Helenes dagbok

ORIGINAL: Trine*Andrea

ORIGINAL: Helene M

Heeei Trinemora mi! Så koslig at du var innom[:D][:D] Tusen takk for søt hilsen!

Klemmer[:D]

Må jo følle med deg vettu snuppa mi!!![:D]
 
super klem[:D]

 
[:D]
 
Andrea er så søøøøøt! Det er du også da! [:D]
 
Herlighet Helene... Tickeren din... 6 uker i dag.. gratulerer [:)]

Hihi, jeg hadde ikke oppdaget jeg var gravid enda da jeg, men hadde en sterk mistanke [:)]
 
ORIGINAL: StineHelene

Herlighet Helene... Tickeren din... 6 uker i dag.. gratulerer [:)]

Hihi, jeg hadde ikke oppdaget jeg var gravid enda da jeg, men hadde en sterk mistanke [:)]

 
 
Jepp! Faktisk så er det 6+1, men jeg lagde tickeren med litt feil klokkeformat. Så når klokka runder 14.00 så er jeg 6+1 [8D]
 
Tusen takk! Gleder meg til å komme til uke 12! Bare 6 uker igjen nå[:)]
 
Hehe.. ja gidder ikke ofre henne flere tanker [:D]
Men har fått vite at jeg har cøliaki, så tenker litt på det om dagen [:)]
Ellers alt bra? 6 uker og 1 dag allerede!! Og det nærmer seg ul med stooormskritt nå [:D]
Klemmer <3
 
ORIGINAL: Mammamilla

Hehe.. ja gidder ikke ofre henne flere tanker [:D]
Men har fått vite at jeg har cøliaki, så tenker litt på det om dagen [:)]
Ellers alt bra? 6 uker og 1 dag allerede!! Og det nærmer seg ul med stooormskritt nå [:D]
Klemmer <3

 
Hva er egentlig det? Cøliaki? Aldri hørt om det jeg. [8|]
 
Ellers er alt bra! Ja, tenk da. 6+1! Det er "bare" 5+6 til jeg er 12 uker! [:D] Hvis jeg ikke blir satt tilbake etter ul da[:-]
 
Klemmer! [:D]
 
ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

Hehe.. ja gidder ikke ofre henne flere tanker [:D]
Men har fått vite at jeg har cøliaki, så tenker litt på det om dagen [:)]
Ellers alt bra? 6 uker og 1 dag allerede!! Og det nærmer seg ul med stooormskritt nå [:D]
Klemmer <3


Hva er egentlig det? Cøliaki? Aldri hørt om det jeg. [8|]

Ellers er alt bra! Ja, tenk da. 6+1! Det er "bare" 5+6 til jeg er 12 uker! [:D] Hvis jeg ikke blir satt tilbake etter ul da[:-]

Klemmer! [:D]

 
kan ikke spise noenting med gluten i, dvs mel og melprodukter.. Alt fra øl til lasanje, sauser, supper, bakverk osv.. kan bli litt av en utfordring [&:]
ååå.. så kjekt!!! [:D] [:D] [:D] 
 
Klemmer
 
ORIGINAL: Mammamilla

ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

Hehe.. ja gidder ikke ofre henne flere tanker [:D]
Men har fått vite at jeg har cøliaki, så tenker litt på det om dagen [:)]
Ellers alt bra? 6 uker og 1 dag allerede!! Og det nærmer seg ul med stooormskritt nå [:D]
Klemmer <3


Hva er egentlig det? Cøliaki? Aldri hørt om det jeg. [8|]

Ellers er alt bra! Ja, tenk da. 6+1! Det er "bare" 5+6 til jeg er 12 uker! [:D] Hvis jeg ikke blir satt tilbake etter ul da[:-]

Klemmer! [:D]


kan ikke spise noenting med gluten i, dvs mel og melprodukter.. Alt fra øl til lasanje, sauser, supper, bakverk osv.. kan bli litt av en utfordring [&:]
ååå.. så kjekt!!! [:D] [:D] [:D] 

Klemmer



Glutenallergi altså? Det er noe herk! Men du kommer til å få det så mye bedre i magen din nå når du vet hva du skal unngå. Det må jo være lyspunktet?
 
ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Mammamilla

Hehe.. ja gidder ikke ofre henne flere tanker [:D]
Men har fått vite at jeg har cøliaki, så tenker litt på det om dagen [:)]
Ellers alt bra? 6 uker og 1 dag allerede!! Og det nærmer seg ul med stooormskritt nå [:D]
Klemmer <3


Hva er egentlig det? Cøliaki? Aldri hørt om det jeg. [8|]

Ellers er alt bra! Ja, tenk da. 6+1! Det er "bare" 5+6 til jeg er 12 uker! [:D] Hvis jeg ikke blir satt tilbake etter ul da[:-]

Klemmer! [:D]


kan ikke spise noenting med gluten i, dvs mel og melprodukter.. Alt fra øl til lasanje, sauser, supper, bakverk osv.. kan bli litt av en utfordring [&:]
ååå.. så kjekt!!! [:D] [:D] [:D] 

Klemmer



[:(][:(] Glutenallergi altså? Det er noe herk! Men du kommer til å få det så mye bedre i magen din nå når du vet hva du skal unngå. Det må jo være lyspunktet? [:D]

 
Ja egentlig så er jeg veldig bra.. Legen var redd det var leddgikt eller noen muskel/ledd/gikt sykdom.. Er bedre å leve med å kutte ut en del mat, enn å vite at jeg kan havne i rullestol om noen år [:)]
 
August 2008
01. August - Jobbet mere overtid
02. August - Lørdag, jobber fortsatt overtid. Sliten.
03. August - Sitter på jobb igjen. Lei! Men gleder meg til lønning [;)]
04. August - Jobbet 14 timer.
05. August  - Jobbet 17 timer. Siste dag med prosjekt!
06. August - Sluttet tidlig, sov litt, gikk tur i regnet og
07. August - Slutter tidlig i dag også
08. August - Sluttet tidlig, endlig fredag.
09. August - Kino og middag med kjæreste. Hadde kramper i magen i dag. Au!
10. August - Testet negativt i dag. [:(]Flere kramper. Skikkelig vonde.
11. August - Nesten ikke sovet noenting. Kramper hele tiden. Så smertefulle som aldri før. Legen fant ikke noe galt[&:]
12. August - Legevakta i natt. Kaldsvetter og kaster opp av smerter. Legen mente det var luft...[8|]
13. August - Dro hjem tidlig fra jobb. Har så vondt at jeg gråter til tider. Ingen vet hva det er. Skummelt.
14. August - Testet positivt! Bekymra pga smertene.
15. August - Hastetime til innvendig UL. Legen fant en sprukket cyste og en hel. Mente det ikke var svangerskap utafor livmora, men ikke helt sikker.[&:]
16. August - bare slappet av! Hatt flere kramper.
17. August - bare slappet av i dag også. Enda flere kramper i dag.
18. August - Jobb igjen. To kramper på jobb. Det er ikke behagelig. Postitiv CL digital[:)]
19. August - Jobb! Svar på blodprøve. Fant hcg i blode mitt, men svakt. Må tilbake å ta ny prøve i dag. Hva om jeg ikke er gravid??[:(]
20. August - Jobb. Var ingen tvil om at jeg er gravid iallefall. Nå satser vi på at smertene og cystene forsvinner og at den lille er inni livmora.
21. August - Jobb! Har fortsatt en del smertefulle kramper om natta. Men nå begynner puppene å vokse! Kjennes tunge[8|]
22. August - Ingen kramper i dag! Er det over?[:D]
23. August - Ingen kramper i dag heller!! Jeg er så lykkelig. Grillet med naboene.
24. August - No cramps! Bare slappet av. Sambo har bygget på plattingen. Blir så bra![:)]
25. August - Jobb! Merker jeg har en litt kortere lunte. Får prøve å roe meg litt. Fått kviser.. [:'(] Brukt masse penger på mineral makeup! Så fornøyd!
26. August - Helt vanlig jobbdag. Litt trøtt.
27. August - Jobb. Lite action!
28. August - Jobb, tralala.
29. August - Freeedag. Kosa oss sammen, kjærest og jeg.
30. August - Ikke gjort en dritt i dag. Kun handlet litt.
31. August - Kosedag på sofaen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommer til å fylle ut mer etterhvert
 
September - 2008

1. september - Mandag, ny uke og ny måned. Jeg er gravid og det er helt herlig!








Oppdaterer med etterhvert.
 
ORIGINAL: StineHelene

Så koselig å "se" deg igjen... Gjort noe morsomt i helgen? [:)]

 
Helgen har jeg vært slapp på sofaen. Hihi! En av godene mine [:D]
 
Heia snuppa!
åssn går det med deg søta??
Så deg på cityn her en dag, tror jeg iallefall...[:D]
 
se så fin sånn sladre ting jeg har fått da[:D][:D]
 
Kooos å klem fra meg og andrea!![:D]
 
ORIGINAL: Trine*Andrea

Heia snuppa!
åssn går det med deg søta??
Så deg på cityn her en dag, tror jeg iallefall...[:D]
 
se så fin sånn sladre ting jeg har fått da[:D][:D]
 
Kooos å klem fra meg og andrea!![:D]


 
 
Hei snuppa!
 
Går veldig fint med meg!
 
