Helenes dagbok

Hei snuppa!!!
Titter innom for å ønske deg en fin dag!! [:D]
Krysser fingrene mine for at du får jobben, gikk nok bra skal du se [;)]
Kan tenke meg du gleder deg til i morgen!! Får håpe du får bilde så jeg også får se småen [:D]
Synd at din sambo ikke kan være med, men blir jo koselig og dele opplevelsen med din mamma da [:D][:D][:D]
 
Mange klemmer til deg snuppa mi
 
ORIGINAL: Mammamilla

Hei snuppa!!!
Titter innom for å ønske deg en fin dag!! [:D]
Krysser fingrene mine for at du får jobben, gikk nok bra skal du se [;)]
Kan tenke meg du gleder deg til i morgen!! Får håpe du får bilde så jeg også får se småen [:D]
Synd at din sambo ikke kan være med, men blir jo koselig og dele opplevelsen med din mamma da [:D][:D][:D]

Mange klemmer til deg snuppa mi

 
Hei vennen!
 
Ja, jeg håper av hele mitt hjerte jeg får jobben. Men det er både andre og tredjegangsintervjuer, så dette kan ta tid. Og magen min kommer til å vises ganske så snart! huff.. jaja!
 
Blir kjempegøy i morgen. Veldig spennende også. Mamma sa hun kom til å grine uansett. Om alt var bra og om det ikke er bra. Tror jeg kommer til å grine uansett jeg også[:D] Håper bare alt er ok med lillingen min.
 
Får sikkert bilde og da skal jeg scanne de inn så fort jeg kommer på jobb og legge ut[:)]
 
Ha en superduper dag du også snuppa mi!
 
Masse klemmer
 
Ul i dag!!! [:D][:D] Kjenner jeg både gruer og gleder meg! Hva om det er noe galt....? *knis* Tror alle gravide føler det sånn... hehe. Mamma skal være med, og det blir såååå koslig[:D]
 
Timen er klokka 09.30. Håper jeg får med meg fine bilder[:D]
 
Da er jeg tilbake fra UL.

Og alt så kjempebra ut! Lilling hoppet rundt hele tiden. Bokset, sparket og turnet rundt! Både mamma og jeg gråt en skvett,

Samboeren min gikk virkelig glipp av noe stort!

Skal prøve å se om jeg får lagt inn bilde![:)]



 
Ble ikke så stort da, men skjønningen min er der! lille bebisen min[:D]
 
Hei,

Så spennende med UL i dag, jeg håper også du får fine bilder, så jeg kan sukke og aåååe litt [:)]
Kjedelig med halsbetennelse da, ikke så lenge siden du hadde det sist... [&:] Sliter med halsbetennelse til tider selv, minst en gang i året... Vet at det ikke er noe særlig..

Alt er forsåvidt fint med meg, er litt stress for tiden... Ikke så lenge til vi må være ute av leiligeten vår, 1. nov flytter vi opp til pappa. Litt blanda følelser for det. Men Jarle og jeg skal være flinke til å reise bort i helger og sånn, så håper vi klarer å lappe sammen forholdet litt med det. Pr. tiden er jeg fryktelig usikker fremdeles.. Jarle er ikke det da, merker at han forsøker veldig nå, blir litt rart for min del da.. litt unaturlig liksom. Jaja, nok om det [:)] Ps, fint om du ikke nevner dette på UP, naboen er jo også der..

Ønsker deg en fantastisk dag videre [:)]
 
Åhhh... se der ja, postet nesten likt vi..

Nå måtte jeg nesten tørke en liten skvett selv, er så glad på dine vegne!
 
ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

Hei snuppa!!!
Titter innom for å ønske deg en fin dag!! [:D]
Krysser fingrene mine for at du får jobben, gikk nok bra skal du se [;)]
Kan tenke meg du gleder deg til i morgen!! Får håpe du får bilde så jeg også får se småen [:D]
Synd at din sambo ikke kan være med, men blir jo koselig og dele opplevelsen med din mamma da [:D][:D][:D]

Mange klemmer til deg snuppa mi


Hei vennen!

Ja, jeg håper av hele mitt hjerte jeg får jobben. Men det er både andre og tredjegangsintervjuer, så dette kan ta tid. Og magen min kommer til å vises ganske så snart! huff.. jaja!

Blir kjempegøy i morgen. Veldig spennende også. Mamma sa hun kom til å grine uansett. Om alt var bra og om det ikke er bra. Tror jeg kommer til å grine uansett jeg også[:D] Håper bare alt er ok med lillingen min.

Får sikkert bilde og da skal jeg scanne de inn så fort jeg kommer på jobb og legge ut[:)]

Ha en superduper dag du også snuppa mi!

