Helenes dagbok

Jeg vet hva du mener, jeg skulle også ønske at jeg hadde litt mer symptomer. Men min mor sier at hun heller ikke kjente noe under sin første graviditet, og hun har da vitterlig to friske barn! Det er mange som sier at man har mindre symptomer med gutter enn med jenter også. Kanskje det er guttebaby på gang hos oss begge? Jenter er jo alltid litt vanskeligere å ha med å gjøre, hihi...[:D]
 
Prøv å ikke bekymre deg, du må bare nyte å ha spire i magen![:)]
 
ORIGINAL: MyOwn

Jeg vet hva du mener, jeg skulle også ønske at jeg hadde litt mer symptomer. Men min mor sier at hun heller ikke kjente noe under sin første graviditet, og hun har da vitterlig to friske barn! Det er mange som sier at man har mindre symptomer med gutter enn med jenter også. Kanskje det er guttebaby på gang hos oss begge? Jenter er jo alltid litt vanskeligere å ha med å gjøre, hihi...[:D]

Prøv å ikke bekymre deg, du må bare nyte å ha spire i magen![:)]

 
Ja, jeg tror vi må bare slippe de vonde tankene! Bare føle oss heldige for at vi faktisk ikke går rundt å spyr og har vondt[:)]
 
Takk for gode ord! Bekymringen blir mindre når man deler den [:)]
 
September - 2008

1. september - Mandag, ny uke og ny måned. Jeg er gravid og det er helt herlig!
2. september - Jobbet. To nye på opplæring. Trøtt.
3. september - Jobb. Var på kino og så Den siste revejakten. Moro.
4. september - Jobb. På besøk hos mamma og pappa. Vi fikk stusset og klippet oss.
5. september - Jobb. Innvelding UL i dag. Alt er bare bra med lilling! *rørt*
6. september - HELG! Å så digg. Skal ikke gjøre noe denne helga heller![:)]
7. september - Sovet i helge dag[8D] Skal på kjærestedate. Se Wall-E og spise på BigHorn[:D]
8. september - jobb. Sambo reiste. Alene hjemme[&:]
9. september - jobb. Spiste spaggethi med brødrene mine og mamma[:)]
10. september - Jobb. hjemmekveld med tippene mine
11. september - jobb. Sambo kommer hjem i dag!!![:D]
12. september - Freeedag! Gått lang tur i dag
13. september - spiste god mat, gått lang tur.
14. september - Lest hele "tusen strålende soler" i dag. Lese hest!
15. september - Jobb. Det er noe med denne datoen. Husker bare ikke hva[:-]
16. september - Jobb. Ingen symptomer lengere. Bekymra[&o]
17. september - Jobb. Bare en dag nå, så kommer sambo hjem
18. september - Jobb. Sambo kommer hje. Fikk babymonitoren min i posten. Hørte ikke hjertelyden, mange andre kule lyder![:D]
19. september - Jobb. Deilig med fredag. Skal bare kose oss hjemme.








Oppdaterer med etterhvert.
 
ORIGINAL: Helene M

Søta mi! [:D]

Du også vennen! Spent på "greia" du holder hemmelig for meg. *fnis*

 
Ja du skulle bare visst [:D][:D][:D]
 
September - 2008

1. september - Mandag, ny uke og ny måned. Jeg er gravid og det er helt herlig!
2. september - Jobbet. To nye på opplæring. Trøtt.
3. september - Jobb. Var på kino og så Den siste revejakten. Moro.
4. september - Jobb. På besøk hos mamma og pappa. Vi fikk stusset og klippet oss.
5. september - Jobb. Innvelding UL i dag. Alt er bare bra med lilling! *rørt*
6. september - HELG! Å så digg. Skal ikke gjøre noe denne helga heller![:)]
7. september - Sovet i helge dag[8D] Skal på kjærestedate. Se Wall-E og spise på BigHorn[:D]
8. september - jobb. Sambo reiste. Alene hjemme[&:]
9. september - jobb. Spiste spaggethi med brødrene mine og mamma[:)]
10. september - Jobb. hjemmekveld med tippene mine
11. september - jobb. Sambo kommer hjem i dag!!![:D]
12. september - Freeedag! Gått lang tur i dag
13. september - spiste god mat, gått lang tur.
14. september - Lest hele "tusen strålende soler" i dag. Lese hest!
15. september - Jobb. Det er noe med denne datoen. Husker bare ikke hva[:-]
16. september - Jobb. Ingen symptomer lengere. Bekymra[&o]
17. september - Jobb. Bare en dag nå, så kommer sambo hjem
18. september - Jobb. Sambo kommer hje. Fikk babymonitoren min i posten. Hørte ikke hjertelyden, mange andre kule lyder![:D]
19. september - Jobb. Deilig med fredag. Skal bare kose oss hjemme.
20 - 26. september - Heldigvis nest siste gang sambo skal utenbys å jobbe. Jeg har vært på besøk hos den ene tanta mi denne uka. Og mams og paps. På Torsdag var det fest på jobb. Jeg sneik meg unna etter middagen. Tror ikke det var så mange som stussa på at jeg ikke drakk alkohol. Kjærest kom hjem på torsdagskveld[:)]
27. september - Regnet i dag. Var en turi sentrum. Ble litt kvalmesen gitt. Jaja. Fikk en stoooor bukett med orange roser. Lurer på om det er fordi vi har vært sammen i to år og fem måneder i morgen, eller bare fordi han ville gi meg en oppmerksomhet? [:-] Koslig læll[:D]








Oppdaterer med etterhvert.
 
