med noen! :cat::Heartred

(og som han selv sa, han visste jo hva han gikk til... Det var vel kanskje ikke for ingenting at han denne syklusen bare lot være å både hoppe av i svingen og spørre om det var trygt, en god stund etter at jeg var ferdig med mensen... :D)

Sitter og kjenner med glede på livmorstrammingene. Ubehagelig, men likevel en god følelse!

Har kommet oss trygt forbi det punktet vi mistet sist! Det er fremdeles tidlig, men jeg satser fullt på et vellykket svangerskap denne gangen ❤️

Har kommet oss trygt forbi det punktet vi mistet sist! Det er fremdeles tidlig, men jeg satser fullt på et vellykket svangerskap denne gangen ❤️

Samme her, kjenner fortsatt på utryggheten, men fy søren så godt det er å være forbi UTEN spotting:happy:

Samme her, kjenner fortsatt på utryggheten, men fy søren så godt det er å være forbi UTEN spotting:happy:

Så bra ❤️ Håper det går bra for deg framover også! Jeg er faktisk ikke så bekymret. Har vært det litt innimellom, men har veldig troen på at det skal gå bra. Men likevel deilig å komme over det punktet!

Oppdaget den veldig gode Explo mango passion her om dagen:D har hørt om den, men ikke smakt før nå. Energidrikk uten sukker og koffein. Veldig frisk og god smak, smaker faktisk som de Mango passion Crush ciderne!:hungry:

Jeg er egentlig Monster/Reign-aholic, så det var hardt å slutte på dagen ved første positive test:hilarious: drakk færre i DPO land, heldigvis. Tror det hjalp å kutte helt ut. Og har gått helt fint, men var litt godt å nyte den friske smaken av energidrikk i sommervarmen igjen. Og litt placeboeffekt gjør ingenting:hilarious:

Ser frem til førte kontroll hos legen i morgen :D

Er så glad for at jeg har fått muligheten til å hvile masse i løpet av de siste dagene! :happy:

I dag gleder jeg meg over at jeg har fått gjort litt gravidyoga, og at jeg føler meg bra i kroppen og hodet! ❤️

Jeg gleder meg sånn til å strikke babyklær! Må bare bli ferdig med et prosjekt som allerede er på pinnene, og i mellomtiden koser jeg meg med å lage ønskeliste over alt det fine jeg skal strikke til lille babisen vår ❤️

Jeg gleder meg sånn til å strikke babyklær! Må bare bli ferdig med et prosjekt som allerede er på pinnene, og i mellomtiden koser jeg meg med å lage ønskeliste over alt det fine jeg skal strikke til lille babisen vår ❤️

Det er så koselig! Hva har du planer om å strikke? Jeg er allerede i gang med strikkingen og koser meg skikkelig :) skal begynne på en kløverstrømpebukse nå

Det er så koselig! Hva har du planer om å strikke? Jeg er allerede i gang med strikkingen og koser meg skikkelig :) skal begynne på en kløverstrømpebukse nå

Åååh det er mye jeg har lyst å strikke, kløverstrømpebukse er definitivt på lista :happy: Olives slå-om, hentesettet «hjem» fra leKnit, lillesøsters romper, Willums selebukse, ankers trøye, svaneungen (Aftenstrikk), babyboho-blanket, diverse kyser (ikke klart å bestemme meg enda :wacky:), også har jeg flere ønsker alt ettersom om det er gutt eller jente ❤️ Om det er jente skal jeg garantert strikke dahlia-romper og claradrakt :) og annies blondetights og blondebukser og blondelue fra knitting for olive. Lista er uendelig :happy093

Har du lagt noen strikkeplaner? :happy:

samme her!! Allerede masse screenshots av ting som må strikkes :love017

Gøy med flere strikkere! Jeg har en mappe på insta med inspo-bilder :D

Er sååå mye fint. Skulle helst ha strikket alt, på likt. Må først bli ferdig med en genser til ei venninne, og det er sååå tiltak når det er så mye annet jeg vil begynne på :hilarious: begynt på en liten flettejakke i alpakka silke, og en tinde-body tho, som må vente litt nå.

Er sååå mye fint. Skulle helst ha strikket alt, på likt. Må først bli ferdig med en genser til ei venninne, og det er sååå tiltak når det er så mye annet jeg vil begynne på :hilarious: begynt på en liten flettejakke i alpakka silke, og en tinde-body tho, som må vente litt nå.
Så snill du er som strikker genser til en venninne! Jeg har så lite strikketid, så her strikkes det kun til meg og barna (og til nød mannen en gang i blant :smiley-angelic006). Nå må jeg bare få ferdig en sommertopp til meg selv, så blir det babystrikk hele veien ❤️ Men kjenner jeg meg selv rett blir det også en kjole til minstejentas 2-årsdag, og julekjoler til begge jentene. Lurer allerede på hvordan jeg skal rekke alt :p

Back
Topp