Masse klemmer

 
ååååå.. så fine bilder av din søte lille bebis 
Blir helt rørt her jeg sitter jo.. Den har jo vokst kjempe masse.. [:D] Bra og høra at alt står bra litt med h*n.. Når er neste UL? Da får du vel vite kjønn vel?? [:D][:D] hihi.. [:D]
 
Mange gode klemmer
 
 GRATULERER SÅ MYE MED OVER 12 UKER 
(har vært inne på forumet ditt  og smuglest[:-])
 
ORIGINAL: StineHelene

Hei,

Så spennende med UL i dag, jeg håper også du får fine bilder, så jeg kan sukke og aåååe litt [:)]
Kjedelig med halsbetennelse da, ikke så lenge siden du hadde det sist... [&:] Sliter med halsbetennelse til tider selv, minst en gang i året... Vet at det ikke er noe særlig..

Alt er forsåvidt fint med meg, er litt stress for tiden... Ikke så lenge til vi må være ute av leiligeten vår, 1. nov flytter vi opp til pappa. Litt blanda følelser for det. Men Jarle og jeg skal være flinke til å reise bort i helger og sånn, så håper vi klarer å lappe sammen forholdet litt med det. Pr. tiden er jeg fryktelig usikker fremdeles.. Jarle er ikke det da, merker at han forsøker veldig nå, blir litt rart for min del da.. litt unaturlig liksom. Jaja, nok om det [:)] Ps, fint om du ikke nevner dette på UP, naboen er jo også der..

Ønsker deg en fantastisk dag videre [:)]

 
Hei Stine! Har tenkt mye på deg i det siste.
 
Synd å høre at du er usikker for tiden.. Kan ikke det ha noe med at dere kjøper hus sammen da? Og bygger og bestemmer og velger? Det er jo et ganske så stort steg. Ikke minst at dere prøver å få baby.. Eller er babylagingen lagt på hyllen?
 
Skal ikke nevne noe på UP.
 
Håper dere finner ut av det snart. Kan jo være at det blir bra for dere å reise bort sammen i helgene å sånn[:)]
 
ORIGINAL: Mammamilla

 GRATULERER SÅ MYE MED OVER 12 UKER 
(har vært inne på forumet ditt  og smuglest[:-])


 
Ja, jeg ble jo satt fram 3 dager jo!! HURRA!!!
 
Ja, jeg elsker den lille babyen min! H*n er så vakker! Neste ul er om 6 uker. Da får vi vite kjønn ja[:D]
 
Bra du sniker på terminforumet![:D]
 
ORIGINAL: Cowgirl86

Gratulerer så mye med over 12 uker Helene, herregud hvor blir tiden av??[:D]

 
Tusen hjertlig takk!! Ja, ikke sant...? Synes ikke det er lenge siden jeg testet positivt og var 4 uker på vei! [8D]
 
ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

 GRATULERER SÅ MYE MED OVER 12 UKER 
(har vært inne på forumet ditt  og smuglest[:-])



Ja, jeg ble jo satt fram 3 dager jo!! HURRA!!!

Ja, jeg elsker den lille babyen min! H*n er så vakker! Neste ul er om 6 uker. Da får vi vite kjønn ja[:D]

Bra du sniker på terminforumet![:D]

 
Selvfølgelig sniker jeg [:D]
I går kveld stod jeg og kikka inn vinduet ditt [:-]
 
ORIGINAL: Helene M

GÆRNING CAMILLA!!!!
 
[:D][:D][:D]


 
*knis* må jo passe på snuppa som er alene hjemme
 
HIHI! Søta! Nå er jeg ikke hjemme alene så mye lengere! Kun et par timer etter jobb, så er prinsen min her! Wohoo!
 
ORIGINAL: Helene M

HIHI! Søta! Nå er jeg ikke hjemme alene så mye lengere! Kun et par timer etter jobb, så er prinsen min her! Wohoo!

 
Og nå skal han ikke ut å reise mer heller [:D][:D][:D]
 
