Helenes dagbok

ORIGINAL: Mammamilla

ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

Heeeii vennen min [:D]

Hadde du det koselig på kjærestedate i dag da?? [:D]
Tenker masse på deg

Klemmer [:D]


Hei snuppa mi

Ja, kosa meg masse!

Du da? *forresten, løper inn i dagboka di å leser*

Tenker på deg også vet du! Tenkte jeg skulle sende deg en "god-morgen"melding da jeg satt på bussen. Men så var klokka bare 05.50, også tenkte jeg du kanskje ikke ville bli vekt[8D]

Klemmer til deg!


Ååå.. Det skulle du jo gjort [:D][:D] Hadde vært koselig å våkna opp med melding fra deg [:D]

Joda, vi hadde det kjempe koselig vi også.. Fikk roser og orkide (favoritt blomsten min) når jeg kom hjem fra jobb på lørdagen.. Så slappa vi litt av foran tven før vi gjorde oss klar til å gå.. Tar en time og kjøre til Stavanger [;)] Så var vi på meksikansk resturant og spiste og deretter på kino!! Deilig og være bare oss to [:D]

Er sambo reist nå? [&o]

Mange klemmer [:)][:)][:)]

 
Hørtes fortreffelig ut!! Ble det no action da? [:)]
 
Ja, sambo har reist nå...[&o] Blir trist å komme hjem alene. Heldigvis har jeg to undulater som er kosete og klengete[:)]
 
Klemmer
 
Ja, Albert og Ulrik? Er det ikke det de heter? Eller tar jeg helt feil nå? lenge siden jeg har sett bilder på UP nå, må delta i høstutstillingen da. [:)]
Kjedelig å være alene hjemme ja, heldigvis svææært sjelden jeg er det..
 
ORIGINAL: StineHelene

Ja, Albert og Ulrik? Er det ikke det de heter? Eller tar jeg helt feil nå? lenge siden jeg har sett bilder på UP nå, må delta i høstutstillingen da. [:)]
Kjedelig å være alene hjemme ja, heldigvis svææært sjelden jeg er det..


Det stemmer. Albert og Ulrik. Jeg vet.. Altfor lite inne på UP. Men det var så dårlig stemning en periode så jeg styrte litt unna. Høstutstillingen ja.. Må se om jeg får flekket opp kameraet og knipset noen bilder av mine små. Ulrik er i full myting da[8D] Så søøøt og piggete.

Ja, det er kjipt å sove alene. Men nå fikk jeg verdens søteste natta-melding av han, så nå skal jeg legge meg med et smil[:D]

Natta!
 
Selvfølgelig måtte vi  litt siden det skal være rundt el tider nå [:D]
Må nok komme meg i seng nå kjenner jeg!!
God natt og sove godt snuppa!! Får håpe du sover godt alene [:)]
Klemmer [:)][:)][:)]
 
Det gikk bra å sove alene. Var verre så stå opp alene. Så stille og mørkt.. Ingen god-morgen-kos... [&o]
 
Kjedelig, hvor lenge skulle han være borte igjen?
Jeg sover alltid litt dårlig når Jarle er borte, heldigvis er det ytterst sjelden.. Han har ikke noen jobb han må reise i, bare noe kurs av og til.
 
Ellers da, alt bra, noe dårlig om dagen? Eller merker du lite til alt?
 
Her regner det i dag... Men jeg sitter i sofaen med laptoppen i fanget, Paco kvitrer nede, så jeg koser meg egentlig [:)]
Jobber litt også da, har vel nesten gjort mer hjemme på 1 time i dag enn hele dagen på jobb i går... [:)]
 
Kose deg videre i dag snuppa[:)]
 
Han skal være borte til torsdagskvelden. Men han reiser på mandagen igjen, og da blir han borte i 11 dager!![&:]
 
men men, får vel bare bite i det sure eple. Håper bare alt går bra... Litt redd for å miste, også er han ikke der...
 
Merker ikke noenting til lillingen jeg. Litt trøtt og noen kviser, men utenom det så er det finfint å være gravid[:)]
 
Åh, det hørtes skikkelig kos ut. Fuglepjatt og regn. Koselig! Jeg gjør svært lite på jobb selv i dag. Skal flytte hele avdeligen til en annen plass i bygget i morgen, så jeg gidder ikke starte på noen store saker nå. *dårlig unnskylding*
 
kos deg hjemme i dag, snupp!
 
Hei snuppa!!
Hvordan går det med deg?? [:D]
I dag kommer vel kjæreste hjem?? [:D]
Håper alt står bra til med deg og lillingen
Klemmer
 
ORIGINAL: Mammamilla

Hei snuppa!!
Hvordan går det med deg?? [:D]
I dag kommer vel kjæreste hjem?? [:D]
Håper alt står bra til med deg og lillingen
Klemmer

 
Hei angel!!! [:)]
 
Å joda, her går det bare fint.
 
