Helenes dagbok

 ka i all verden??? skinner sola?? hmm.. tror du har vært oppe lenge før meg i dag !! for her plaskregner det [:(]
 
Jepp! Sola skinTE i morgest ja. Gikk fort over. Dæven som det regner....! Å ja. Hvis dere hører om et drap i Tr.heim i dag, så er det bare meg som har tatt livet av sambo!

Han vaska klær i helga. Også lot han de ligge leeeenge i vaskemaskinen før han hengte de opp. Jeg sa til han at han måtte skylle dem, hvis ikke kom de til å stinke ekkelt når de ble våte/fuktige. Tror dere han hørte? NEI! Hvem ble fuktig på buska når det regna i dag da? Jo, MEG! Hvem satt på bussen og lukta verre enn en blaut bikkje? Jo det var OGSÅ MEG! [:@]
 
uff da, men han skal ha stjerne for at han i det hele tatt vasket klær da, selv om forsøket ble noe mislykket :-)
 
Hehe! Ja, det skal han ha. Han er ganske flink, så egentlig. Egentlig mye flinkere enn meg også. hehe.
 
Nok en dag er gått uten at TR har vist seg. Jaja, da satser jeg på besøk fra henne i morgen, så kan jeg begynne min første prøveperiode :)

Da håper jeg alle får en fin natt og sover godt.

-H-
 
God morgen til alle sammen her inne.
 
Nok en flott dag er i vente *håpre jeg*. TR har å vise trynet sitt i dag altså. Nå er det bare 6 dager igjen til jeg har bursdag. Gleder meg! Har nemlig ønsker meg hele tre bøker!! Sambo er så glad når jeg peker ut hva jeg vil ha :) Jeg er en lesehest! Elsker å lese om middelalderen, vikingetida, ja rett og slett "gamledager". Drømmer meg bort med riddere, hester, fine kjoler og makabre dødsstraffer. Får håpe han klarer å kjøpe riktige bøker da.... [8D]
 
Deilig og rolig på jobb akkurat nå. Men det tar nok seg opp så fort resten kommer seg på plass. Akk ja.. Vi skal ha besøk fra Oslo de to ukene framover. Passer lite dårlig når vi har tenkt til å lage baby [&:] (det kan bli litt høylytt til tiden) Men men. Er man sammen med en fra Oslo så får man vel regne med at familie og venner kommer oppover for lengere perioder. (ikke det at mine foreldre tok hele ferien sin hos oss da vi bodde i Oslo men......) Som min kjære sa, vi får lage en stille baby da [:)]
 
Har TR dukket opp? Her har hun selvsagt ikke dukket opp enda. Skulle jo tro hun ville dukke opp når p-pillene regulerer det selvsagt, men åååå neida! Gått med bind på nå for tredje dagen[8|]
 
ORIGINAL: snuppis30

Bildene mine er fortsatt på forsiden av innlegget mitt [:)]

 
Da er det bare jeg som ikke kan se bildene fra duste-jobb-pcn. Skal glo som en gal når jeg kommer hjem [:D]
 
ORIGINAL: Angelicka23

Har TR dukket opp? Her har hun selvsagt ikke dukket opp enda. Skulle jo tro hun ville dukke opp når p-pillene regulerer det selvsagt, men åååå neida! Gått med bind på nå for tredje dagen[8|]

 
Nei, ikke her heller [:@] Merkelig at hun ikke kommer når du er på pillen ja.. Trodde hun kom istad. Kjente at det kom noe og tenke "yesss" løp inn på do for å sjekke, men det var bare "restene" fra kosinga i går...
 
Hahahaha[:D]
Her er hun kommet for fullt nå i hvert fall! Herlig[;)]
 
Ja, da er arbeidsdagen snart over. Velger å jobbe litt overtid i dag. Kjekt med ekstra penger! [:)] Min kjære skal uansett ut å spise med jobben, så da gidder jeg ikke haste med å dra hjem.
 
Kjempefint vær i dag. Har ikke kjent på temperaturen, men det er nok ganske varmt. Kanskje jeg skal sette meg litt på verandaen med et lite glass vin når jeg kommer hjem?
 
