Har dere tenkt på hvilken vogn dere skal ha?

Sniker. Jeg står mellom Bugaboo Fox 5 og Cybex Priam Platinum. Klarer ikke bestemme meg for hvilken av dem :oops:

@Veivalsa Kjære du❤️ får du hjulpet meg igjen? Besafe Bilstolen passer ikke oppi med adapteren(bestilte den du anbefalte) og nå står ikke besafe som en del av stolene den passer til? :sad010 vet ikke om de har gjort det om inne på siden, for sto jo besafe før:-/ håper du kan hjelpe meg❤️❤️❤️

Kjøpte en nxt90, men er så misfornøyd. vogna er tung og siden datteren min er lang så måtte hun bytte til sportsdel og denne var kort i ryggen. kjøpte en emmaljunga Edge duo brukt, denne elsker jeg! Ikke så praktisk å ha med i bil, men til å ha hjemme er den genial!

Vi har lite bagasjerom i bilen og trenger en vogn som tar liten plass i bil :oops: noe mer enn det har jeg egentlig ikke satt meg inn i. Det er i tillegg vårt første barn, så vi vet jo ikke helt hva som kommer til å være viktigst heller..

Vi er ikke voldsomt til tur-mennesker, men kommer nok til å ønske å bruke den til trilleturer både i nabolaget og i litt mer ulendt terreng til tider. Ellers er jeg glad i å traske rundt i butikker og på kjøpesenter :angelic:

Noen som har tips til en som ikke har peiling?

Nå har vi fått tak i Emmaljunga edge Duo Combi vognen. Fordi jeg elsker at den er god å trille og stor plass til baby og barn;) den blir til sove og trillevogn hjemme fordi den er enorm. Så når vi skal ut på tur blir deg den lille Britax smile 3 som er enklere å ta med seg i bilen osv ;)
Så nå er jeg fornøyd ;)

Jeg hadde egde duo med det understellet som kunne flippes over for å snu kjøre rettingen, synes den var gruuusomt tung å løfte inn og ut av bil:dead: men elsker bagdelen og sittedelen.
Sett på nxt90, men jeg har lange barn
Redd baggen blir fort liten eneste "kravet" er svingbare hjul foran.
Men har god tid enda

Vi vurderer å kjøpe Stokke xplory x signature. Et vennepar som har anbefalt denne. Første barnet våres så vi aner egentlig ingenting om barnevogner :nailbiting:
Noen som vurderer denne evt har hatt den tidligere? :D

Med første hadde vi Simo. Den var perfekt med store gode hjul og plass nok til at ungen kunne sove i den i over 2 år. Er det noen som har tips til en tilsvarende vogn?:)

Var og så på en Britax smile i dag. Helt perfekt vogn!

Har noen erfarenheter om vogner som er stabile og går å gå i så og si all slags vær og terreng, men får plass i bagasje på en Ford Fiesta? :D

I tillegg finnes de folk som prøve å løpe med vogn og hva anbefaler dere da? Eller har en en egen løpevogn?:D

Har noen erfarenheter om vogner som er stabile og går å gå i så og si all slags vær og terreng, men får plass i bagasje på en Ford Fiesta? :D

I tillegg finnes de folk som prøve å løpe med vogn og hva anbefaler dere da? Eller har en en egen løpevogn?:D
For å løpe med vogn foretrekker jeg en egen joggevogn, en som kan låse fremhjulet når jeg løper for mer stabilitet, med håndbrems og løkke til å ha rundt håndleddet :happy:

For å løpe med vogn foretrekker jeg en egen joggevogn, en som kan låse fremhjulet når jeg løper for mer stabilitet, med håndbrems og løkke til å ha rundt håndleddet :happy:
Okei. Takk for svar. :D blivende førstegangs mor som spør er det noe regler når man kan starte å løpe med barn ? Har en veldig ivrig løpe sambo :D Hvilken vogn har du brukt? :D

Okei. Takk for svar. :D blivende førstegangs mor som spør er det noe regler når man kan starte å løpe med barn ? Har en veldig ivrig løpe sambo :D Hvilken vogn har du brukt? :D
De fleste vognprodusenter sier fra 6 mnd :happy:jeg hadde en baby jogger summit x3. Veldig fornøyd med den. Tidligere modell hadde ett problem hvor fremhjulet kunne begynne å riste hvis det ikke var i låst posisjon, det har kommet ny modell siden jeg kjøpte min i 2018 så dette har de sikkert fikset(men ville sjekket det ut først om man vurderer vogna). Sluttet å ristet om jeg åpnet og lukket låsen en gang så sånnsett ikke noe problem men fortsatt irriterende :hilarious: ellers vet jeg mange er fornøyd med feks Thule urban glide:happy:

Jeg tror jeg vil ha enten bugaboo fox 5, eller Britax Römer smile 4 søstra mi har bugaboo fox 5, og den vogna er kjempebra!

Vet ikke om det allerede er spurt om, men vi har maxi cosi pebble plus bilstol, og jeg ønsker meg veldig en lett trille til å ha i bilen, som bilstolen kan festes på (om så med adapter). Noen som har konkrete anbefalinger? Helst ikke en veldig dyr en...

Back
Topp