Ja, idag kommer han hjem. Han synes det blir for lenge å jobbe 11 dager borte fra meg, så han skal jobbe man-tor i tre uker i stedet. Bedre det[:)]
 
Lillingen er 8 uker i dagNå formes kjønnet [:D] Jeg har en følelse av at det blir gutt. Vet ikke hvorfor men...[:-]
 
Hvordan er det med magen din i dag?
 
Masse koser[:D]
 
September - 2008

1. september - Mandag, ny uke og ny måned. Jeg er gravid og det er helt herlig!
2. september - Jobbet. To nye på opplæring. Trøtt.
3. september - Jobb. Var på kino og så Den siste revejakten. Moro.
4. september - Jobb. På besøk hos mamma og pappa. Vi fikk stusset og klippet oss.
5. september - Jobb. Innvelding UL i dag. Alt er bare bra med lilling! *rørt*
6. september - HELG! Å så digg. Skal ikke gjøre noe denne helga heller![:)]
7. september - Sovet i helge dag[8D] Skal på kjærestedate. Se Wall-E og spise på BigHorn[:D]
8. september - jobb. Sambo reiste. Alene hjemme[&:]
9. september - jobb. Spiste spaggethi med brødrene mine og mamma[:)]
10. september - Jobb. hjemmekveld med tippene mine
11. september - jobb. Sambo kommer hjem i dag!!![:D]








Oppdaterer med etterhvert.
 
ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

Hei snuppa!!
Hvordan går det med deg?? [:D]
I dag kommer vel kjæreste hjem?? [:D]
Håper alt står bra til med deg og lillingen
Klemmer


Hei angel!!! [:)]

Å joda, her går det bare fint.

Ja, idag kommer han hjem. Han synes det blir for lenge å jobbe 11 dager borte fra meg, så han skal jobbe man-tor i tre uker i stedet. Bedre det[:)]

Lillingen er 8 uker i dagNå formes kjønnet [:D] Jeg har en følelse av at det blir gutt. Vet ikke hvorfor men...[:-]

Hvordan er det med magen din i dag?

Masse koser[:D]

 
ååå.. så søtt av han da!! får han være med på neste ul da?? [:D][:D][:D]
 
en liten gutt ja.. En liten Viktor [:D] Gratulerer så mye med 8 uker vennen min.. [:D]
 
Magen er litt bedre, men veldig oppblåst og går en del på do enda.. Men men.. Får håpe det er en liten overaskelse i magen som gjør at magen er slik.. [:)]
 
Mange klemmer til deg snuppa mi!! Nå reiser jeg og blir uten nett til søndag, men kommer nok til å sende deg meldinger og høre hvordan det går med deg vet du [:D] Må jo ha kontrollen på snuppa mi og lillingen [:D]
 
ORIGINAL: Mammamilla

ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

Hei snuppa!!
Hvordan går det med deg?? [:D]
I dag kommer vel kjæreste hjem?? [:D]
Håper alt står bra til med deg og lillingen
Klemmer


Hei angel!!! [:)]

Å joda, her går det bare fint.

Ja, idag kommer han hjem. Han synes det blir for lenge å jobbe 11 dager borte fra meg, så han skal jobbe man-tor i tre uker i stedet. Bedre det[:)]

Lillingen er 8 uker i dagNå formes kjønnet [:D] Jeg har en følelse av at det blir gutt. Vet ikke hvorfor men...[:-]

Hvordan er det med magen din i dag?

Masse koser[:D]


ååå.. så søtt av han da!! får han være med på neste ul da?? [:D][:D][:D]

en liten gutt ja.. En liten Viktor [:D] Gratulerer så mye med 8 uker vennen min.. [:D]

Magen er litt bedre, men veldig oppblåst og går en del på do enda.. Men men.. Får håpe det er en liten overaskelse i magen som gjør at magen er slik.. [:)]

Mange klemmer til deg snuppa mi!! Nå reiser jeg og blir uten nett til søndag, men kommer nok til å sende deg meldinger og høre hvordan det går med deg vet du [:D] Må jo ha kontrollen på snuppa mi og lillingen [:D]

 
 
Vet ikke om han får være med. Hvis UL er på en fredag, så gjør han det [:D]
 
Dumme magen! Håper den holder seg i orden nå når du er i Oslo! Kose seg masse!
 
Snakkes på sms!
 
Klemmer![:D]
 
8 uker!! Fysøren, synes tiden har gått kjempefort!! Grattis!!

