Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Anbefales forskjellig.. vi liker 4hjul her hjemmeHva anbefales? 3 eller 4 hjul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefales forskjellig.. vi liker 4hjul her hjemmeHva anbefales? 3 eller 4 hjul?
Hva anbefales? 3 eller 4 hjul?
Med første hadde vi vogn med 3 hjul, den ble bytta fort da den var for ustødig for oss. Så siden har vi kun hatt vogn med 4 hjulHva anbefales? 3 eller 4 hjul?
Elsket stokke trailz til min 2016 baby! Skal ha den nå også. Tråååler finn.noVi har Stokke Trailz etter de to første, og kommer til å bruke den videre. Kjøpte den ny i 2018.
Jeg ønsker meg også en liten trille/ekstravogn denne gangen, som kan ligge fast i bilen, og gjøre levering og henting i barnehagen lettere. Trailz-en ble litt stor og tung for å lempe så mye på, og det ble tungvint når den også skulle brukes som sovevogn hjemme hver dag.
Har britax smile III, og er såå utrolig fornøyd! God vogn å trille, stødig, god plass, enkel å legge sammen - alle kriterier innfridd her Hadde det ikke vært for at vi må ha søskenvogn, hadde jeg aldri kvitta meg med den - elsker den og kommer til å gjøre vondt den dagen den selgesNoen av dere som har erfaring med britax smile?
Britax smile 3 er kjempe lav, den er liten og absolutt en upraktisk vogn. Vi kjøpte den i 2020 når vi venta frøkna. Angrer veldig på at vi kjøpte den. Men er nå den vi har så, hadde aldri kjøpt den igjen. Bagen er så liten at frøkna vokste ut av den før hun var 5 mnd. Så da måtte vi bytte til sportsdelen. Og sportsdelen er også liten om du skal bruke den til sove vogn i barnehagen! For de kan ikke bruke den til de er 3 år. Alt for liten. Min erfaring hvertfall kjente jwg ble ille ille negativ nåNoen av dere som har erfaring med britax smile?
Britax smile 3 er kjempe lav, den er liten og absolutt en upraktisk vogn. Vi kjøpte den i 2020 når vi venta frøkna. Angrer veldig på at vi kjøpte den. Men er nå den vi har så, hadde aldri kjøpt den igjen. Bagen er så liten at frøkna vokste ut av den før hun var 5 mnd. Så da måtte vi bytte til sportsdelen. Og sportsdelen er også liten om du skal bruke den til sove vogn i barnehagen! For de kan ikke bruke den til de er 3 år. Alt for liten. Min erfaring hvertfall kjente jwg ble ille ille negativ nå
Noooo..Britax smile 3 er kjempe lav, den er liten og absolutt en upraktisk vogn. Vi kjøpte den i 2020 når vi venta frøkna. Angrer veldig på at vi kjøpte den. Men er nå den vi har så, hadde aldri kjøpt den igjen. Bagen er så liten at frøkna vokste ut av den før hun var 5 mnd. Så da måtte vi bytte til sportsdelen. Og sportsdelen er også liten om du skal bruke den til sove vogn i barnehagen! For de kan ikke bruke den til de er 3 år. Alt for liten. Min erfaring hvertfall kjente jwg ble ille ille negativ nå
Kjenner ikke igjen denne beskrivelsen basert på egen erfaring. Helt klart at folk har ulike behov, forutsetninger og perspektiv på tingBritax smile 3 er kjempe lav, den er liten og absolutt en upraktisk vogn. Vi kjøpte den i 2020 når vi venta frøkna. Angrer veldig på at vi kjøpte den. Men er nå den vi har så, hadde aldri kjøpt den igjen. Bagen er så liten at frøkna vokste ut av den før hun var 5 mnd. Så da måtte vi bytte til sportsdelen. Og sportsdelen er også liten om du skal bruke den til sove vogn i barnehagen! For de kan ikke bruke den til de er 3 år. Alt for liten. Min erfaring hvertfall kjente jwg ble ille ille negativ nå
Ja jeg liker ikke den vognen i det hele tatt men sånn er det. vet det er mange som liker den og det er bra detKjenner ikke igjen denne beskrivelsen basert på egen erfaring. Helt klart at folk har ulike behov, forutsetninger og perspektiv på ting
Cybex ser så fin utSniker. Jeg står mellom Bugaboo Fox 5 og Cybex Priam Platinum. Klarer ikke bestemme meg for hvilken av dem
Min nektet vogn når han var 2. Minste som blir 2 i juni vil også helst IKKE sitte i vogn. Får han i vogna på morgenen fordi det er rutine men alle andre tidspunkter er det full nekt. Nå vet jeg ikke hvordan minste din er eller vil være, men tror jeg fortsatt hadde gått for tvillingvogn+søskenbrett med sete, eventuelt en ekstra trille når dere er toHadde landa på bugaboo donkey, men minsten er jo 2 år når tvillingene kommer til Tvilling + trille, trillingvogn? Aner ikke
Da holder jeg på bugaboo donkey og får tak i søskenbrett til han, og kanskje få tak i ei ekstra trille som vi kan ha stående for lengre turer/ferier Nå er skoene mer poppis enn vogna, utenom når han skal hvile Takker for tips!Min nektet vogn når han var 2. Minste som blir 2 i juni vil også helst IKKE sitte i vogn. Får han i vogna på morgenen fordi det er rutine men alle andre tidspunkter er det full nekt. Nå vet jeg ikke hvordan minste din er eller vil være, men tror jeg fortsatt hadde gått for tvillingvogn+søskenbrett med sete, eventuelt en ekstra trille når dere er to