Har dere tenkt på hvilken vogn dere skal ha?

@Veivalsa jeg må bare si tusen, tusen takk til deg :love017 :smiley-angelic003:Heartred Du har virkelig reddet oss:happy119 Jeg har letet og letet etter en lik vogn, men hat bare ikke greid det og har virkelig felt tårer over det:sad010 Vært så lei meg over at babyjoggern gikk i stykker og var gått ut av produksjon. Fant jo ingen lik vogn som ungen kunne sitte bakovervendt i, men jaggu kom du, som en reddende engel inn med info:notworthy Nå er vogna bestilt i mørkegrønn. Var kun to norske butikker som solgte den, men slo til på Rudo.no:angel5
Jeg er på gråten❤️❤️❤️❤️ Er så lettet og glad❤️

Fantastisk å høre dette da ❤️❤️❤️❤️ elsker å komme med tips om barnevogn, vettu.
Den burde jo være veldig fin til ettåringen din nå i første omgang da :love017 også til baby senere.

Fantastisk å høre dette da ❤️❤️❤️❤️ elsker å komme med tips om barnevogn, vettu.
Den burde jo være veldig fin til ettåringen din nå i første omgang da :love017 også til baby senere.

Du har bare SÅ reddet oss :happy119 :sad010 :smiley-angelic003 :Heartred Er så takknemlig❤️ Ja, er det vettu, vi trengte jo vognen til han nå, også til lille når lille kommer:love017 Tusen, tusen takk❤️

Hehe, det er grunnen til at de ligner, ja:laughing002 For Britax er tidliger Brio❤️ Synes det er fine vogner, men litt for lave og for liten bag. Derfor jeg kjøpte vogn i DK,der er vognbagen minst 98cm og kan brukes av barnet opp til 3 år:binkybaby Bruker da vognpute når ungen sitter❤️ Hehe, ikke så lett når man kjøper til førstemann heller, sånt kan man lissom ikke vite, lærer jo av erfaring❤️
Nå skjønner jeg plutselig hvorfor kusinen min fortsatt hadde bagvogn til gutten sin som da var 2 når jeg så det og stusset på det :hilarious:

Nå skjønner jeg plutselig hvorfor kusinen min fortsatt hadde bagvogn til gutten sin som da var 2 når jeg så det og stusset på det :hilarious:

Hehe, yup, er store vogner :laughing002 :love7

Noen som har tips til vogn med 4 hjul som er store? Vogn som kan lett kjøres i naturen og snø osv.. vi hadde sist jedo bartatina ett eller Anna. Men store luft hjul. Jeg er ikke så fan av sving hjul. Liker jollyroom , å ser mye fint der men ingen vogner med store hjul :think005:D

Du har bare SÅ reddet oss :happy119 :sad010 :smiley-angelic003 :Heartred Er så takknemlig❤️ Ja, er det vettu, vi trengte jo vognen til han nå, også til lille når lille kommer:love017 Tusen, tusen takk❤️

Så gøy å høre altså - håper dere blir fornøyd med den. Det er jo en utrolig god reisetrille som er vendbar, hvilket er mangelvare på markedet synes jeg, og jeg tror denne ikke er i salg så mange steder bare fordi Maxi Cosi ikke har kjørt hardt på med markedsføring :hilarious: Det er jo egentlig utrolig mange gode vognprodusenter, som feks ikke markedsfører gjennom influensere eller annet, og da drukner det fort litt i mengden vogner som er tilgjengelig.
Men jeg mener denne er et skikkelig godt kjøp som reise/bilvogn som skal ta liten plass men likevel ha en del funksjoner :D

Så gøy å høre altså - håper dere blir fornøyd med den. Det er jo en utrolig god reisetrille som er vendbar, hvilket er mangelvare på markedet synes jeg, og jeg tror denne ikke er i salg så mange steder bare fordi Maxi Cosi ikke har kjørt hardt på med markedsføring :hilarious: Det er jo egentlig utrolig mange gode vognprodusenter, som feks ikke markedsfører gjennom influensere eller annet, og da drukner det fort litt i mengden vogner som er tilgjengelig.
Men jeg mener denne er et skikkelig godt kjøp som reise/bilvogn som skal ta liten plass men likevel ha en del funksjoner :D

Jeg synes den ser bra ut, nesten som baby jogger city tour lux, men litt større bare❤️ Ja, vogna fantes bare på to norske nettsider. Så nesten så en skulle tro den også skulle gå ut av produksjon:nailbiting: Jeg ønsker at trilla er vendbar, og det er det ganske få som er:sorry: Så er så glad for tipset ditt❤️ Veldig snilt av deg❤️

Hva er det dere liker med babyjogger vognene? Er det det at de er gode å trille?

Jeg har bare erfaring med de fra barnehagen som sovevogn, og får så vondt i ryggen av når jeg skal legge barna oppi mtp at de er så lave og selen er så knotete... men kanskje jeg har vært borti feile modeller :p

Hva er det dere liker med babyjogger vognene? Er det det at de er gode å trille?