Jeg krysser fingre for at Jarle ikke er for sliten i helgen jeg da.. [:)] Og neste uke, siden jeg trooor jeg har litt lenger sykluser enn 28 dager..
 
ORIGINAL: StineHelene

8 uker!! Fysøren, synes tiden har gått kjempefort!! Grattis!!

Jeg krysser fingre for at Jarle ikke er for sliten i helgen jeg da.. [:)] Og neste uke, siden jeg trooor jeg har litt lenger sykluser enn 28 dager..

 
Thank you, spank you![:)]
 
Ja, Jarle skal ikke være sliten i helga!!! Han skal ha masse energi!!!
 [:D][:D]
 
ORIGINAL: Fru.A.

Bare innom for å ønske deg en riktig fin dag

 
 
Så søøøøtt! Tusen takk! Du også! *løper inn i dagboka di*
 
September - 2008

1. september - Mandag, ny uke og ny måned. Jeg er gravid og det er helt herlig!
2. september - Jobbet. To nye på opplæring. Trøtt.
3. september - Jobb. Var på kino og så Den siste revejakten. Moro.
4. september - Jobb. På besøk hos mamma og pappa. Vi fikk stusset og klippet oss.
5. september - Jobb. Innvelding UL i dag. Alt er bare bra med lilling! *rørt*
6. september - HELG! Å så digg. Skal ikke gjøre noe denne helga heller![:)]
7. september - Sovet i helge dag[8D] Skal på kjærestedate. Se Wall-E og spise på BigHorn[:D]
8. september - jobb. Sambo reiste. Alene hjemme[&:]
9. september - jobb. Spiste spaggethi med brødrene mine og mamma[:)]
10. september - Jobb. hjemmekveld med tippene mine
11. september - jobb. Sambo kommer hjem i dag!!![:D]
12. september - Freeedag! Gått lang tur i dag
13. september - spiste god mat, gått lang tur.
14. september - Lest hele "tusen strålende soler" i dag. Lese hest!









Oppdaterer med etterhvert.
 
Jeg hater å være alene om kveldene.. Jeg begynner å tenke på så mye fælt[8|] Puppene mine vokser ikke lengere. De er tilbake til normalen... Ingen flere "voksesmerter" i livmora og svimmelheten har avtatt helt... Blir så bekymra når alle symptomene blir borte sånn plutselig... Hva om spiren min har dødd? Det er det eneste jeg klarer å tenke på....
 
ORIGINAL: Fru.A.

Du trenger ikke engste deg!!!

De gangene jeg har vært gravid har også symptomene blitt litt borte,
før kvalmen virkelig har satt i [;)]

Så bare nyyyyt tiden hvor formen er bra og se frem til å ha
nurket i armene dine


Tusen takk, Fru.A.[:)]

Får satse på at symptomene kommer igjen snart. Er bedre når de er der synes jeg[:)]
 
ORIGINAL: Helene M

Jeg hater å være alene om kveldene.. Jeg begynner å tenke på så mye fælt[8|] Puppene mine vokser ikke lengere. De er tilbake til normalen... Ingen flere "voksesmerter" i livmora og svimmelheten har avtatt helt... Blir så bekymra når alle symptomene blir borte sånn plutselig... Hva om spiren min har dødd? Det er det eneste jeg klarer å tenke på....

 
Snuppa da, du må ikke gå rundt og bekymre deg hele tiden [:(]
Spiren din har det helt fint, og du skal jo bare være glad som ikke plages av graviditeten!! [:)]
Sender deg mange positive tanker [:D]
Klemmer [:D]
 
ORIGINAL: Mammamilla

ORIGINAL: Helene M

Jeg hater å være alene om kveldene.. Jeg begynner å tenke på så mye fælt[8|] Puppene mine vokser ikke lengere. De er tilbake til normalen... Ingen flere "voksesmerter" i livmora og svimmelheten har avtatt helt... Blir så bekymra når alle symptomene blir borte sånn plutselig... Hva om spiren min har dødd? Det er det eneste jeg klarer å tenke på....


Snuppa da, du må ikke gå rundt og bekymre deg hele tiden [:(]
Spiren din har det helt fint, og du skal jo bare være glad som ikke plages av graviditeten!! [:)]
Sender deg mange positive tanker [:D]
Klemmer [:D]

 
Ja, jeg vet. Bare så teit av meg å tenke sånne tanker. Men i kveld kommer heldigvis samboeren min hjem.... Da kan jeg trøste meg med han.. 3 uker til UL.... [:@] Det er leeeenge det....
 
Takk for oppmuntring, snuppa mi. Du er så god å ha!
 
Klemmer
 
Back
Topp