Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde nxt90 med forrige baby og var så skuffa. Den er lett i vekt, men veldig tung å trille på vinterføre med mindre det er heeeelt nedbrøyta. Dempinga er dårlig (eller ikke bra nok) og liten. Minien måtte bytte til sportsdel når han var 6 mnd (ville ikke passa i den med vinterpose ved 8 mnd alder). Og sportsdelen vokste han ut av tett før to. Da kjøpte vi city elite og er veldig fornøyd med den. Nesten så jeg har lyst å kjøpe bagdelen til den. Men fordi det var svindyrt, så blir jeg å bruke nxt90 denne gang også frem til vi kan bytte til city elite. Nxt90 er veldig fin å se på da. Og liten nedpakka. HehehVi har kjøpt Emmaljunga nxt90 allerede da det var bra tilbud. Føler den virker robust, gode dekk til terreng og relativt enkel å håndtere med tanke på besteforeldre.
Eneste jeg føler er at den er stiv, vanskelig å "vugge" vognen... Vi har også en Babyjogger city elite jeg tenker vil vare mye lengre enn Emmaljunga.
Tror vi kommer til å gå for den ogsåVi har bestemt oss for å kjøpe Britax smile 5z
Hørt flere er misfornøyde med nxt90. Blir spennende å se hvordan vi opplever den på vinteren.. Hvis den skulle være helt forferdelig har vi heldigvis bag vi kan sette på City Elite, som forhåpentligvis vil fungere bedre, så får vi bruke Emmaljunga til andre turer eller når våren kommer igjen.Jeg hadde nxt90 med forrige baby og var så skuffa. Den er lett i vekt, men veldig tung å trille på vinterføre med mindre det er heeeelt nedbrøyta. Dempinga er dårlig (eller ikke bra nok) og liten. Minien måtte bytte til sportsdel når han var 6 mnd (ville ikke passa i den med vinterpose ved 8 mnd alder). Og sportsdelen vokste han ut av tett før to. Da kjøpte vi city elite og er veldig fornøyd med den. Nesten så jeg har lyst å kjøpe bagdelen til den. Men fordi det var svindyrt, så blir jeg å bruke nxt90 denne gang også frem til vi kan bytte til city elite. Nxt90 er veldig fin å se på da. Og liten nedpakka. Heheh
Var som nevnt veldig fornøyd med city elite, så godt mulig vi blir nødt til å gjøre det ja. Ja har den gamle. Kjøpt i 2018 da.Hørt flere er misfornøyde med nxt90. Blir spennende å se hvordan vi opplever den på vinteren.. Hvis den skulle være helt forferdelig har vi heldigvis bag vi kan sette på City Elite, som forhåpentligvis vil fungere bedre, så får vi bruke Emmaljunga til andre turer eller når våren kommer igjen.
Føler alle bagdeler er små i dag og lite romslige.
Hvis du har den gamle modellen av city elite finnes det rimelige brukt bagger på finn som er pent brukt. Dersom du skulle vurdere å bruke den vognen.
Setter pris på å høre erfaringer, slik at jeg kan ha dem i bakhodet og være litt forberedt
Hvis du har en babycare butikk i nærområdet, kan det være de har den inneHar en emmaljunga Edge som er brukt til de to første, helt fantastisk på vinterføre! Men litt tung og stor.. har en babyjogger city mini gt i bilen. Drømmer om ny vogn nå kikket en del på Uppababy vista v2, men usikker på hvor jeg får sett den i fysisk butikk
Er du fornøyd? God å trille? "Sparker" du i vognen når du går? Føler det ofte skjer med traller..Biltrilla ble en maxi Cosi Leona2 som både kan være forover- og bakovervendt
Vis vedlegget 404834
Ikke brukt den ennå, da jeg har ligget sengeliggende med hyperemesisEr du fornøyd? God å trille? "Sparker" du i vognen når du går? Føler det ofte skjer med traller..
Og går det an å bøye ned håndtaket?
Mange spørsmål
Håper det roer seg snart, så du får nyte graviditetenIkke brukt den ennå, da jeg har ligget sengeliggende med hyperemesis
Håper det roer seg snart, så du får nyte graviditeten
Hei! (Sniker litt her inne. Ikke helt tatt inn over meg graviditeten så dypper bare stortåa.)Vi har britax smile III til minstemann og er såå fornøyde! Men må nok selge unna denne, og gå over til søskenvogn da det blir ca 2 år mellom dem Tenkt litt på bugaboo donkey, noen tips eller erfaringer?