Jeg har bare erfaring med de fra barnehagen som sovevogn, og får så vondt i ryggen av når jeg skal legge barna oppi mtp at de er så lave og selen er så knotete... men kanskje jeg har vært borti feile modeller :p
Babyjogger city elite og mini GT er veldig gode å trille, rask å legge sammen, blir veldig liten sammenlignet med typ en Emmaljunga, men sportsdel er kun forovervendt som for meg er et større minus enn at den er litt kav. Kan være arbeidsmengde i kombinasjon med posisjon på ryggen når du bøyer deg som gjør at det er vondt også❤️. Du skal jo gjøre det mange ganger på rad i barnehage, og flere ganger i uka, mens man med sitt eget barn tar ut og inn av vogn noen ganger per dag. Jeg har hatt flere litt lave vogner og synes det går bra, men fester selene mens ryggen er i sitteposisjon også legger jeg ned ryggen etterpå. Og da unngår man å måtte bøye seg like mye :)
Men det finnes jo mange andre gode vogner også da, og bagen på city elite er veldig høyt plassert da :)

Noen som har tips til vogn med 4 hjul som er store? Vogn som kan lett kjøres i naturen og snø osv.. vi hadde sist jedo bartatina ett eller Anna. Men store luft hjul. Jeg er ikke så fan av sving hjul. Liker jollyroom , å ser mye fint der men ingen vogner med store hjul :think005:D
Sett på de gode gamle vogn modellene? Føler ingen av de nye vogn typene kan måle seg med disse! Elsker selv Simo :happy:

Har nxt90f med supreme bag og en 4mums origami etter storesøster. Solgte nylig simoen

Sett på de gode gamle vogn modellene? Føler ingen av de nye vogn typene kan måle seg med disse! Elsker selv Simo :happy:
Jepp, skal sjekke litt. Men er vel lite av de god gamle på nett? Synd at alle vogner skal ha svinghjul og små hjul. D er greit for noen. Men jeg sverger til store hjul.. hadde d bare vært enkelt å bytte hjul på vogner ? Er kanskje ikke så lett?, :D :happy090

Århhh d er så mange fine vogner, men så har se de hersens små hjulene foran... det går ikke på snø og is. Brøytekanter. Slaps. Skauen, grus osv.. jeg er avhengig av det.. ser så mange fine vogner, forelsker meg helt. Har heldvis en fra sist. Men vet ikke hvordan bag delen ser ut ennå.. også er d jo morro med en ny..

Jepp, skal sjekke litt. Men er vel lite av de god gamle på nett? Synd at alle vogner skal ha svinghjul og små hjul. D er greit for noen. Men jeg sverger til store hjul.. hadde d bare vært enkelt å bytte hjul på vogner ? Er kanskje ikke så lett?, :D :happy090
Emmaljunga nxt90 kan du bytte til større faste hjul foran.
Århhh d er så mange fine vogner, men så har se de hersens små hjulene foran... det går ikke på snø og is. Brøytekanter. Slaps. Skauen, grus osv.. jeg er avhengig av det.. ser så mange fine vogner, forelsker meg helt. Har heldvis en fra sist. Men vet ikke hvordan bag delen ser ut ennå.. også er d jo morro med en ny..
Vi elsket nxt90 ute om vinteren i Finnmark, var ikke noe stress med de små hjulene foran, de er ikke sååå små

Vi har en bugaboo donkey (søskenvogn) stående etter de to andre, så blir nok å bruke den til minste også. På den kan en velge å ta av søskendelen og sette på en slags veskedel (flott når en er på shopping, eller har mye annet å drasse på).

Vi har en bugaboo donkey (søskenvogn) stående etter de to andre, så blir nok å bruke den til minste også. På den kan en velge å ta av søskendelen og sette på en slags veskedel (flott når en er på shopping, eller har mye annet å drasse på).
Åh, tvillingvogn har jeg alltid ønsket meg muligheten for :Heartbigred er så praktisk! Men når det blir 4år i mellom så... næh :hilarious:

Vi har sett på Britax Smile 4 og liker den godt! Det står mellom den og Emmaljunga Nxt90 eller Nxt60. Holder en knapp på Britax.

:smiley-angelic006Jepp, skal sjekke litt. Men er vel lite av de god gamle på nett? Synd at alle vogner skal ha svinghjul og små hjul. D er greit for noen. Men jeg sverger til store hjul.. hadde d bare vært enkelt å bytte hjul på vogner ? Er kanskje ikke så lett?, :D :happy090
Nei det blir jo da å kjøpe brukt. Har gjort det selv :happy:
Enkelte vogner kan man bytte hjul på. Feks. Emmaljunga nxt90 kan du bytte til 2 faste hjul foran, MEN dempingen på den vogna er jo grusom. Jeg har brukt den i to år, med 4 faste hjul på vinterstid. Det blir ikke en til vinter for å si det sånn. :smiley-angelic006

Emmaljunga nxt90 kan du bytte til større faste hjul foran.

Vi elsket nxt90 ute om vinteren i Finnmark, var ikke noe stress med de små hjulene foran, de er ikke sååå små
Jeg har brukt 4 faste hjul på nxt90 igjennom to vintere på Lillehammer. Synes det var fryktelig tungt og tungvint, pga dempinga er så dårlig. Må bruke foten for å vippe vogna opp for å snu, over kanter osv. Har hørt dempingen skal være forbedret på de nye modellene da.:happy: Min er kjøpt i 2020 så "gammel" modell.

Jeg har brukt 4 faste hjul på nxt90 igjennom to vintere på Lillehammer. Synes det var fryktelig tungt og tungvint, pga dempinga er så dårlig. Må bruke foten for å vippe vogna opp for å snu, over kanter osv. Har hørt dempingen skal være forbedret på de nye modellene da.:happy: Min er kjøpt i 2020 så "gammel" modell.
Vi har 2018 eller 19 modell :whacky011

Back
Topp