Kjenner jeg er gleder meg til å sette i gang prøvingen. Dette er en skikkelig spennende tid altså. Mye venting, håping, forhåpentligvis mye glede, sikkert noe skuffelse også. Jeg åpner armene og ønsker alle følelser velkomne! Jeg får kjenne at jeg lever, at jeg er! Satser på at skuffelsene ikke blir for mange, dog gulroten i enden er verdt å vente på! [:D]
Jeg gleder meg til småting! Som at samboer skal susse på magen min og snakke med sin framtidige sønn/datter, at jeg uvisst kommer til å ha hånda på magen og stryke over, at puppene vokser, at jeg gråter over dusteting som feks en dårlig reklame. Sånne ting bare! :)
 
Så deilig det hørtes ut med et glass vin [:)] Tror kanskje jeg følger dine fotspor i kveld jeg...!
 
De små tingene du beskriver, er akuratt de jeg også gleder meg til! Gleder meg til å med til å være kvalm, for da vet jeg det er pga graviditet og da er det likosm litt greit [;)]
 
ORIGINAL: Kaizer

Så deilig det hørtes ut med et glass vin [:)] Tror kanskje jeg følger dine fotspor i kveld jeg...!

De små tingene du beskriver, er akuratt de jeg også gleder meg til! Gleder meg til å med til å være kvalm, for da vet jeg det er pga graviditet og da er det likosm litt greit [;)]

 
Ja, gi meg alt sier jeg bare. Kvalme, kviser, hovne bein! Tar i mot det med glede, så lenge babyen kommer ut frisk og fin [:)]
 
God morgen alle sammen!
 
Dette tror jeg blir en nokså flott dag! Været er visst spådd knall-bra i store deler av landet. Deilig! Litt kjedlig å være på jobb når det er sol og badevær, men sånn er livet.
 
TR er nå offisielt 4 dager forsein! Duste TR! Ikke noe antydning til spor av henne heller. Men, jeg tok jo test (IKM) som var negativ, så det er bare å komme jeg. HØRER DU??!!?
 
Jeg har lest litt på klageforumet og jeg må si jeg er helt sjokkert over hvor mye dårlige mannfolk som er der ute. Sikkert noe overdrevet med tanke på hormonene til kvinnene her inne men, jiiizez! Jeg hadde aldri funnet medg i å bli behandlet på den måten noen av jentene beskriver! Noen forteller om menn som ikke en gang gidder å ta opp babyen når de gråter. Ikke engang for at mor skal kunne gå på do eller dusje. Det er uhørt. Her i gården (i min gård da altså :P) så møtes vi på halvveien. Det gjelder alle situasjoner. Rydding, vasking, krangling, alt! Er vi uenige så må vi finne en løsning som vi begge er sånn nogenlunde tilfreds med.
Leste høyt til sambo fra klageforumet, og han var like sjokkert. Heldigvis! Nei, vettu meg hva! Jeg er overlykkelig for at jeg har et sunt og herlig forhold til min kjære. Aldri skal jeg ta han for gitt!
 
Ja, her sitter jeg da. Venter på tr. Hun er lovlig sein altså! Har alltid hatt stabil syklus, så hadde jo vært rart om det skulle endre seg nå. Sikkert fordi jeg tenker på tr hele tiden. [&:]
 
ORIGINAL: Helene M

God morgen alle sammen!
 
Dette tror jeg blir en nokså flott dag! Været er visst spådd knall-bra i store deler av landet. Deilig! Litt kjedlig å være på jobb når det er sol og badevær, men sånn er livet.
 
TR er nå offisielt 4 dager forsein! Duste TR! Ikke noe antydning til spor av henne heller. Men, jeg tok jo test (IKM) som var negativ, så det er bare å komme jeg. HØRER DU??!!?
 
Jeg har lest litt på klageforumet og jeg må si jeg er helt sjokkert over hvor mye dårlige mannfolk som er der ute. Sikkert noe overdrevet med tanke på hormonene til kvinnene her inne men, jiiizez! Jeg hadde aldri funnet medg i å bli behandlet på den måten noen av jentene beskriver! Noen forteller om menn som ikke en gang gidder å ta opp babyen når de gråter. Ikke engang for at mor skal kunne gå på do eller dusje. Det er uhørt. Her i gården (i min gård da altså :P) så møtes vi på halvveien. Det gjelder alle situasjoner. Rydding, vasking, krangling, alt! Er vi uenige så må vi finne en løsning som vi begge er sånn nogenlunde tilfreds med.
Leste høyt til sambo fra klageforumet, og han var like sjokkert. Heldigvis! Nei, vettu meg hva! Jeg er overlykkelig for at jeg har et sunt og herlig forhold til min kjære. Aldri skal jeg ta han for gitt!
'
 
