@Veivalsa jeg må bare si tusen, tusen takk til deg![]()
Du har virkelig reddet oss
Jeg har letet og letet etter en lik vogn, men hat bare ikke greid det og har virkelig felt tårer over det
Vært så lei meg over at babyjoggern gikk i stykker og var gått ut av produksjon. Fant jo ingen lik vogn som ungen kunne sitte bakovervendt i, men jaggu kom du, som en reddende engel inn med info
Nå er vogna bestilt i mørkegrønn. Var kun to norske butikker som solgte den, men slo til på Rudo.no
Jeg er på gråtenEr så lettet og glad
![]()
Fantastisk å høre dette da
Den burde jo være veldig fin til ettåringen din nå i første omgang da
også til baby senere.

Du har virkelig reddet oss
Jeg har letet og letet etter en lik vogn, men hat bare ikke greid det og har virkelig felt tårer over det
Vært så lei meg over at babyjoggern gikk i stykker og var gått ut av produksjon. Fant jo ingen lik vogn som ungen kunne sitte bakovervendt i, men jaggu kom du, som en reddende engel inn med info
Nå er vogna bestilt i mørkegrønn. Var kun to norske butikker som solgte den, men slo til på Rudo.no
For Britax er tidliger Brio
Bruker da vognpute når ungen sitter

Jeg ønsker at trilla er vendbar, og det er det ganske få som er
Så er så glad for tipset ditt

er så praktisk! Men når det blir 4år i mellom så... næh
4 og liker den godt! Det står mellom den og Emmaljunga Nxt90 eller Nxt60. Holder en knapp på Britax.
Jepp, skal sjekke litt. Men er vel lite av de god gamle på nett? Synd at alle vogner skal ha svinghjul og små hjul. D er greit for noen. Men jeg sverger til store hjul.. hadde d bare vært enkelt å bytte hjul på vogner ? Er kanskje ikke så lett?,