Helenes dagbok

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Hei!

Har så vidt startet prøvingen, men tenkte å lage meg en dagbok for å få utløp for litt følelser.

Jeg er 22 år gammel og bor sammen med min kjære som er 26 år. Vi har nettopp bygd oss nytt hus, med mye plass og da ble det veldig tomt her[:)] Det er sikkert noen som nå griner litt på nesa i og med at jeg er relativt mye yngre enn gjennomsnittsalderen for førstegangsmødrene. Men jeg er så klar for barn. Og nå har jeg fått min kjære med på det også! [:D] Jeg gikk på p-pillen men sluttet for to måneder siden. Vi har ikke begynt å prøve skikkelig ennå, så dette blir spennende!

Har så vidt vært innom å sett litt på forumet og jeg ser det er mange forkortelser jeg må lære meg

Gleder meg virkelig til å bli "kjent" med andre prøvende/gravide/foreldre her inne. Det var kort om meg og min situasjon per dags dato :)

Ha en skikkelig fin kveld! :)
 
heisann :o)
Ønsker deg velkommen til babyverden, og gratulerer med ny dagbok!! Du har en spennende tid foran deg og har kommet til det perfekte forumet!! Her støtter alle opp om alle og det er mange gode tips og råd å få her! Selv er jeg bare 20, blir 21 om et par måneder og jeg og sambo har også akkurat bygget oss hus/leilighet. Vi er mange i denne aldersgruppa her inne, noe som jeg synes er trygt og støttende!!
Håper du vil trives, og at spiren din snart sitter [:)]
Masse klemmer
 
Masse velkommen inn hit Helene! [:D]
Gratulerer med dagbok! Er veldig greit å ha, både for å få kommentarer og for å skrive ned frustrasjon, tanker, følelser +++ [;)]
 
Lykke til! [:)]
 
Tusen hjertlig takk for en så varm velkomst, Mammamilla og Kaizer! [:D]
 
Er bare så utrolig glad for at min samboer og jeg har tatt denne avgjørelsen. Han er en smule vettskremt, men det må jeg innrømme at jeg er også
 
Ja vel. I dag har jeg bare gledet meg over den store avgjørelsen vi har gjort. Fortalte det til mamma og pappa og de ble overlykkelige [:D] Mamma har mast en stund, skjønner dere Hun anbefalte meg det ene og det andre jeg måtte gjøre når jeg planla en graviditet. Måtte bare le! :) Alle kvinnene i min familie er svært fruktbare. Mormor fikk 8 barn og min mor var gravid 6 ganger. Desverre så har alle kvinnene i familien også mistet ett eller flere barn rett før/under fødsel. Min mor mistet 3 stk [:(] Så hun kommer nok til å følge ekstra godt med når/hvis jeg blir gravid. Godt å vite det også da [:)]

Vel,vel. Jeg kommer ikke til å begynne å sjekke temperatur og el o.l ennå. I begynnelsen skal vi bare kose oss masse sammen. Hvis det ikke skjer noe innen høst/vinter så får vi gå mer drastisk til verk
 
gratuerler masse med dagbok. er en ganske trivlig gjeng her inne... her er ingen spørsmål for dumme:D lykke til med prøvinga å håper spiren sitter fort[:D]
 
Hei!
Kaster meg på velkommen-bølgen jeg også!! Lykke til med prøvingen!!
 
Ja, da er den nye dagen her[:)]
 
Var så trøtt i dag morgest! Herre-min-hatt!
 
Sitter bare å venter på tr. Vi har liksom ikke kommet i gang ennå, nå vi jeg hun skal komme og dra fort! Alltid hatt stabil syklus, til og med etter pille-stopp. Så det lover bra! Nå satser vi bare på at alt er i orden med oss og at spiren kommer snart [:D]
 
Da er det bare en dag igjen til tr i utgangspunktet bør melde sin ankomst. Hvis hun kommer i kveld, skal jeg ta meg et glass vin [:D] Gleder meg sånn til å begynne prøvingen  Sambo også  Han har kjøpt massasjeolje, øyebind, lekre røde te-lys o.l. hehe. Han sa klart i fra at han ikke ville ha noe "plikt-sex"! Her skulle det koses masse 
 
Oh, nå så jeg du var trønder![:D] Jeg er det også, men jeg kommer fra nord-trøndelag da[:)]

Jeg skal krysse fingrene for deg at tr kommer fort nå, eller at den holder seg borte grunnet en liten spire[:D]

Sov godt, og ha ei fin natt![:D]
 
Trønder ja[:)] Men uten bart, skinnvest og mokkaina. Går ikke så mye i kars heller. Men det går en del i Sjø og Itj [;)]

Ja, tr har ikke vist seg i dag. Heller ikke noe tegn på at hun kommer. Bortsett fra en mensen-kvise [:@] Slipper ikke unna den! Men ikke noe vondt eller noe. Jaja. Håper hun kommer snart. Det aller beste hadde jo vært at en liten spire er der, men det tviler jeg på.
 
Æsj! Har så lyst på et glass vin, men tør ikke så lenge tr glimrer med sitt fravær. Tror jaggu jeg drar til apoteket å kjøper en gt, så er jeg ferdig med det [:D]
 
Testen er tatt og jeg er ikke gravid. As expected:) Så nå er vinglasset tatt og jeg koser meg med en rar film på FEM [:)] holder på å pisse på meg, men gidder ikke gå på do nå!
 
Nei, nå er det natta for min del. Er så varmt og klamt ute. Tror jeg kommer til å slite med å få sove.

God natt alle dere herlige prøvere! :)
 
Det er mandag igjen. En ny uke er påstartet. Nå håper jeg tr kommer snart. Vil ikke fu**e opp hele syklusen nå altså. Været er vakkert så tidlig om morgenen. Sola skinner og fuglene kvitrer. Kan ikke bli annet enn en god dag [:)]
 
Back
Topp