Her er bare glede!

Gleder meg så over at vi skal få en baby til!❤️ Gleden kom spesielt etter å ha sett en levende liten på ultralyd i går, nå begynner det liksom å synke inn:love7
 
Første dagen på lenge at jeg våkner og er i god nok from til å stelle med koselig frokost til mannen og meg:Heartpink plis la kvalmen holde seg unna ut dagen i det minste!
 
I dag er jeg 10+0! Føles som en skikkelig milepæl av det aller annen grunn. Og litt stort er det jo! Nå går spiren fra å regnes som embryo til å regnes som foster :smiley-bounce015
 
I dag er jeg 10+0! Føles som en skikkelig milepæl av det aller annen grunn. Og litt stort er det jo! Nå går spiren fra å regnes som embryo til å regnes som foster :smiley-bounce015

Hurra! Så glad for høre at det går bra ❤️
 
Gleder meg så over at vi skal få en baby til!❤️ Gleden kom spesielt etter å ha sett en levende liten på ultralyd i går, nå begynner det liksom å synke inn:love7
Ja det blir mer virkelig når man får vært på ultralyd ♡
Gleder meg til vi skal, om legen sender henvisning eller så blir det privat.
 
En hel dag uten kvalme og har kunnet spise og drikke akkurat det jeg orker:smiley-bounce022 tør nesten ikke håpe på en like bra dag i morgen:wideyed: håper det roer seg litt fremover, men også at det ikke er et dårlig tegn! Tul nr 3 på mandag:Heartpink:dummy1:
 
Er så travelt med ettåringen at jeg av og til glemmer at jeg er gravid. Og da er det så koselig når jeg kommer på det igjen
 
Levende og sprellende bebis i magen fikk vi se på tul i dag:woot::Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink 9+0
 
Skal fortelle nyheten til 4 venninner på torsdag! :D
 
De siste dagene har jeg vært veldig dårlig. Mye bedre i dag! Nå skal jeg på jobb og gjøre det beste ut av dagen :D
 
11+0 idag❤️Det går fremover, ‘bare’ 19 dager til ny ul❤️
 
Første dagen på så lenge jeg kan huske,at jeg ikke er noe som helst kvalm!:smiley-angelic003 Enn så lenge ihvertfall:p
 
Rart å tenke på at 1/4 av svangerskapet allerede er gjennomført! 10+0 i dag:love7
 
Gleder meg til vi blir 4:love7
gleder meg til å se gutten min bli storebror:love7
gleder meg til å føde :love7
gleder meg til å lukte på baby og kjenne det myke hodet:love7
gleder meg til å surre rundt i permisjon og trille turer :love7
gleder meg til å pakke frem og vaske små babyklær :love7
Sååå enig ❤️❤️❤️❤️
 
Omg spiste en brødskive med fersk salami fra Grilstad som er trygg for gravide, og det var helt magisk :joyful: Perfekt nå som jeg ikke har lyst på noe mat i det hele tatt
 
Eg er glad for å ha huset for meg sjølv eit par timar no. Føler eg har hatt folk oppå meg i heile sommar og gler meg igrunn til ferien er over. Nett no er det iskrem, beina høgt og serie på tv :love2
 
Gleden var stor da venninna minkande fått lønn i dag å kunne hjelpe meg litt så jeg fikk kjøpt med litt mat for å døyve kvalmen. Skulle egentlig ha lønning i dag jeg og. Men økonomikontoret har vist problemer med bankoverføringen. Trodde jeg hadde knekkebrød på jobb. Men var fri gitt.
 
Back
Topp