Hei Helene!

Håper alt er bra med deg!! Et par som har etterlyst deg på UP, som også håpre alt står bra til [:)]
 
Takk for Lykke ønskninger snuppa mi!!
Det var rett og slett helt jævlig [&:] Fikk bedøvelse i halsen og kjenner den smaken enda.. Drit vondt var dte også, lå og brakk meg hele tiden og hadde problemer med å puste.. Bestevenninna mi var med meg, hun var nesten mer skjelven enn meg når vi gikk ut derfra.. Hehe.. Måtta dra masse slim ut av halsen når jeg var ferdig.. Deeeeiiiliiig syn ja [:D]

Hvordan går det med deg søtnos??

Mange gode klemmer [:)]
 
ORIGINAL: StineHelene

Hei Helene!

Håper alt er bra med deg!! Et par som har etterlyst deg på UP, som også håpre alt står bra til [:)]


Hei Stine! Nesten alt er bra med meg! Har fått halsbetennelse[:'(] Skal stikke innom iløpet av dagen. Nå har jeg jo tid. Ligger hjemme å hoster og snørrer[>:]

Alt bra med deg da?
 
ORIGINAL: Mammamilla

Takk for Lykke ønskninger snuppa mi!!
Det var rett og slett helt jævlig [&:] Fikk bedøvelse i halsen og kjenner den smaken enda.. Drit vondt var dte også, lå og brakk meg hele tiden og hadde problemer med å puste.. Bestevenninna mi var med meg, hun var nesten mer skjelven enn meg når vi gikk ut derfra.. Hehe.. Måtta dra masse slim ut av halsen når jeg var ferdig.. Deeeeiiiliiig syn ja [:D]

Hvordan går det med deg søtnos??

Mange gode klemmer [:)]



UUUSJ! Det der hørtes ut som en helt forferdelig opplevelse. Takk gud for at du er ferdig! Nå får vi bare håpe at de finner ut hva det er[:)]

Jeg har blitt syk. Halsbetennelse, snørr, feber og hoste. HURRA[>:] Så jeg er hjemme fra jobb i dag. Hater å være borte fra jobben....

Klemmiser
 
AAARG![:@] Dustejobben til sambo beordret han til å være en uke ekstra borte på åndsforlatte Aukra!!! Nå får han ikke vært med på ultralyden[:(][:(] Jeg synes det er viktig at han allerede knytter bånd til ungen sin. Han har jo vært borte de fire siste uker! Nå blir det en uke til! Faen!!
 
ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

Takk for Lykke ønskninger snuppa mi!!
Det var rett og slett helt jævlig [&:] Fikk bedøvelse i halsen og kjenner den smaken enda.. Drit vondt var dte også, lå og brakk meg hele tiden og hadde problemer med å puste.. Bestevenninna mi var med meg, hun var nesten mer skjelven enn meg når vi gikk ut derfra.. Hehe.. Måtta dra masse slim ut av halsen når jeg var ferdig.. Deeeeiiiliiig syn ja [:D]

Hvordan går det med deg søtnos??

Mange gode klemmer [:)]



UUUSJ! Det der hørtes ut som en helt forferdelig opplevelse. Takk gud for at du er ferdig! Nå får vi bare håpe at de finner ut hva det er[:)]

Jeg har blitt syk. Halsbetennelse, snørr, feber og hoste. HURRA[>:] Så jeg er hjemme fra jobb i dag. Hater å være borte fra jobben....

Klemmiser

 
Neeii??
Stakkars snuppa mi [&o]
Får håpe du blir fort frisk da søtnos!! Ikke greit å være syk.. [&o]
Neeeiii??? Må han være der enda lengre?? Huff.. Jeg hadde blitt skikkelig sinna ja [:@] Forstår godt at du er forbanna og frustrert!! [:@][:@][:@]
 
