Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å høre, men så fint at du fikk en lege som tar deg på alvor!Her var det blighted ovum igjen ja. Legen ble ordentlig trist da han så på skjermen. Vi snakket litt om hva vi gjør videre nå. Legen vil ta blodprøver for å sjekke ut hva som skjer. Jeg ba om å la kroppen min få en sjanse til å kvitte seg med innholdet i livmor på egenhånd. Jeg fikk en uke på meg. Skjer det ikke noe innen den tid så blir det ny runde på sykehuset med cytotec og full pakke.
Nå skal både jeg og samboeren sjekkes. Takk og lov for den legen. Hadde neppe fått samme hjelp om jeg begynte å mase på telefon til St.Olavs. Legen her samarbeider med dem, så han tok en avgjørelse på at vi bare setter i gang full utredning. Han snakket også om å se inni livmor og tjo og hei. Så han går nok grundig til verks.
Jeg er ikke sjokka over at det var blighted ovum igjen da for å si det sånn. Men nå er jeg klar for kamp. Vi skal få baby tilslutt.
Her var det blighted ovum igjen ja. Legen ble ordentlig trist da han så på skjermen. Vi snakket litt om hva vi gjør videre nå. Legen vil ta blodprøver for å sjekke ut hva som skjer. Jeg ba om å la kroppen min få en sjanse til å kvitte seg med innholdet i livmor på egenhånd. Jeg fikk en uke på meg. Skjer det ikke noe innen den tid så blir det ny runde på sykehuset med cytotec og full pakke.
Nå skal både jeg og samboeren sjekkes. Takk og lov for den legen. Hadde neppe fått samme hjelp om jeg begynte å mase på telefon til St.Olavs. Legen her samarbeider med dem, så han tok en avgjørelse på at vi bare setter i gang full utredning. Han snakket også om å se inni livmor og tjo og hei. Så han går nok grundig til verks.
Jeg er ikke sjokka over at det var blighted ovum igjen da for å si det sånn. Men nå er jeg klar for kamp. Vi skal få baby tilslutt.
Neiiiii... Så ekstremt trist du var jo som du sier forberedt og innstilt på det, men det må allikevel være utrolig tøft. Sender deg en god god klem. Så godt at legen er så god, virker veldig empatisk og handlekraftig. Glad for at det er satt igang tiltak for å finne ut av dette. Dere SKAL få baby ja, jeg heier på dere jeg er urolig imponert over hvor sterk du erHer var det blighted ovum igjen ja. Legen ble ordentlig trist da han så på skjermen. Vi snakket litt om hva vi gjør videre nå. Legen vil ta blodprøver for å sjekke ut hva som skjer. Jeg ba om å la kroppen min få en sjanse til å kvitte seg med innholdet i livmor på egenhånd. Jeg fikk en uke på meg. Skjer det ikke noe innen den tid så blir det ny runde på sykehuset med cytotec og full pakke.
Same procedure as last year... Jada. Jeg hørte et plask i do i går morges. Så da jeg kom på sykehuset for å sette cytotec i dag så sa jeg ifra at jeg helst ønsker å bli sjekket med ultralyd først. Ja det var sykepleier enig med da jeg forklarte hvordan ting har vært. Legen var også enig og jeg måtte bare vente til hun fikk gjort unna en operasjon.
Ultralyd viste at alt var ferdig her. Ingen grunn til å pøse på med cytotec da. Så da fikk vi dra hjem igjen. Jeg takket både lege og sykepleier og studenten som var med for at de lyttet til meg og tok det jeg sa på alvor. Jeg er så takknemlig for de folka på det sykehuset. Aldri følt meg så trygg og godt passet på som der.