Gjorde du??!?? Må ha vært på lørdagen da? På Obs eller noe? Blå/lilla kjole hadde jeg på meg[8D] Også kom du ikke bort å sa hei???[8D][8D][8|]
 
Åhhh! Fine sladre-tingen du har! Hvordan klarer du å lage sånne? *ikkeflinkmeddata*
 
Hvordan går det med dere da?
 
Masse klemmer tilbake til deg og Andrea[:D]
 
ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Trine*Andrea

Heia snuppa!
åssn går det med deg søta??
Så deg på cityn her en dag, tror jeg iallefall...[:D]
 
se så fin sånn sladre ting jeg har fått da[:D][:D]
 
Kooos å klem fra meg og andrea!![:D]




Hei snuppa!
 
Går veldig fint med meg!
 
Gjorde du??!?? Må ha vært på lørdagen da? På Obs eller noe? Blå/lilla kjole hadde jeg på meg[8D] Også kom du ikke bort å sa hei???[8D][8D][8|]
 
Åhhh! Fine sladre-tingen du har! Hvordan klarer du å lage sånne? *ikkeflinkmeddata*
 
Hvordan går det med dere da?
 
Masse klemmer tilbake til deg og Andrea[:D]

Ja du hadde på deg det. gikk ikke bort til deg fordi dere sto å susa atmed brødet. Skulle lissom ikke forstyrre jeg da[:D][8D] Åsså hadde vi det en smule travelt selv.. [:)] Andrea skulle jo hjem å legge seg[:)]
 
HEHE.. kanskje jeg skal lyge på meg å si at jeg laga den selv[8D] er ikke det da. det er gravidlisska her inne som laga den til meg..[:D] *ikkeflinkmeddatajegheller*
 
Koooos å klem[:D]
 
ORIGINAL: Trine*Andrea

ORIGINAL: Helene M

ORIGINAL: Trine*Andrea

Heia snuppa!
åssn går det med deg søta??
Så deg på cityn her en dag, tror jeg iallefall...[:D]
 
se så fin sånn sladre ting jeg har fått da[:D][:D]
 
Kooos å klem fra meg og andrea!![:D]




Hei snuppa!
 
Går veldig fint med meg!
 
Gjorde du??!?? Må ha vært på lørdagen da? På Obs eller noe? Blå/lilla kjole hadde jeg på meg[8D] Også kom du ikke bort å sa hei???[8D][8D][8|]
 
Åhhh! Fine sladre-tingen du har! Hvordan klarer du å lage sånne? *ikkeflinkmeddata*
 
Hvordan går det med dere da?
 
Masse klemmer tilbake til deg og Andrea[:D]

Ja du hadde på deg det. gikk ikke bort til deg fordi dere sto å susa atmed brødet. Skulle lissom ikke forstyrre jeg da[:D][8D] Åsså hadde vi det en smule travelt selv.. [:)] Andrea skulle jo hjem å legge seg[:)]
 
HEHE.. kanskje jeg skal lyge på meg å si at jeg laga den selv[8D] er ikke det da. det er gravidlisska her inne som laga den til meg..[:D] *ikkeflinkmeddatajegheller*
 
Koooos å klem[:D]

 
Ved brødet ja! Vi liker å suse atmed brødet[:D][:D] Ikke forstyrre du liksom... TOILLHØN[:D]
 
Ah.. Gravidlisska tror jeg jeg leste en tråd om i går. Hun er vel sprekkeferdig nå hun... Bare venter. Hvordan går det med dere da? Har dere tenkt på en liten til?[:D]
 
Klemmer
 
ORIGINAL: Mammamilla

 LYKKE TIL I MORGEN SNUPPA  

 
Thank you, spank you!! [:D]
 
I dag er dagen! Enten får jeg se lillingen med bankende hjerte... Ellers så er det noe galt... (klarer ikke så fra meg tanken)
 
Ååå, snuppa, det er i dag ja!!! Det går nok helt sikkert finfint!!!

Endelig helg, senvakt i dag da, jobber til 18..
I morgen skal det sove leeeeenge, skal faktisk bli litt gost å ikke skulle i bryllip også [:)]

Også håper man jo på litt action i helga da..hehe.. endelig er tanta dratt... Men Jarle jobber overtid i dag, og i morgen, og kanskje søndag.... hmpf...
 
Ja da! Jeg har vært på innveldig UL. Og der lå lillingen så trygt og godt inni livmora mi. Hjertet dunket og h*n rørte litt på seg.

Jeg ble så rørt at jeg gråt en liten skvett. Alt er bare fint. Og vi skal på nok en UL om to uker. Snakker vi god oppfølging eller? [:D][:D]

Lykkelig!!

PS. Får ikke til å legge ut bilde[:(] Dumme Adobe!
 
Back
Topp