Klemmer til deg
 
Oktober 2008

1. Oktober - Jobb i dag. Tror jeg brygger på noe... Føler meg ikke helt bra.
2. oktober - Hadde rett. Syk og borte fra jobb i dag. Sambo kom hjem. Storebroren til sambo skal være her resten av helga. Koslig det, men da blir det lite kos og tid til meg[&o] HELVETTES JOBBEN TIL SAMBO! HAN MÅ UT TIL DUSTE-AUKRA NESTE UKE OGSÅ. Går glipp av UL[:(]
3. oktober - Syk og borte fra jobb i dag også. Får nesten ikke i meg mat og feberen ligger på 39.4. Æsj! Fikk pakke fra min herlige sladrevenn, Mammamilla i dag[:D] Et grønt helseteppe til lilling og et nyyydelig kort hun hadde laget selv! Det er snuppa mi det[:D]
4
. oktober -
5.
oktober -
6.
oktober - Jobbintervju i dag klokken 12.45. Gruuuer meg! Trenger fast stilling nå etter å ha vært vikar på jobben i ett år! Krysser fingrene for at jeg går videre til andregangs intervju!
7.
oktober -
8
. oktober - ULtralyd på sykehuset i dag. Sambo kan ikke være med[:(] Men mamma skal da! Det blir koslig[:)] Gleder meg til å se babyen! Gruer meg litt også. Hva om det er noe galt?
9
. oktober -
10
. oktober -
11
. oktober - Mellomste broren min blir 20 år i dag. Vi skal på Frati å feire!
12
. oktober -
13
. oktober -
14
. oktober - Første time til jordmor. Dette er med andre gravide også. Blir koslig å treffe fler gravide. Blir individuelle samtaler med jordmor etter dette[:)]
15
. oktober -
16
. oktober -
17
. oktober -
18
. oktober -
19
. oktober -
20
. oktober - Minstebroren min blir 16 år i dag[:)]
21
. oktober -
22
. oktober -
23
. oktober -
24
. oktober -
25
. oktober -
26
. oktober -
27
. oktober -
28
. oktober -
29
. oktober -
30
. oktober -
31
. oktober -


Fyller på etterhvert

 
Oktober 2008

1. Oktober - Jobb i dag. Tror jeg brygger på noe... Føler meg ikke helt bra.
2. oktober - Hadde rett. Syk og borte fra jobb i dag. Sambo kom hjem. Storebroren til sambo skal være her resten av helga. Koslig det, men da blir det lite kos og tid til meg[&o] HELVETTES JOBBEN TIL SAMBO! HAN MÅ UT TIL DUSTE-AUKRA NESTE UKE OGSÅ. Går glipp av UL[:(]
3. oktober - Syk og borte fra jobb i dag også. Får nesten ikke i meg mat og feberen ligger på 39.4. Æsj! Fikk pakke fra min herlige sladrevenn, Mammamilla i dag[:D] Et grønt helseteppe til lilling og et nyyydelig kort hun hadde laget selv! Det er snuppa mi det[:D]
4
. oktober - slappa av bare. Fremdeles syk
5.
oktober - Samma som laurdagen
6.
oktober - Jobbintervju i dag klokken 12.45. Gruuuer meg! Trenger fast stilling nå etter å ha vært vikar på jobben i ett år! Krysser fingrene for at jeg går videre til andregangs intervju! Vet ikke helt hvordan det gikk. Vanskelig å si. Jeg mangler formell utdanning, men har veldig mye erfaring. Håper det teller.
7.
oktober - Jobb. Treffe en kompis etter jobb.
8
. oktober - ULtralyd på sykehuset i dag. Sambo kan ikke være med[:(] Men mamma skal da! Det blir koslig[:)] Gleder meg til å se babyen! Gruer meg litt også. Hva om det er noe galt?
9
. oktober -
10
. oktober -
11
. oktober - Mellomste broren min blir 20 år i dag. Vi skal på Frati å feire!
12
. oktober -
13
. oktober -
14
. oktober - Første time til jordmor. Dette er med andre gravide også. Blir koslig å treffe fler gravide. Blir individuelle samtaler med jordmor etter dette[:)]
15
. oktober -
16
. oktober -
17
. oktober -
18
. oktober -
19
. oktober -
20
. oktober - Minstebroren min blir 16 år i dag[:)]
21
. oktober -
22
. oktober -
23
. oktober -
24
. oktober -
25
. oktober -
26
. oktober -
27
. oktober -
28
. oktober -
29
. oktober -
30
. oktober -
31
. oktober -


Fyller på etterhvert

 
I dag var jeg på førstegangsintervju på jobben. Jeg har jo jobbet der som vikar i over et år, så jeg kan jo jobben og det vet de. Men jeg er jo ung og mangler "formell" utdanning. (ingen av mine ledere har formell utdanning). De masa veldig om det da. Skjønner ikke det... De VISSTE jo dette VELDIG godt på forhånd... Får håpe det bare er jeg som er veldig kritisk.

Ellers i dag så kom mamma på besøk. Hun ville høre hjertelyden... heheheh! Jeg sa at jeg bare hadde hørt den selv en gang før, da sa hun bare: Å ja.. Bring it on! H*n gjemmer seg ikke for bestemor vettu. Og jaggu fant hun den. he-he. Dama har jo vært gravid seks ganger, så hun vet hva hun hører etter[:D] Det var veldig koslig å ha mamma på besøk[:)]
 
Back
Topp