Her er bare glede!

Åååh det er mye jeg har lyst å strikke, kløverstrømpebukse er definitivt på lista :happy: Olives slå-om, hentesettet «hjem» fra leKnit, lillesøsters romper, Willums selebukse, ankers trøye, svaneungen (Aftenstrikk), babyboho-blanket, diverse kyser (ikke klart å bestemme meg enda :wacky:), også har jeg flere ønsker alt ettersom om det er gutt eller jente ❤️ Om det er jente skal jeg garantert strikke dahlia-romper og claradrakt :) og annies blondetights og blondebukser og blondelue fra knitting for olive. Lista er uendelig :happy093

Har du lagt noen strikkeplaner? :happy:

Sååå mye fint! Hjem-settet måtte jeg søke opp, det var jo utrolig søtt. Jeg har ikke så mange konkrete planer enda, men mye garn og oppskrifter, så her går jeg litt etter hva jeg har lyst til å strikke der og da. Men har planer om en heldrakt med ører fra klompelompe når jeg blir ferdig med det jeg holder på med nå, og karens kyse til monday suit :) den syns jeg er så søt. Kyser/luer har jeg for øvrig altfor mange liggende av, er så greit til restegarn!

Og så har jeg planer om å strikke et «påskeantrekk», kanskje bare en heldress og lue med kaninører eller noe, siden termin blir et par uker før påske :)
 
Kjenner meg lykkelig over at jeg har kommet over punktet jeg mistet sist, at det ikke er blod når jeg tørker meg etter dobesøk og har begynt å glede meg mer over at dette går riktig vei! :Heartbigred
 
Første møte med jordmor i morgen og første svangerskapskontroll hos lege på torsdag :happy: blir spennende!
 
Var på tidlig UL i går. Og ble skyvet frem en uke :)
Fra ca7 uker til 8-2 (8-3 i dag). Er ivf så har bare fått ca svar på hvor langt jeg er på vei. Så såååå digg å få et litt mer spesifikt svar. Lettere å følge med :happy:
 
Synes det er deilig at tempen ute har gått litt ned nå,så lite digg med varme når man er kvalm:p
 
Jeg gleder meg til ferietur med mann og barn i morgen :D Reiser til Kristiansand og Dyreparken, og ungene vet ikke om det enda! Vi er fra Trøndelag, så blir et stykke å kjøre da :facepalm:
 
Enig! Jeg har slitt veldig i varmen :wtf:
Når vi er høygravide,så er ve nok glade for at varmen ble unnagjort i starten:hilarious: Dårlige er vi jo egentlig uansett temperatur,men kunne være liiittegranne mer kjølig en det er nå:p
 
I dag er jeg nesten ikke kvalm!:D Åhhh hååååper så inderlig at jeg er heldig å at kvalmen gir seg!!!:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Heeelt enig om det med varmen! Har koooost meg sånn inne de siste dagene med pøsregn ute og en helt overkommelig temperatur. Når alle andre klager på at sommeren plutselig snudde, og gradestokken melder under 20 grader neste uke, så sitter jeg og tenker yippeeeee!!

Ellers har jeg sånne rare gleder:hilarious: så utrolig glad for at magen min har stabilisert seg, og jeg nå bæsjer regelmessig:laughing002
 
Gleder meg over hver dag som går og det går bra ❤️ 6+1 i dag. Er umåtelig trøtt og en del kvalm, men alt det blir uten tvil verdt det.
 
Har bestilt meg noen gravidbukser! Syns det er tidlig enda, men kom over de på veromoda sin nettside da jeg skulle se etter noen litt løse vanlige bukser til å bruke på jobb de neste ukene siden mine vanlige bukser tar knekken på en oppblåst gravidmage.. Bestilte noen gravidbukser på salg, og blir jo litt stas da ❤️
 
Back
Topp