Oktober 2008

1. Oktober - Jobb i dag. Tror jeg brygger på noe... Føler meg ikke helt bra.
2. oktober - Hadde rett. Syk og borte fra jobb i dag. Sambo kom hjem. Storebroren til sambo skal være her resten av helga. Koslig det, men da blir det lite kos og tid til meg[&o] HELVETTES JOBBEN TIL SAMBO! HAN MÅ UT TIL DUSTE-AUKRA NESTE UKE OGSÅ. Går glipp av UL[:(]
3. oktober - Syk og borte fra jobb i dag også. Får nesten ikke i meg mat og feberen ligger på 39.4. Æsj! Fikk pakke fra min herlige sladrevenn, Mammamilla i dag[:D] Et grønt helseteppe til lilling og et nyyydelig kort hun hadde laget selv! Det er snuppa mi det[:D]
4
. oktober - slappa av bare. Fremdeles syk
5.
oktober - Samma som laurdagen
6.
oktober - Jobbintervju i dag klokken 12.45. Gruuuer meg! Trenger fast stilling nå etter å ha vært vikar på jobben i ett år! Krysser fingrene for at jeg går videre til andregangs intervju! Vet ikke helt hvordan det gikk. Vanskelig å si. Jeg mangler formell utdanning, men har veldig mye erfaring. Håper det teller.
7.
oktober - Jobb. Treffe en kompis etter jobb.
8
. oktober - ULtralyd på sykehuset i dag. Sambo kan ikke være med[:(] Men mamma skal da! Det blir koslig[:)] Gleder meg til å se babyen! Gruer meg litt også. Hva om det er noe galt? Det var bare superkoslig! Jeg elsker den lille!
9
. oktober - Jobb. Sambo kom hjem! Koooselig!
10. oktober - Jobb. Endelig fredag!
11.
oktober - Mellomste broren min blir 20 år i dag. Vi skal på Frati å feire!
12
. oktober -
13
. oktober -
14
. oktober - Første time til jordmor. Dette er med andre gravide også. Blir koslig å treffe fler gravide. Blir individuelle samtaler med jordmor etter dette[:)]
15
. oktober -
16
. oktober -
17
. oktober -
18
. oktober -
19
. oktober -
20
. oktober - Minstebroren min blir 16 år i dag[:)]
21
. oktober -
22
. oktober -
23
. oktober -
24
. oktober -
25
. oktober -
26
. oktober -
27
. oktober -
28
. oktober -
29
. oktober -
30
. oktober -
31
. oktober -


Fyller på etterhvert

 
Oktober 2008

1. Oktober - Jobb i dag. Tror jeg brygger på noe... Føler meg ikke helt bra.
2. oktober - Hadde rett. Syk og borte fra jobb i dag. Sambo kom hjem. Storebroren til sambo skal være her resten av helga. Koslig det, men da blir det lite kos og tid til meg[&o] HELVETTES JOBBEN TIL SAMBO! HAN MÅ UT TIL DUSTE-AUKRA NESTE UKE OGSÅ. Går glipp av UL[:(]
3. oktober - Syk og borte fra jobb i dag også. Får nesten ikke i meg mat og feberen ligger på 39.4. Æsj! Fikk pakke fra min herlige sladrevenn, Mammamilla i dag[:D] Et grønt helseteppe til lilling og et nyyydelig kort hun hadde laget selv! Det er snuppa mi det[:D]
4
. oktober - slappa av bare. Fremdeles syk
5.
oktober - Samma som laurdagen
6.
oktober - Jobbintervju i dag klokken 12.45. Gruuuer meg! Trenger fast stilling nå etter å ha vært vikar på jobben i ett år! Krysser fingrene for at jeg går videre til andregangs intervju! Vet ikke helt hvordan det gikk. Vanskelig å si. Jeg mangler formell utdanning, men har veldig mye erfaring. Håper det teller.
7.
oktober - Jobb. Treffe en kompis etter jobb.
8
. oktober - ULtralyd på sykehuset i dag. Sambo kan ikke være med[:(] Men mamma skal da! Det blir koslig[:)] Gleder meg til å se babyen! Gruer meg litt også. Hva om det er noe galt? Det var bare superkoslig! Jeg elsker den lille!
9
. oktober - Jobb. Sambo kom hjem! Koooselig!
10. oktober - Jobb. Endelig fredag!
11.
oktober - Mellomste broren min blir 20 år i dag. Vi skal på Frati å feire! Kjempekoslig!
12
. oktober - Skulle liksom gå tur i dag. Begynte å blåse og regne, så vi snudde etter 10 minutt[8D]
13
. oktober -
14
. oktober - Første time til jordmor. Dette er med andre gravide også. Blir koslig å treffe fler gravide. Blir individuelle samtaler med jordmor etter dette[:)]
15
. oktober -
16
. oktober - Møte min gode venninne mi! [:)]
17
. oktober -
18
. oktober -
19
. oktober -
20
. oktober - Minstebroren min blir 16 år i dag[:)]
21
. oktober -
22
. oktober -
23
. oktober -
24
. oktober -
25
. oktober -
26
. oktober -
27
. oktober -
28
. oktober -
29
. oktober -
30
. oktober -
31
. oktober -


Fyller på etterhvert

 
I dag har jeg lyst på cheeseburgertallerken!!

Huff, fikk en forferdelig telefon fra en god venninne fra Søgne i dag. Hun testet positivt på fredag!! Hun var så lykkelig fortalte hun. De har ikke prøvd så lenge, så hun var i den 7. himmel.
Men i natt blødde hun noe forferdelig. Hadde skikkelige smertetak i korsryggen. Dro på legevakta tidlig i morgest, ble henvist til Kvinnesenteret og fikk konstantert at det var en SA på ultralyden. Hun er skrekkelig lei seg i dag, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Prøvde å trøste, men hva skal man si, liksom?

Hun er uansett ved godt mot og håper å begynne å prøve etter neste mens. Stakkars jenta mi...[:(]
 
Back
Topp