Føler meg så heldig som skal få oppleve dette en siste gang (å gå gravid) 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fortalte mini (som ikke er så mini, 11 år) at hun skulle bli storesøster i dag, hun gråt av lykkeDa begynte kommende far også å gråte og jeg tenkte hvor heldig er ikke jeg
![]()
Aww ❤❤Fortalte mini (som ikke er så mini, 11 år) at hun skulle bli storesøster i dag, hun gråt av lykkeDa begynte kommende far også å gråte og jeg tenkte hvor heldig er ikke jeg
![]()
Alenetid på morgenen er virkelig gull verdt! 

Mmmm kjøpte fersk salami fra grillstad som er kokt og det smakte helt nyyyyyyydelig!

Seriøst? Finnes det? 

Jepp! Har lett på flere butikker etter den, endelig fant jeg på meny!Seriøst? Finnes det?
![]()
Kan man spise Gilde Salami?Spiste det hver dag etter forrige svangerskap!
Ja, man kan varmebehandle spekematen, men da forandres jo hele konsistensenHar hørt om flere som steker vanlig salami i stekepanna før de spiser. Greia er vel at det må varmebehandles![]()

Ja den er kjempegod!Mmmm kjøpte fersk salami fra grillstad som er kokt og det smakte helt nyyyyyyydelig!

Åh! Det kunne jeg tenkt meg også, men finner ingen perfektI dag jubler jeg over at den nye senga endelig er kommet![]()