Helt sykt spør du meg!!! Skjønner ikke at folk finner seg i det. (Dog jeg vet det er vanskelig for noen å ta opp ting) Glad mitt mannfolk også er sånn som hjelper til... vi møtes altid på halvvein når det gjelder det meste...det er egnetlig den beste løsningen. Til å med da vi så på forlovelsesringer så ville jeg ha hvitt gull og han gult..dermed ble det en ring med både hvitt å gult...
 
ORIGINAL: hero

ORIGINAL: Helene M

God morgen alle sammen!
 
Dette tror jeg blir en nokså flott dag! Været er visst spådd knall-bra i store deler av landet. Deilig! Litt kjedlig å være på jobb når det er sol og badevær, men sånn er livet.
 
TR er nå offisielt 4 dager forsein! Duste TR! Ikke noe antydning til spor av henne heller. Men, jeg tok jo test (IKM) som var negativ, så det er bare å komme jeg. HØRER DU??!!?
 
Jeg har lest litt på klageforumet og jeg må si jeg er helt sjokkert over hvor mye dårlige mannfolk som er der ute. Sikkert noe overdrevet med tanke på hormonene til kvinnene her inne men, jiiizez! Jeg hadde aldri funnet medg i å bli behandlet på den måten noen av jentene beskriver! Noen forteller om menn som ikke en gang gidder å ta opp babyen når de gråter. Ikke engang for at mor skal kunne gå på do eller dusje. Det er uhørt. Her i gården (i min gård da altså :P) så møtes vi på halvveien. Det gjelder alle situasjoner. Rydding, vasking, krangling, alt! Er vi uenige så må vi finne en løsning som vi begge er sånn nogenlunde tilfreds med.
Leste høyt til sambo fra klageforumet, og han var like sjokkert. Heldigvis! Nei, vettu meg hva! Jeg er overlykkelig for at jeg har et sunt og herlig forhold til min kjære. Aldri skal jeg ta han for gitt!
'

Helt sykt spør du meg!!! Skjønner ikke at folk finner seg i det. (Dog jeg vet det er vanskelig for noen å ta opp ting) Glad mitt mannfolk også er sånn som hjelper til... vi møtes altid på halvvein når det gjelder det meste...det er egnetlig den beste løsningen. Til å med da vi så på forlovelsesringer så ville jeg ha hvitt gull og han gult..dermed ble det en ring med både hvitt å gult...

 
Herlig at det ble sånn! :) Både hvitt og gult er jo kjempekult sammen. Bilde?
 
I går var jeg på kino med noen venninner. Vi så Sex and The City. Har aldri fulgt med ordentlig på tv, men filmen synes jeg var kjempemorsom! Er så misunnelig på leggene til Sarah Jessica Parker! Slanke, flotte legger. Jeg er mer av typen LRS. -Låra Rett i Skoa [8D]
 
Tante R glimrer fremdeles med sitt fravær. Klarer liksom ikke helt å ikke tenke på det heller. Må jo ha på meg bind i tilfelle! Søren altså!
 
He he he! *gnir seg i henda* Jeg tror jaggu jeg avspaserer fra klokka 13.00 idag. Med dette flotte været så gidder nemlig ikke jeg å sitte her på dette klamme kontoret! Wohoo!
 
Hei til alle!
 
Jeg elsker fint vær! I går var jeg hjemme hos mamma og vi koset oss med grillmat. Men etter jeg hadde spist en sommerkotelett og en grillpølse fikk jeg driiiitvondt i magen, så jeg måtte bare gi meg. [:(] Ville jo ha grillet mais [&:] Magen var skikkelig oppblåst, noe den forsåvidt er ennå. Jævla Tante Rød er der inne, men nekter å "sette i gang"! [:@] Hun er i dag 6 dager for seint. Blir litt irritert når hun ikke kommer.
 
Jobbing i dag, også heeeelg! Og bursdag på mandag! :D Hele 22 år gammal. Må lage hjemmelaget bløtkake med jordbær og banan. Nammis!
 
Back
Topp